Log nu in om te reageren
  1. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 09:51:
    [...]

Ohhhh, ik heb een stalker. X-D

Het zou je meer sieren als je toegeeft dat je fout zat..

Maar dat zal er wel niet inzitten he?
  2. quote:
    Gooloib schreef op 19 april 2017 @ 09:54:
    [...]

Ik heb het nooit over het genezen van lymfeklieren gehad. Maar goed, dat is des viva's en ben wel wat gewend. Dat heb je met vrouwen onder elkaar. :)

Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
  3. quote:
    Gooloib schreef op 19 april 2017 @ 09:54:
    [...]

vragen naar de bekende weg.

Harry, wagen!
  4. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 09:56:
    [...]

Ik heb het nooit over het genezen van lymfeklieren gehad. Maar goed, dat is des viva's en ben wel wat gewend. Dat heb je met vrouwen onder elkaar. :)

qua wetgevig zit je er flink naast.

En ja, hoe het op viva is zal je als werkloze wel weten..
  5. quote:
    Gooloib schreef op 19 april 2017 @ 09:59:
    [...]

qua wetgevig zit je er flink naast.

En ja, hoe het op viva is zal je als werkloze wel weten..
    Dat is nou precies wat ik bedoel. Er zijn van die vrouwen die het eenvoudigweg niet kunnen laten zo vals als mogelijk te zijn. Fijn dat je je ware gezicht laat zien, dat scheelt weer.

Wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.
  6. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:03:
    [...]

Dat is nou precies wat ik bedoel. Er zijn van die vrouwen die het eenvoudigweg niet kunnen laten zo vals als mogelijk te zijn. Fijn dat je je ware gezicht laat zien, dat scheelt weer.
    en zo heb je toch je zin hè

Harry, wagen!
  7. quote:
    S-Meds schreef op 19 april 2017 @ 10:04:
    [...]

en zo heb je toch je zin hè
    Meds meid, hou de eer aan jezelf.

8. Van deze heldere koffie krijg je geen aanslag op je tanden

Zonder koffie zijn sommige dagen wel erg lang. Maar daarnaast zorgt ons bakkie wel voor aanslag en een gelige kleur op je tanden. Daar hebben twee Slowaakse broers iets op gevonden.

Lees verder

9. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:03:
    [...]

Jij riep toch echt als eerste dat een bioloog dit zou moeten weten. Daarmee impliceer je dat ik mijn vak niet versta. Echter nu kaats ik dat balletje terug en dan ben ik vals?
  10. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:06:
    [...]

Meds meid, hou de eer aan jezelf.
    je kan beter jezelf even toespreken

Harry, wagen!
  11. het is echt een beetje raar om in het wilde weg maar wat roepen en als je de door iedereen aangesproken werk wordt op de onjuistheid daarvan, je te wentelen in slachtofferschap door te zeggen dat iedereen zo vals is. Sta gewoon in voor jezelf en zeg oké ik had het bij het verkeerde eind

Harry, wagen!
  12. quote:
    Gooloib schreef op 19 april 2017 @ 10:09:
    [...]

Jij riep toch echt als eerste dat een bioloog dit zou moeten weten. Daarmee impliceer je dat ik mijn vak niet versta. Echter nu kaats ik dat balletje terug en dan ben ik vals?
    Raffinement op de vroege morgen, het wordt steeds fraaier.

13. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:15:
    [...]

??? serieus

Harry, wagen!
  14. quote:
    S-Meds schreef op 19 april 2017 @ 10:10:
    [...]

je kan beter jezelf even toespreken
    Hoezo Meds? Is het stoer om je aan te sluiten bij zoiets.Ik wist niet dat je zo'n schoolpleinsituatie nog niet ontgroeit was.

15. Eh.. nou ik ga mezelf maar aangeven dan. Heb zeker een paar honderd spinnen vermoord in mijn leven. Maar zonder grappen, heb daar nog nooit van gehoord, dat spinnen beschermd zouden zijn in Nederland. Het kan best hoor, maar daar ga ik dan niet naar luisteren. X-D

To met azijn rond je bed sprayen, neigt licht naar een spinnenfobie. Wie weet is er in jouw huis een plek waar ze het heel fijn hebben en daardoor groter groeien dan normaliter. Ik heb een keer een paar joekels van spinnen gehad in hout dat in de tuin lag met een plastic zeil erover. Je kunt een bedrijf laten komen om ze te verwijderen, hier laatst ergens gelezen. Ik vind het een beetje onzinnig want ze zitten er zo weer, denk ik.

Blijft over, verhuizen. Run, forrest, run! Maar echt, in sommige huizen zitten er waarschijnlijk gewoon meer dan in andere. Waarom, dan moet je je in de leefgewoontes van de spin verplaatsen en fijne plekjes minder fijn maken ofzo.

Flowers make me happy
  16. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:20:
    [...]

Hoezo Medjs? Is het stoer om je aan te sluiten bij zoiets.Ik wist niet dat je zo'n schoolpleinsituatie nog niet ontgroeit was.
    je weet best wat ik bedoel. Je kan schoppen wat je wilt maar iedereen hier kan lezen dat jij de agressor bent en niet het slachtoffer

Harry, wagen!
  17. quote:
    nachtvlinder1977 schreef op 19 april 2017 @ 03:21:
    :-O Ik haat spinnen, dus ik leef met je mee. Ik ken alleen de azijn-tip. Je licht aan laten heeft geen effect denk ik. Die klootzakken kunnen waarschijnlijk gewoon zien in het donker.

Spinnen zijn zo goed als blind, ze kunnen niet verder kijken dan hun voorpoten. X-D

Ik heb verder geen idee wat je kunt doen TO, behalve een stoere man in huis halen. X-D Ik krijg al de kriebels als ik denk aan een spinnenplaag. O_O
  18. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 10:15:
    [...]

:facepalm: echt mens zet jezelf niet verder voor schut en zoek een dagbesteding zodat je hier van die rare dingen hoeft te roepen...

Spinnen beschermd *proest*, smakelijk om gelachen net tijdens de koffiepauze! Thnx!
  19. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 09:00:
    De spin is een beschermde diersoort en mag niet gedood worden. Wat je wel kunt doen is een bedrijf inhuren die de spinnen verjaagd, zij gebruiken spul waar de spin van op de vlucht slaat. Even googlen.
    Spin een beschermde diersoort :rofl: :rofl:
  20. Tjonge zeg, wordt eens volwassen alsjeblieft. De enigen die zich voor schut zetten dat zijn jullie zelf.

21. quote:
    Cateautje schreef op 19 april 2017 @ 12:11:
    Tjonge zeg, wordt eens volwassen alsjeblieft. De enigen die zich voor schut zetten dat zijn jullie zelf.
    https://www.flickr.com/photos/jongatmosfera/12002890526
  22. TO, je bent een echt een held hoor. Als er spin op mij af zou rennen dan zou ik echt totaal gek worden. Ik denk dat ik daarna afgevoerd zou worden naar de paaz :'-(

Ik zou alles inspuiten met van dat anti spinnen spul en slapen met een klamboe
  23. quote:
    Drackie schreef op 19 april 2017 @ 10:45:
    [...]
    Spinnen zijn zo goed als blind, ze kunnen niet verder kijken dan hun voorpoten. X-D
    Oké, ze komen dus niet doelgericht op me af? Maar dan ben ik er nog steeds bang van. Brrr...

Ja dat klopt maar dat heeft hier nu even niks mee te maken
  24. Ik geloof het nooit; dat spinnen banger zijn voor mij, dan ik voor hen. ;-)
    Heeft die woning misschien een tijd leeggestaan ofzo voor jij erin trok?
    Dan wordt het hopelijk vanzelf wel beter.
    Ik zou idd een bedrijf inschakelen. Of ik maakte een tripje naar Frankrijk om daar van dat gif te kopen wat in NL al jaren verboden is.

Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
  25. quote:
    nachtvlinder1977 schreef op 20 april 2017 @ 02:04:
    [...]

Oké, ze komen dus niet doelgericht op me af? Maar dan ben ik er nog steeds bang van. Brrr...
    Dat is niet waar. Ik had laatst twee spinnen in de tuin zitten, huisspinnen, en toen ik opstond van mijn stoel renden ze mooi weg. Ze zagen me echt wel met hun 8 ( of 6 ) ogen..
  26. Bedankt voor de tips! Nee mijn woning heeft niet leeg gestaan.. Het is in een oud pant dus denk dat het daardoor komt? Vandaag rende er weer eentje achter de droger vandaan :-|