Ik ben de regen nu al zat!

10-09-2013 18:16 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier al de hele middag en ik ben het zo zat

Duurt het echt nog 9 maanden voordat de zomer weer komt.



Heelllpppp





*zo, heb ik ook een keer heeeeellllllppppp gezegd*
Alle reacties Link kopieren
quote:Soulcats schreef op 12 september 2013 @ 19:44:

[...]



We zoeken nog wat stelletjes dieren, we hebben nu alleen een geholpen kater, schiet niet op natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aminah schreef op 12 september 2013 @ 19:44:

[...]





Van ijslollystokjes?

Van die lange, hete zomer, weet je wel We hebben nieuwe buren, die hebben wat overig aan laminaatplaten in de tuin liggen, kan er net bij
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 12 september 2013 @ 19:48:

[...]



We hebben nieuwe buren, die hebben wat overig aan laminaatplaten in de tuin liggen, kan er net bij



Dat gaat wel sneller als ijslollystokjes

Ik heb nog 1 kater en 2 poezen in de aanbieding. Ze zijn alle drie geholpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Aminah schreef op 12 september 2013 @ 20:01:

[...]





Dat gaat wel sneller als ijslollystokjes

Ik heb nog 1 kater en 2 poezen in de aanbieding. Ze zijn alle drie geholpen Ja, zo'n geholpen exemplaar hebben we al
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 12 september 2013 @ 19:41:

[...]



Ik ben al aan een ark begonnen hier in de achtertuin
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Aminah schreef op 12 september 2013 @ 19:44:

[...]





Van ijslollystokjes?

Van die lange, hete zomer, weet je wel
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een ongeholpen kater maar dat duurt niet lang meer. Maar als we van het weekend inschepen dan lukt het wel.

Dat laminaat kan wel tegen een sproeiende kater?
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ah, ijslollystokjes! Dan heb ik gelukkig niet voor niets die 184.768 perenijsjes weggewerkt de afgelopen maanden.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:luni schreef op 12 september 2013 @ 19:41:

[...]



Ik ben al aan een ark begonnen hier in de achtertuin

Ik ben ook levende have hè, dat je aan me denkt.



Overigens niet van de boerderij.



*voordat men over koeien begint*
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 12 september 2013 @ 20:03:

[...]



Ja, zo'n geholpen exemplaar hebben we al Ondankbaar schepsel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een bejaarde hond, niet geholpen. Wel snel beginnen met inschepen, hij loopt op zijn laatste benen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag appeltaartmoes gemaakt. Appelmoes met rozijnen en kaneel. Erg lekker.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 september 2013 @ 21:01:

Ik heb vandaag appeltaartmoes gemaakt. Appelmoes met rozijnen en kaneel. Erg lekker.Beetje erg off topic, maar heb je daar een recept voor (of doe je maar wat? ) Ik heb hier namelijk nog kilo's appels aan de bomen hangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 september 2013 @ 20:50:

[...]



Ik ben ook levende have hè, dat je aan me denkt.



Overigens niet van de boerderij.



*voordat men over koeien begint*Ja, sorry, we zijn hier al met twee mensen..en die halve kater dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 september 2013 @ 21:00:

Ik heb nog een bejaarde hond, niet geholpen. Wel snel beginnen met inschepen, hij loopt op zijn laatste benen.Ach gossie. Ik zal morgen vragen of ie nog meer laminaatrestjes heeft, dan zal ik snel een hokje maken, zit ie alvast maar he
Alle reacties Link kopieren
quote:Aminah schreef op 12 september 2013 @ 20:53:

[...]





Ondankbaar schepsel
quote:luni schreef op 12 september 2013 @ 21:15:

[...]



Ja, sorry, we zijn hier al met twee mensen..en die halve kater dan.

Wacht maar, als die ark mudvol is en je bent goed onderweg en komt er ineens achter hoeveel poep je moet ruimen, dan zal je aan me denken.



*Goed dat ik er nu al aan denk *
Alle reacties Link kopieren
quote:aaquamarine, 16 minuten geleden



Beetje erg off topic, maar heb je daar een recept voor (of doe je maar wat? ) Ik heb hier namelijk nog kilo's appels aan de bomen hangen.



Ik heb zomaar wat gedaan. Eigenlijk had ik hier twintig kilo liggen om te in de pan te hakken, maar na vier appels had ik al geen zin meer. Komt door het weer. Had vanmiddag ook zomaar een laagvliegende jankbui. Ben maar begonnen met hooggedoseerde vitamine D3.



Maar goed, ik had dus die vier appels in blokjes gesneden, flinke hand rozijnen erbij, bodempje water en een flinke theelepel kaneel. Op hoog vuur aan de kook gebracht en een minuut of tien op laag vuur laten sudderen. Even geproeft, was zoet genoeg, dus de suiker achterwege gelaten. Et voilá, appeltaartmoes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Als ik moet werken vind ik het ook niet zo geweldig maar 's avonds, 's nachts of op dagen dat ik vrij ben vind ik het ook wel weer heel lekker en gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag geen enkele bui gehad. Sterker nog, ik heb even in het zonnetje kunnen zitten. Waarschijnlijk was dat echt de laatste keer dit jaar.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 september 2013 @ 21:31:

[...]





Ik heb zomaar wat gedaan. Eigenlijk had ik hier twintig kilo liggen om te in de pan te hakken, maar na vier appels had ik al geen zin meer. Komt door het weer. Had vanmiddag ook zomaar een laagvliegende jankbui. Ben maar begonnen met hooggedoseerde vitamine D3.



Maar goed, ik had dus die vier appels in blokjes gesneden, flinke hand rozijnen erbij, bodempje water en een flinke theelepel kaneel. Op hoog vuur aan de kook gebracht en een minuut of tien op laag vuur laten sudderen. Even geproeft, was zoet genoeg, dus de suiker achterwege gelaten. Et voilá, appeltaartmoes.Thanks! Ik ga dit weekend meteen aan de slag. En sterkte met hoe je je voelt
Ik was waarlijk gezegend vandaag, dat kan niet anders.

Ik ga om half één de deur uit en tegen een uur of vijf naar huis. Het was heerlijk weer en genoot er van.

Ik open de centrale deur, loop naar de lift, ga naar boven, loop bij mij thuis naar binnen, kijk naar buiten en het komt met bakken uit de hemel. Whoeha!



Dat doe ik mezelf nooit meer na.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje, 29 minuten geleden

Ik was waarlijk gezegend vandaag, dat kan niet anders.

Ik ga om half één de deur uit en tegen een uur of vijf naar huis. Het was heerlijk weer en genoot er van.

Ik open de centrale deur, loop naar de lift, ga naar boven, loop bij mij thuis naar binnen, kijk naar buiten en het komt met bakken uit de hemel. Whoeha!



Dat doe ik mezelf nooit meer na.







Bij mij is dat nou altijd andersom...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 september 2013 @ 21:31:

[...]





Ik heb zomaar wat gedaan. Eigenlijk had ik hier twintig kilo liggen om te in de pan te hakken, maar na vier appels had ik al geen zin meer. Komt door het weer. Had vanmiddag ook zomaar een laagvliegende jankbui. Ben maar begonnen met hooggedoseerde vitamine D3.



Maar goed, ik had dus die vier appels in blokjes gesneden, flinke hand rozijnen erbij, bodempje water en een flinke theelepel kaneel. Op hoog vuur aan de kook gebracht en een minuut of tien op laag vuur laten sudderen. Even geproeft, was zoet genoeg, dus de suiker achterwege gelaten. Et voilá, appeltaartmoes.Dat ziet er lekker uit, dat ga ik ook proberen
Alle reacties Link kopieren






Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven