idee zoekt uitvinder!

16-12-2014 19:18 27 berichten
Ik heb zo'n goed idee ,ik hoop dat iemand dit leest en het gaat maken!



Iedereen kent de koffiezetapparaten, je gooit er water in en bonen en stelt in hoe sterk je je koffie wilt en hoeveel ml in je kopje. Je drukt op de knopjes en hoppa!



Waarom is dit er niet voor babyvoeding?!

Je gooit er poeder in en water en het apparaat maakt flesvoeding, juiste concentratie, aantal ml wat je nodig hebt, en geen luchtbellen van het roeren!



Lijkt mij fantastisch!



Wat is jouw idee wat je op de markt zou willen?
Alle reacties Link kopieren
Draadloze electriciteit.

Geen stopkontakten meer en overal kun je je apparaat laten werken
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Hygiene is belangrijk bij flesvoeding. Dat lijkt me best lastig met zo'n apparaat. Maar misschien zie ik beren.
Alle reacties Link kopieren
Een apparaat wat het snurkgeluid tegengaat. Soort antigeluid.
Alle reacties Link kopieren
Een apparaat om de wc-bril te verwarmen. Brrr, het is niet lekker plassen met dit koude weer!
Alle reacties Link kopieren
quote:juubje schreef op 16 december 2014 @ 19:30:

Hygiene is belangrijk bij flesvoeding. Dat lijkt me best lastig met zo'n apparaat. Maar misschien zie ik beren.Dat lijkt me ook lastig ja. Maar dat kan degene die het gaat uitvinden dan mooi handig oplossen Ik ben helemaal voor de uitvinding.
Alle reacties Link kopieren
quote:basmatirijst schreef op 16 december 2014 @ 19:35:

Een apparaat om de wc-bril te verwarmen. Brrr, het is niet lekker plassen met dit koude weer!Bestaat al, van de week hier op het forum gelezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Beelicious, goed idee. Zó goed dat het al bestaat dus zag een maand of twee geleden hier (in Zwitserland) een advertentie in een tijdschrift. Ik zal even opzoek gaan naar de foto.



Ot; pff vaak denk ik wel na over 'wat zou ik kunnen gebruiken dat er nog niet is'. Ik heb wel wat bedacht, maar ik kom er nu zo even niet op.
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
Een pil die relatieproblemen oplost.
Alle reacties Link kopieren
http://www.babynes.com/ch-de



Serieus met melkcups en alles.
this too shall pass..
Alle reacties Link kopieren
quote:juubje schreef op 16 december 2014 @ 19:44:

Een pil die relatieproblemen oplost.

Is er al pil van drion.

Lost het definitief op
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Ik zie mijn schoonzusje gewoon poeder in een flesje mikken, kraanwater erbij doen, even schudden en vervolgens de fles geven.



Behalve borstvoeding kan ik me niets makkelijkers dan dat voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 16 december 2014 @ 19:46:

[...]



Is er al pil van drion.

Lost het definitief op



Gezien jouw andere posts bij andere topics )))



Ik dacht aan een soort roze bril pil.
ehm; dat is toch gewoon hetzelfde als poedermelk in een fles donderen, water erbij tot het gewenste streepje en dan ff in de magnetron?



Wil je de poedermelk dus eerst in een trechter gooien, en het water in een waterbak, en dat het apparaat het dan bij elkaar doet? Is echt evenveel werk als een flesje maken! En hoezo "de juiste sterkte aangeven"? Poeder en water meet je af, en zo geconcentreerd krijg je het. Maakt niets uit of het water langzaam of snel druppelt...



Wat je niet gaat overtreffen, is de uitvinding "tiet": hoef je alleen maar zelf dingen te eten waar je zin in hebt, en je lijf maakt er babyvoeding van op de juiste temperatuur en concentratie. Kind hoef het er alleen uit te zuigen, en er hoeft niets afgewassen en gesteriliseerd te worden. Alleen jammer dat vaders er geen hebben...
quote:oxygen- schreef op 16 december 2014 @ 19:46:

http://www.babynes.com/ch-de



Serieus met melkcups en alles.Hopelijk vinden ze er een uit voor alle merken! 😃
Je bedoelt de beaba expresso??



beaba
quote:Mevrouw_Kniesoor schreef op 16 december 2014 @ 20:04:

ehm; dat is toch gewoon hetzelfde als poedermelk in een fles donderen, water erbij tot het gewenste streepje en dan ff in de magnetron?



Wil je de poedermelk dus eerst in een trechter gooien, en het water in een waterbak, en dat het apparaat het dan bij elkaar doet? Is echt evenveel werk als een flesje maken! En hoezo "de juiste sterkte aangeven"? Poeder en water meet je af, en zo geconcentreerd krijg je het. Maakt niets uit of het water langzaam of snel druppelt...



Wat je niet gaat overtreffen, is de uitvinding "tiet": hoef je alleen maar zelf dingen te eten waar je zin in hebt, en je lijf maakt er babyvoeding van op de juiste temperatuur en concentratie. Kind hoef het er alleen uit te zuigen, en er hoeft niets afgewassen en gesteriliseerd te worden. Alleen jammer dat vaders er geen hebben...



Als dit een sneer is, is het niet gepast. Ons kind is allergisch en heeft speciale voeding van de apotheek, iets wat mijn lichaam niet kan maken. Bovendien staat er op de verpakking dat het niet in de magnetron mag.



Ik heb nu 140ml per fles nodig, dus

1/3 kokend water, 2/3 koud water, 5 schepjes poeder, roeren, teruggieten naar 140ml en dan nog nutriton erbij.
Alle reacties Link kopieren
Dat ding van Beaba inderdaad: dat is volgens mij precies wat je bedoelt.
quote:juubje schreef op 16 december 2014 @ 19:31:

Een apparaat wat het snurkgeluid tegengaat. Soort antigeluid.Of het lekker slaapt is de vraag maar: noise cancelling headphones!
quote:juubje schreef op 16 december 2014 @ 19:44:

Een pil die relatieproblemen oplost.Bestaat al.
quote:beelicious schreef op 16 december 2014 @ 20:31:

[...]





Als dit een sneer is, is het niet gepast. Ons kind is allergisch en heeft speciale voeding van de apotheek, iets wat mijn lichaam niet kan maken. Bovendien staat er op de verpakking dat het niet in de magnetron mag.





Ik las anders ergens dat het om koemelkallergie gaat, toch?



Dat kan je lichaam best maken, maar het is wel een rotklus voor jou. Ik heb 4 maanden koemelk-, soja- en kippeneiwitvrij gegeten tbv de borstvoeding omdat er verdenking van allergieën was.



Het kan best, maar leuk is anders.
quote:beelicious schreef op 16 december 2014 @ 20:31:

[...]





Als dit een sneer is, is het niet gepast. Ons kind is allergisch en heeft speciale voeding van de apotheek, iets wat mijn lichaam niet kan maken. Bovendien staat er op de verpakking dat het niet in de magnetron mag.



Ik heb nu 140ml per fles nodig, dus

1/3 kokend water, 2/3 koud water, 5 schepjes poeder, roeren, teruggieten naar 140ml en dan nog nutriton erbij.Het was geen sneer. Meestal is het niet zo ingewikkeld als jij beschrijft; het leek me overdreven om dat aan een machine uit te besteden.
Je kan het misschien simpeler maken door gewoon water te nemen en dat een aantal seconden in de magnetron te doen voor je het poeder er bij doet. Dat scheelt in ieder geval 1/3 mengen met 2/3 water voor de juiste temperatuur.



Als je dan de slimheid van een machine wil overnemen, verzin je de formule voor een afgepaste hoeveelheid melkpoeder. Zo'n machine gaat echt niet teveel melk aanlengen en dan wat weggieten.

Dus...

1- koop van die melkpoedercontainers,

2- weeg hoeveel 1 maatschepje poeder weegt en reken je formule uit. Vaak is het een schepje per 30 ml water ofzo. Dus als je 140 ml moet hebben, en een schepje weegt x gram, dan is de formule x=30ml. Omrekenen naar 140 ml doe je dan zo: x gedeeld door 30 is de hoeveelheid per ml, vermenigvuldig dit met 140 voor de juiste fles. Als je het nauwkeuriger wilt doen, kan je de berekening ook doen door 3 schepjes te wegen, zodat je niet met een precisiefout zit: 3 schepjes geven een beter gemiddelde. Dan krijg je x=90 ml.

3- ga op een ochtend na een kop koffie bij je aanrecht met je weegschaal de containers voor de dag/avond vullen met de juiste hoeveelheid poeder. Volgens mij kan dat tweede spul er dan ook meteen bij, klopt dat? Zet alles klaar.

4- kind huilt om eten? Zet een flesje met 140 ml water een aantal seconden in de magnetron. Water heeft de juiste temperatuur? Gooi de inhoud van 1 containertje er bij. Roeren; klaar!
Alle reacties Link kopieren
Lekkereloodgieters.nl



(Need to say more? )
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Anticonceptiepil voor mannen.



Wordt het op de Zwanger-pijler ineens een stuk rustiger....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven