Humor over Trump

23-01-2017 20:43 462 berichten
Heel wat grappen zijn er gemaakt over Trump op internet de afgelopen tijd, plaats hier de pareltjes waarvan de tranen over de wangen gaan biggelen. Hou de huisregels in het achterhoofd, geen hele naargeestige/geweldadige dingen posten of enge/blote plaatjes. Enjoy!



To trapt af.











Alle reacties Link kopieren
Die man, daar kun je toch alleen maar grappen over maken? Hij is van zichzelf al een grote grap.

Wat een heerlijk topic dit.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.








































































De stroom aan plaatjes, tweets, teksten etc is nog lang niet opgedroogd. Hij mag een slechte president zijn, voor wat betreft comedy, is ie goud. Platina zelfs!
heerlijk!
Mm tinypic doet het niet.
Alle reacties Link kopieren
The sketch van SNL is hilarisch! Sean Spicer door m maccarthy!
































mooie condoomverpakking
For your enjoyment. Ik moet wel zeggen dat het goed zoeken is naar echt goeie grappen. Ik vind de 85e grap over zijn haar niet zo grappig meer. Ik zie liever grappen over zijn beleid of gedrag. Mensen belachelijk maken doe ik het liefst om eigenschappen die met hun innerlijk te maken hebben, de rotte delen ervan. Die we trouwens allemaal hebben.











































Ter relativering, deze kwam ik ook tegen:







En dat is dus ook niet de bedoeling natuurlijk. Ik zie de grappen steeds grimmiger worden. Ik vind grappen over de KKK nooit grappig dus die post ik niet. Maar ik wil zelf niks te maken hebben met mensen haten en naar beneden halen op een gemene manier. Dan begin je zelf ergens aan waar je juist zo op tegen was.



Dus ik post alleen grappen die dan wel niet respectvol zijn, ze zijn imo ook niet beledigend op de manier die Trump zelf aanhoudt. Je kunt smaakvolle grappen maken ipv grappen die me doen denken aan wat naargeestigers dan humor. Het is misschien een dun lijntje maar er is wel een grens aan wat je kunt maken met humor, vind ik zelf. Ow nou ga ik zelf ook weer discuzeuren, sorry!
Even een rondje protestborden. Sommige zijn van de Women's March. Ze kondigen trouwens ook een zogenaamde Women's Strike aan maar wat dat inhoudt, ben ik erg benieuwd naar. Het motto is: a day without a woman dus wie weet hangen alle huisvrouwen hun schort een dag aan de wilgen en gaan een dagje spa doen ofzo.



Anyway de borden.











































Die van melania

De rest is ook leuk!
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 04:19:

Die van melania

De rest is ook leuk!



Dank u. Ik moet er heel wat niet grappige plaatjes voor door scrollen. Ik denk dat ik 95% niet leuk genoeg vind. Ik probeer ook niet al te haatdragende dingen te posten want ik haat de man niet.



Arme Melania he! Ze schijnt zich niet meer te vertonen aan Trump's zijde. Rare man ook, dat ie steeds rare dingen met haar hand doet en plein publique. Erin knijpen, op haar hand slaan. Ik hoop dat ze niet echt mishandeld wordt want eigenlijk is dat helemaal niet grappig natuurlijk. Nou ja ze woont niet in het witte huis, las ik, dus hopelijk heeft ze nu even wat minder last van hem. Zou wel hilarisch zijn als ze van hem wil scheiden nu. Ik zeg, you go girl!
quote:Ameliaaa schreef op 12 februari 2017 @ 04:29:

[...]





Dank u. Ik moet er heel wat niet grappige plaatjes voor door scrollen. Ik denk dat ik 95% niet leuk genoeg vind. Ik probeer ook niet al te haatdragende dingen te posten want ik haat de man niet.



Arme Melania he! Ze schijnt zich niet meer te vertonen aan Trump's zijde. Rare man ook, dat ie steeds rare dingen met haar hand doet en plein publique. Erin knijpen, op haar hand slaan. Ik hoop dat ze niet echt mishandeld wordt want eigenlijk is dat helemaal niet grappig natuurlijk. Nou ja ze woont niet in het witte huis, las ik, dus hopelijk heeft ze nu even wat minder last van hem. Zou wel hilarisch zijn als ze van hem wil scheiden nu. Ik zeg, you go girl!



Een echt goeie grap is ook niet makkelijk en dat zijn haatdragende grappen vaak wel.

Wat melania betreft; ik had het er laatst met mijn man over... waarom is zij in hemelsnaam bij zo een man ( los van zijn uiterlijk) die de meest idiote uitspraken doet en zich zo absurd gedraagt. Dit is een complete aanname van mijn kant, maar ik denk dat als ze ooit van hem gaat scheiden, zij niks krijgt van zijn inkomsten. Zakenman als hij is, staat dat vast zwart op wit in de huwelijkse voorwaarden. Wat is haar winst om bij hem te blijven? ( los van de rijkdom en status??
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ze gister samen op tv in het vliegtuig. Hij spreekt de meereizende pers aan en zij staat ernaast zó vreemd te glimlachen. Als een model dat voor het eerst meedoet aan een tandpasta reclame.
quote:Frizz schreef op 12 februari 2017 @ 04:47:

Ik zag ze gister samen op tv in het vliegtuig. Hij spreekt de meereizende pers aan en zij staat ernaast zó vreemd te glimlachen. Als een model dat voor het eerst meedoet aan een tandpasta reclame.Ze is lang model geweest. Die poses zitten blijkbaar in haar systeem. Of het is een slappe poging om verplaatst schaamte gevoel te onderdrukken.
Alle reacties Link kopieren
In haar systeem of niet, ze oogt erg ongemakkelijk en zó onecht.
quote:Frizz schreef op 12 februari 2017 @ 05:06:

In haar systeem of niet, ze oogt erg ongemakkelijk en zó onecht.Wie zou zich niet zo voelen?
Alle reacties Link kopieren












































Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven