Ik ben een moslim

09-10-2014 21:26 514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar gaan 3wieler, dit is de moeite niet waard. Enorm zonde van je energie merk ik alweer. [...] leest gewoon niet. En Noesa plakt wat haar uitkomt zonder fundering.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2014 14:27
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:Star schreef op 10 oktober 2014 @ 14:01:

[...]





Wat voor vak doceer jij eigenlijk?Ik doceer niet meer, ik breng mijn kennis op een andere manier over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 10 oktober 2014 @ 13:43:

[...]



?

Waarom deze op-de-man uithaal?

Wat bevalt je precies niet aan mijn (zeer inhoudelijke) antwoord, mét broncitaat?



Voel je je hierdoor zélf misschien een kat in het nauw?



Noesa, dit is wel een inhoudelijk antwoord. En zoals 3wieler zegt: Het staat er niet letterlijk, bespotten en discussiëren zijn twee verschillende dingen.



Maar dat is hier en nu, ik kan me wel voorstellen dat het arabische woord uit de tijd dat de koran geschreven werd een iets andere betekenis had als een van deze woorden in onze taal. En ook dat door moslims het geinterpreteerd wordt zoals jij eerder schreef.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 10 oktober 2014 @ 14:02:

Laat maar gaan 3wieler, dit is de moeite niet waard. Enorm zonde van je energie merk ik alweer. [...] leest gewoon niet. En Noesa plakt wat haar uitkomt zonder fundering.Ach ja, zit hier een tijdje in de wachtkamer te wachten op mijn afspraak dus verloren tijd was het zeuaiezeau
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2014 14:28
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:3wieler schreef op 10 oktober 2014 @ 14:05:

[...]





Ach ja, zit hier een tijdje in de wachtkamer te wachten op mijn afspraak dus verloren tijd was het zeuaiezeau O zit je bij de VK?
quote:3wieler schreef op 10 oktober 2014 @ 14:02:

[...]



Juist wanneer iets voor meerdere uitleggen vatbaar is moet je uitkijken met het te verkondigen alsof het dé waarheid is.eens!
Alle reacties Link kopieren
N93 staat gewoon in de Bijbel. Je laat merken dat je de Bijbel kent. Dus dan weet je ook dat het koningrijk nog moet komen. Wanneer? Dat weet niemand. Dus dat daar men over twijfelt oké snap ik. Tevens haal je twee teksten aan. Lees heel 25 en lees je gelijk dat het een symbolisch verhaal is. Hier gaat het dus vaak mis. Men valt over een stukje zonder alles te lezen.



Argumenten staan genoeg in de Bijbel incl. voorspellingen die uitgekomen zijn. Alles er nu gebeurd staat er ook in. Check openbaringen.
zus en zo ik heb je gestaft!! ik vind het echt heel erg onbeschoft dat je hier mijn oude nick te grabbel gooit!! Dit is echt heel laag..



een bespaar me het schijnheilige ik heb het niet door gehad.. want dat heb je wel degelijk!!



Ik weet overigens ook wie jij bent, maar dat mail ik wel even direct aan de mods..
Alle reacties Link kopieren
quote:lactele schreef op 10 oktober 2014 @ 13:51:

[...]



Jij begrijpt sarcasme niet?

Wanneer kom je een dag meelopen? Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, niet iets roepen waar je jezelf niet in wil verdiepen he?



"Sarcasme: Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval. Vele boutades bedienen zich van sarcasme."



Wel prettig dat je zelf aangeeft dat het inderdaad sarcastisch was bedoeld en niet ironisch. Als het ironie was geweest dan had ik mij nu moeten verontschuldigen voor mijn reactie, gelukkig hoeft dat nu niet.



En ik heb inderdaad nog niet gereageerd en ben dat op dit moment ook niet van plan. Mijn vermoeden dat jij mij hiervoor uitnodigt is dat jij jezelf hiermee een stok probeert te verschaffen om een hond te slaan, zoals je eigenlijk hier gelijk al doet.



Ik hoef niet een dag met jou mee te lopen om een dieper inzicht in jou te krijgen. Daar zou een oppervlakkig inzicht, zoals ik dat op dit forum krijg, toe moeten uitnodigen en dat doet het op dit moment niet.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:harry13 schreef op 10 oktober 2014 @ 14:16:

[...]





"Sarcasme: Deze stijlfiguur is scherp en agressief van aard: er ligt altijd een aanval in besloten op een persoon, toestand of uitlating. Weliswaar kan sarcasme daardoor als een vorm van humor worden gezien, maar tegelijkertijd vormt het een aanval. Vele boutades bedienen zich van sarcasme."



Wel prettig dat je zelf aangeeft dat het inderdaad sarcastisch was bedoeld en niet ironisch. Als het ironie was geweest dan had ik mij nu moeten verontschuldigen voor mijn reactie, gelukkig hoeft dat nu niet.



En ik heb inderdaad nog niet gereageerd en ben dat op dit moment ook niet van plan. Mijn vermoeden dat jij mij hiervoor uitnodigt is dat jij jezelf hiermee een stok probeert te verschaffen om een hond te slaan, zoals je eigenlijk hier gelijk al doet.



Ik hoef niet een dag met jou mee te lopen om een dieper inzicht in jou te krijgen. Daar zou een oppervlakkig inzicht, zoals ik dat op dit forum krijg, toe moeten uitnodigen en dat doet het op dit moment niet.

Gekkie! je krijgt geen inzicht in mij door met mij mee te lopen, maar in mijn werk:) En geloof me ik ben in het echt veeuulll leuker ;)



Maar ik vind het overigens wel jammer.. eerst roepen dat je aan mijn kunde twijfelt ('grootspraak') maar dan wil ik je het tegendeel bewijzen en dat ga je roepen dat ik niet uitnodigend ben :(
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 10 oktober 2014 @ 13:52:

Noesa, doe niet zo onnozel.

Jij beweert dat er geen discussie over het geloof mag plaats vinden tussen een moslim en een ongelovige en komt dan aan met een citaat dat gaat over bespotten. Bij mijn weten hadden we het niet over bespotten maar over discussiëren.



Oh, nu zit het opeens vast op het woordje 'bespotten'?



Nou, dan nemen we toch de koranvertaling die het over 'discussiëren' heeft?



Koran6:68



"When thou seest men engaged in vain discourse about Our signs, turn away from them unless they turn to a different theme. If Satan ever makes thee forget, then after recollection, sit not thou in the company of those who do wrong."



Of de vertaling die het over 'bemoeien' heeft?



"And when thou seest those who meddle with Our revelations, withdraw from them until they meddle with another topic. And if the devil cause thee to forget, sit not, after the remembrance, with the congregation of wrong-doers."



Nog meer vertalingen?

http://islamawakened.com/Quran/6/68/



Happy now?
Alle reacties Link kopieren
Je staft naar een end weg, ik maakte serieus een vergissing.

Ik zit mobiel en kan het niet wijzigen.

Hoe moet ik nou weten dat jij [...] was/bent.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2014 14:29
Reden: privacy
% gewijzigd
quote:3wieler schreef op 10 oktober 2014 @ 14:05:

[...]





Ach ja, zit hier een tijdje in de wachtkamer te wachten op mijn afspraak dus verloren tijd was het zeuaiezeau Kun jij aub je quote aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
En ik heb meer dan 10 jaar deze Nick, dus bespaar jezelf de moeite. Sorry voor de OT.

Back to OT.
quote:Zusenzoo schreef op 10 oktober 2014 @ 14:28:

Je staft naar een end weg, ik maakte serieus een vergissing.

Ik zit mobiel en kan het niet wijzigen.

Hoe moet ik nou weten dat jij [...] was/bent.

ach kom nou toch, hoe kom je anders ineens op die naam??

Een oude anonimiseerde nick??

ja hoor.. erg geloofwaardig..
quote:Zusenzoo schreef op 10 oktober 2014 @ 14:28:



Hoe moet ik nou weten dat jij [...] was/bent.Er komt toch niet ineens een andere nick in je op?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 10 oktober 2014 @ 14:10:

[...]





O zit je bij de VK? Bij de echoscopist voor de ligging
quote:Star schreef op 10 oktober 2014 @ 14:32:

[...]





Er komt toch niet ineens een andere nick in je op?Nee inderdaad! storahunter kreeg hier laatst een ban voor! (waarmee ik niet zeg dat ik hoop dat ze hem jou geven) maar dit mag gewoon niet. Plus dit resulteert in dat ik mij nu niet prettig voel ivm privacy. Ik zal mij dus als ik straks thuis ben anonimiseren, wel even doorgeven aan het weggeef topic waar ik wat afspraken heb over te vergeven spullen..
quote:3wieler schreef op 10 oktober 2014 @ 14:33:

[...]





Bij de echoscopist voor de ligging Succes!
Alle reacties Link kopieren
Jawel dus. Waarschijnlijk schijf je heel herkenbaar. My bad.
Alle reacties Link kopieren
Heb wat gemist begrijp ik.
Alle reacties Link kopieren
En ik forum ook niet dagelijks dus houd ook niet bij wie er weer een nieuwe Nick heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dus mijn excuus hierbij.
quote:Zusenzoo schreef op 10 oktober 2014 @ 14:36:

Jawel dus. Waarschijnlijk schijf je heel herkenbaar. My bad.

ach onzin!! Ik had die nick maar 1 maand oid.. Je loopt gewoon op een hele lage manier te sarren...



En als je het dan door 'toevalligheden' weet dan ben je nog discreet.. maar wellicht ben je een junmod!
quote:Zusenzoo schreef op 10 oktober 2014 @ 14:36:

En ik forum ook niet dagelijks dus houd ook niet bij wie er weer een nieuwe Nick heeft.

Dit is echt heel raar!! Je forumt niet dagelijks maar je weet wel even mijn oude nick te spuien??



Nogmaals ik geloof je niet, en daarmee neem ik je excuus ook niet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven