Humor over Trump

23-01-2017 20:43 462 berichten
Heel wat grappen zijn er gemaakt over Trump op internet de afgelopen tijd, plaats hier de pareltjes waarvan de tranen over de wangen gaan biggelen. Hou de huisregels in het achterhoofd, geen hele naargeestige/geweldadige dingen posten of enge/blote plaatjes. Enjoy!



To trapt af.











Alle reacties Link kopieren
Zeker bij Amerikanen grappig:

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak grappen over mensen die een vreselijk kapsel hebben, mensen die geen inlevingsvermogen hebben, mensen die zichzelf overschatten en mensen met hele domme ideeen. Die groep is te divers en groot om het tot dicriminatie te kunnen rekenen. Ik scheer Trump niet over 1 kam met de rest van de groep mannen, 8 zijn het er geloof ik, die bij elkaar meer geld hebben dan de rest van de wereld bij elkaar. Die hebben ook niet de presidentszetel via manipulatie, vriendjespolitiek en grote zakken geld bemachtigd.



Mensen beledigen vanwege hun huidskleur is racisme maar Trump zijn huidskleur is abnormaal, niet natuurlijk. Aangezien hij daar zelf geen verklaring voor wil geven, ga ik ervan uit dat het geen medische oorzaak heeft. Als hij dat wel had gedaan, of, als je grappen maakt over zijn normale, witte huidskleur, had je het idd discriminatie kunnen noemen. Nu niet.



Ik wil alleen plaatjes over Trump in mijn topic, open je eigen topic als je iemand anders wilt bespotten. Satire is toegestaan volgens de wet, maar bedenk dat je wel kunt discrimineren als je gebruik maakt van humor (ik plaats zeker niet alles wat ik grappig vind).



Alleen, de machtigste man ter wereld, die zijn positie niet op eerlijke wijze heeft gekregen, die is onderwerp van spot omdat het het enige is wat de rest van de wereld kan doen, om in opstand te komen tegen dit drama. Terwijl ik en waarschijnlijk veel anderen, hopen en wachten op een impeachement en een wonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 24 januari 2017 @ 23:32:

Ik maak grappen over mensen die een vreselijk kapsel hebben, mensen die geen inlevingsvermogen hebben, mensen die zichzelf overschatten en mensen met hele domme ideeen. Die groep is te divers en groot om het tot dicriminatie te kunnen rekenen. Ik scheer Trump niet over 1 kam met de rest van de groep mannen, 8 zijn het er geloof ik, die bij elkaar meer geld hebben dan de rest van de wereld bij elkaar. Die hebben ook niet de presidentszetel via manipulatie, vriendjespolitiek en grote zakken geld bemachtigd.



Mensen beledigen vanwege hun huidskleur is racisme maar Trump zijn huidskleur is abnormaal, niet natuurlijk. Aangezien hij daar zelf geen verklaring voor wil geven, ga ik ervan uit dat het geen medische oorzaak heeft. Als hij dat wel had gedaan, of, als je grappen maakt over zijn normale, witte huidskleur, had je het idd discriminatie kunnen noemen. Nu niet.



Ik wil alleen plaatjes over Trump in mijn topic, open je eigen topic als je iemand anders wilt bespotten. Satire is toegestaan volgens de wet, maar bedenk dat je wel kunt discrimineren als je gebruik maakt van humor (ik plaats zeker niet alles wat ik grappig vind).



Alleen, de machtigste man ter wereld, die zijn positie niet op eerlijke wijze heeft gekregen, die is onderwerp van spot omdat het het enige is wat de rest van de wereld kan doen, om in opstand te komen tegen dit drama. Terwijl ik en waarschijnlijk veel anderen, hopen en wachten op een impeachement en een wonder.

Ik heb gelezen tot 'vreselijk kapsel'.

Stop met je te verdedigen.

Dit topic is doodnormaal. Ik snap de heisa niet. Gewoon leuk plaatjes blijven plakken, ik vind ze leuk
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 24 januari 2017 @ 23:42:

[...]



Ik heb gelezen tot 'vreselijk kapsel'.

Stop met je te verdedigen.

Dit topic is doodnormaal. Ik snap de heisa niet. Gewoon leuk plaatjes blijven plakken, ik vind ze leuk Nou ik zou het ook niet tof vinden als er veel mensen een ban oplopen door dit topic dus heb ik uitgelegd wat volgens mij volgens de huisregels wel en niet mag, maar da's mijn interpretatie hoor. En wat mag volgens de wet. Ik ga het ook niet herhalen hoor. En heb nog zat plaatjes te plakken, er komen er elke dag meer bij.
Alle reacties Link kopieren
Meer plaatjes meer plaatjes! Minder zeikerds minder zeikerds!
quote:Louise70 schreef op 25 januari 2017 @ 01:02:

Meer plaatjes meer plaatjes! Minder zeikerds minder zeikerds!



U vraagt, wij draaien!



















The amazing adventures of Donald the bin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 25 januari 2017 @ 05:18:

The amazing adventures of Donald the bin.
Alle reacties Link kopieren
http://9gag.com/gag/aOd60oR?ref=android
Alle reacties Link kopieren
quote:Tilo schreef op 24 januari 2017 @ 20:04:

[...]



Nee hoor. Dat is niet juist.

Het mooie is, alles staat zwart op wit hier.

Het is juist prachtig om te zien hoe mensen reageren op hilarische grappen over trump en diezelfde mensen janken en gillen om een grap over Clinton of Silvana.

Het meten met 2 maten op zijn best.



Sorry dat ik het zeg maar je liegt.



Ik heb niemand in dit topic erop betrapt en met een beetje verstand weet je het verschil tussen racisme en humor.

Want daar gaat het toch om?Dat probeer je toch te zeggen.

ALs jij iets grappigs weet te posten over sylvana is er niks aan de hand.



Ik zou zeggen stop met huilen en open een humor over Sylvana topic.

OF pak je staf erbij als het je zo ontzettend zwaar valt.

#calimero gedrag.
Alle reacties Link kopieren
tiny hands
Alle reacties Link kopieren
Do something
Ik vind al die Trump-grappen bijzonder flauw. Maar om deze moest ik wel lachen:

https://www.youtube.com/watch?v=j-xxis7hDOE&sns=em
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 januari 2017 @ 20:08:

Voor iedere zeurpost zoek ik een extra plaatje



Ja graag!

Normaliter zou ik zeggen: liever geen gezeur maar jij post zulke briljante plaatjes dat - geheel tegen mijn principes in - er hier gezeurd mag worden.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
https://twitter.com/marv_vien/status/823621167621619713

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven