Humor over Trump

23-01-2017 20:43 462 berichten
Heel wat grappen zijn er gemaakt over Trump op internet de afgelopen tijd, plaats hier de pareltjes waarvan de tranen over de wangen gaan biggelen. Hou de huisregels in het achterhoofd, geen hele naargeestige/geweldadige dingen posten of enge/blote plaatjes. Enjoy!



To trapt af.











Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Dat plaatje wat zegt: History of USA presidents, gevolgd door een aantal smileys. Vooral om de laatste lag ik blauw van het lachen.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 23 januari 2017 @ 21:05:

[afbeelding]En ook gewoon 1 minuut onafgebroken hiernaar kijken
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Sjit. Zag een goeie op FB vandaag met Trump als pratende billen maar kan ze niet meer vinden.
Inauguration of Trump(et)



Mijn favoriet.
quote:Frizz schreef op 23 januari 2017 @ 21:59:

Sjit. Zag een goeie op FB vandaag met Trump als pratende billen maar kan ze niet meer vinden.Die heb ook gezien. Hilarisch en goor tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 23 januari 2017 @ 22:01:

[...]



Die heb ook gezien. Hilarisch en goor tegelijk.Ja het was een poepgat eigenlijk. Ik was er een beetje door gebiologeerd.
Ook heel flauw: Trump & Obama zingen Barbiegirl
Dat gifje waarin hij aan het metselen is vind ik fantastisch, bijna hypnotiserend. Om dit filmpje moet ik ook erg lachen: https://youtu.be/S65jqrHQi_c
quote:Frizz schreef op 23 januari 2017 @ 22:02:

[...]





Ja het was een poepgat eigenlijk. Ik was er een beetje door gebiologeerd. Even onze gezamenlijke vrienden bij langs gok ik
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze van tijdens de Womens March wel grappig:



Alle reacties Link kopieren
En Ian McKellen en Patrick Stewards is natuurlijk ook altijd een goede combinatie



Alle reacties Link kopieren
quote:WestCovina schreef op 23 januari 2017 @ 22:04:

Dat gifje waarin hij aan het metselen is vind ik fantastisch, bijna hypnotiserend. Om dit filmpje moet ik ook erg lachen: https://youtu.be/S65jqrHQi_c
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven