Iets te zeiken over het weer? Doe het hier!

24-08-2016 23:22 124 berichten
Wees welkom in het algemeen weerzeiktopic waar iedereen mag komen klagen! Of je het nou te warm vindt of te koud of te nat of te droog of te glad of te winderig of te druilerig, alle klachten zijn welkom. Trouwens, als je het gewoon een keer per ongeluk wel lekker weer vindt mag je het hier ook gewoon komen melden. Het weer is tenslotte van ons allemaal en je doet er toch geen bal aan, dus waarom zouden we moeilijk doen!



Ik doe nog even een paar plaatjes, omdat dat nou eenmaal zo hoort en voor de inspiratie:











Alle reacties Link kopieren
dat ingesneeuwde huis



verder: jammer dat het binnen nu zo warm is
Happy topic! (Alhoewel... happy?)



Ik mis de plaatjes van zwetende mensen en felle zon. Je OP is niet objectief door alleen plaatjes te plakken van zulk weer. (Ik wilde 'slecht weer' zeggen maar dat is ook niet objectief, haha.)
Alle reacties Link kopieren
Het is warm.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 24 augustus 2016 @ 23:27:

Het is warm.Heel erg warm. Te warm.
quote:chocolol schreef op 24 augustus 2016 @ 23:25:

dat ingesneeuwde huis



verder: jammer dat het binnen nu zo warm is Dat laatste onderschrijf ik volledig. Ik durf geeneens naar boven, want hier beneden drijf ik al weg. Maar wat dan wel weer vrolijk is: morgen ben ik vrij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 24 augustus 2016 @ 23:27:

Het is warm.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Het is hier in huis 30 graden en dan is het al 4 graden afgekoeld vanavond. Ik kan echt beter buiten gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik mis een plaatje van iemand in een witte 3/4e legging. Daar is het echt het weer voor



En verder, lekker weertje!
quote:Rue schreef op 24 augustus 2016 @ 23:26:

Happy topic! (Alhoewel... happy?)



Ik mis de plaatjes van zwetende mensen en felle zon. Je OP is niet objectief door alleen plaatjes te plakken van zulk weer. (Ik wilde 'slecht weer' zeggen maar dat is ook niet objectief, haha.)
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik te zeiken heb is dat het niet altijd zulk lekker weer is als nu.
Am Yisrael Chai!
Dat was een nieuwtje voor me, opvliegers tijdens een hittegolf. Pfoei!!!

Wie dat verzonnen heeft verdient de kieteldood.
quote:juul29 schreef op 24 augustus 2016 @ 23:32:

Ik mis een plaatje van iemand in een witte 3/4e legging. Daar is het echt het weer voor







Zet maar neer hoor, we leven in een vrij topic!



Ik ga zo toch maar naar boven. We zien wel waar het schip strandt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 augustus 2016 @ 23:32:

[...]





[afbeelding]Oké, laat maar
En dat mijn collega net vertelt dat de airco op het werk stuk is. (Vandaag vrij, morgen werken..)
Hier (België) regio Brussel is het afschuwelijk heet! Pffffffffffffffff.

Ondanks dat ik alles potdicht gehouden heb vandaag is het hierbinnen 26°. Niet te doen!

Blij dat ik in dit topic even mag klagen,
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk weertje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zit nog in de tuin en het is hier heerlijk.

Bovendien is het in mijn benedenwoning ook goed uit te houden. Het is binnen vandaag niet warmer geworden dan 22,5 graden, dus mij hoor je niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Nu nog 27 graden binnen. Boven (slaap op zolder ) wil ik niet weten. Ach. Het is maar paar dagen. Heerlijk dit weer
Alle reacties Link kopieren
quote:Rue schreef op 24 augustus 2016 @ 23:31:

Het is hier in huis 30 graden en dan is het al 4 graden afgekoeld vanavond. Ik kan echt beter buiten gaan slapen.



Neem een tegelvloer, ik ben te lui om sloffen te halen boven, dus ik zit met blote voeten en die zijn koud.

Nadeel van die tegelvloer is dat de vorige bewoners er geen verwarming onder gelegd hebben, dus in de winter zit je ook met koude voeten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de tuin met de kutmuggen..enkelt en alleen omdat het heerlijk zomers weer is
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het prima weer. Mag van mij wel een tijdje zo blijven.
Lekker weertje hoor.
quote:nlies schreef op 24 augustus 2016 @ 23:55:

[...]





Neem een tegelvloer, ik ben te lui om sloffen te halen boven, dus ik zit met blote voeten en die zijn koud.

Nadeel van die tegelvloer is dat de vorige bewoners er geen verwarming onder gelegd hebben, dus in de winter zit je ook met koude voetenIk ben in het vakantiehuisje van m'n schoonouders. En thuis ook geen optie want particuliere huur. Maar als ik ooit een huis koop, lijkt het me ideaal (maar dan wel mét vloerverwarming).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven