Ik ben de regen nu al zat!

10-09-2013 18:16 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier al de hele middag en ik ben het zo zat

Duurt het echt nog 9 maanden voordat de zomer weer komt.



Heelllpppp





*zo, heb ik ook een keer heeeeellllllppppp gezegd*
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 10 september 2013 @ 18:19:

Ik heb me rot genoten van de zomer, het kon me niet heet genoeg en nu nu heb ik kruidnootjes gekocht, warme chocolademelk gedronken en net de kaarsjes aan gestoken....



Vind ik ook wel weer leuk



Ik wil de zomer terug! Ik ben nu al zowat in een winterdepressie gechoten. Niks aan, dit weer. Nou ja, het weer is niet eens zo heel erg, maar dat het altijd meteen grauw en grijs is in Nederland, blegh!
Alle reacties Link kopieren


Meer wil ik er niet over kwijt.
Dat heb ik dus ook Soleil. Dat het niet zo warm meer is prima, maar gelijk dat hele natte grijze wolkendek dat meteen weken blijft hangen.Ik moet gewoon heel erg wennen aan die omslag
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend wordt het nog 21 graden en daarna begint pas het herfstweer.

Ik hou mijn slippers dus nog aan tot er met zondag
Als ik naar buiten kijk, heb ik het idee dat de Ark van Noach elk moment voorbij kan komen..
Alle reacties Link kopieren
Het is hier in huis trouwens nog 23 graden, dus ik loop nog op slippers en zit in een hemdje, maar heb vanmiddag wel al een fleecetrui gekocht Voor als het straks wel koud is in huis.

En ik denk er ernstig over om gewoon helemaal de deur niet meer uit te gaan en lekker in mijn warme huis te blijven. Zou dat kunnen denken jullie, tot april ofzo?
quote:S0LEIL schreef op 10 september 2013 @ 18:45:

Het is hier in huis trouwens nog 23 graden, dus ik loop nog op slippers en zit in een hemdje, maar heb vanmiddag wel al een fleecetrui gekocht Voor als het straks wel koud is in huis.

En ik denk er ernstig over om gewoon helemaal de deur niet meer uit te gaan en lekker in mijn warme huis te blijven. Zou dat kunnen denken jullie, tot april ofzo?Ja hoor, kan best
Alle reacties Link kopieren
Voor een schaal herfstsfeer ( kastanjes , bladeren , noten ) vind ik het nog een maandje te vroeg.



Maar de kaarsjes branden al en heb mijn lekkere dikke truien ook al naar voren gehaald en ja mijn dikke sokken .



Morgen nieuwe plaids kopen en nog wat leuke kaarsen .

Zie trouwens wel heel erg tegen de vrieskou op....en dan vooral het krabben van mijn ruiten s'morgens
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van de regen.....die vogelpoep op mijn net gezeemde ramen is er al bijna weer van af......probeer even positief te denken......
Ben al meerdere keren natgeregend de afgelopen 2 dagen (werk) zal morgen ook wel weer feest zijn

En ik heb een fleecevest aangetrokken. De verwarming staat nog niet aan, dat dan weer niet.
Jaaaa ik wil zo graag naar buiten maar het regent nog steeds.

Kan wel huilen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee. Ik had al bijna de verwarming weer aangezet.



Op naar weer 11 maanden herfst/winter. En dan ach en wee ook 1 maandje zon en hitte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 10 september 2013 @ 18:46:

Voor een schaal herfstsfeer ( kastanjes , bladeren , noten ) vind ik het nog een maandje te vroeg.



Maar de kaarsjes branden al en heb mijn lekkere dikke truien ook al naar voren gehaald en ja mijn dikke sokken .



Morgen nieuwe plaids kopen en nog wat leuke kaarsen .

Zie trouwens wel heel erg tegen de vrieskou op....en dan vooral het krabben van mijn ruiten s'morgens



Oh, dat vind ik juist zo heerlijk. In alle rust je ramen schoon krabben, je adem die een wolkje maakt. En mensen die vreemd kijken omdat ik maar een vestje aan heb....

Alle reacties Link kopieren
Ik wil winter. Sneeuw, kerstboom en gezelligheid. Ik vind dit verschrikkelijk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 10 september 2013 @ 18:33:

[...]





Een wat? Ik heb twee katten, werkt dat ook?











Ik zie m'n 3 katten al voor de deur liggen om de tocht tegen te houden



Sorry maar ik schoot spontaan in een lachstuip
Alle reacties Link kopieren
Bah nou humeur al weer tot onder het vriespunt.

Zodra ik mijn sokken aan doe en dan ook nog op thermometer kijken hoe warm het is ( te koud dus voor mijn gevoel ) dan is de herfst begonnen blehhh..



Winter geen punt maar die regen die wind. Heb een hond die er 4 x uit moet waar ik dus telkens net tussendoor van opgedroogd ben. Heel het huis stinkt naar natte hond ( ja logisch ) en de kinderwagen maakt vieze strepen op de vloer door de bagger.



Nou hoop dat al die zomer er hitte klagers hun hard op kunnen halen dan heeft er tenminste iemand wat aan.



Normaal vreet ik deze buien weg met chocopepernoten maar helaas nog steeds op strak regime dus dat kan ook nog niet eens.



Zo genoeg geklaagd weer
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 10 september 2013 @ 18:50:

Ik doe ook mee. Ik had al bijna de verwarming weer aangezet.



Op naar weer 11 maanden herfst/winter. En dan ach en wee ook 1 maandje zon en hitte. Man heeft hem net aangezet. Het was hier maar 19 graden
Alle reacties Link kopieren
quote:ranny1989 schreef op 10 september 2013 @ 18:54:

Ik wil winter. Sneeuw, kerstboom en gezelligheid. Ik vind dit verschrikkelijk...Niet zulke enge woorden zeggen hier hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind elk soort weer wel wat hebben, behalve dit!!
Alle reacties Link kopieren
Waar is Mientje Later eigenlijk, die zal hier wel van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Blèh regen. Ik wil nog in de moestuin rondscharrelen. Ik ben nog helemaal niet klaar met buitenwonen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 10 september 2013 @ 18:56:

[...]





Niet zulke enge woorden zeggen hier hoor!Nou zeg, ik schrik me rot
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat ik nog wat grote dingen gewassen heb en buiten gedroogd heb vorige week. Binnen weinig ruimte.
En als ik regengeluiden wil horen zet ik wel een cd-tje op.
Alle reacties Link kopieren
Kerst???

Nee hoor, dat slaan we over!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven