Ik ben een moslim

09-10-2014 21:26 514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt waar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook moslim geweest, mijn familie is nog steeds moslim. Ik deel de mening van meerderheid van Nederland niet ik weet dat moslims niet eng en achterlijk zijn.



Ik ben trouwens ook nog Marokkaanse, brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen vlees gekregen dit jaar...heb je nog wat over?
Prrrr, mauw miawwwww.
Ben je zo opgegroeid of dat later geworden?

Als nederlandse vrouwen zonder moslim-opvoeding besluiten moslim te worden, ben ik namelijk best verbaasd. In dat geval: waarom?
Alle reacties Link kopieren
80% van mijn vrienden zijn moslim...heb jij misschien vragen?
Prrrr, mauw miawwwww.
y natuurlijk, oops!



Nee hoor, geen flauwe vraag, van to mochten we vragen wat we wilde..
quote:n93 schreef op donderdag 09 oktober 2014 21:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lactele in "Ik ben een moslim"" class="messagelink">lactele schreef op 09 oktober 2014 @ 21:37</a>:</b>

Ga je naar sirie??</div></blockquote>En toch vind ik dat een flauwe vraag. Iets met vooroordelen.. Welk vooroordeel lees je hieruit??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben materialist.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
@liez, wel met de cultuur opgegroeid, maar niet echt erg praktiserend totdat ik ergens midden 20 was
Alle reacties Link kopieren
Wat is de noodzaak om te benoemen dat je moslim bent?

Omdat er dingen spelen? Er speelt altijd wel wat.

Wat voor reacties had je verwacht? Of gewild?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:malika88 schreef op donderdag 09 oktober 2014 21:38 Ik ben ook moslim geweest, mijn familie is nog steeds moslim. Ik deel de mening van meerderheid van Nederland niet ik weet dat moslims niet eng en achterlijk zijn.



Ik ben trouwens ook nog Marokkaanse, brrrrr. Welke meerderheid van NL? Volgens mij is de meerderheid gewoon weldenkend, en snappen zij gerust dat om de zeer kleine groep religieuze extremisten gaat die gevaarlijk zijn. Maar dat vind ik ook van de Paus met zijn extreme ideeën (oa over abortus en voorbehoedmiddelen), de extremistische Joden, de extremistische Gereformeerden, enz. Eigenlijk geldt dat, kort samengevat, voor iedereen die op basis van extreme denkbeelden anderen niet meer respecteert. Die mensen zijn gewoon eng!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen moslim, ook geen aanhanger van een andere religie trouwens
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:lactele schreef op 09 oktober 2014 @ 21:37:

Ga je naar sirie??Nee ik ga niet
quote:carpe_diem schreef op 09 oktober 2014 @ 21:44:

@liez, wel met de cultuur opgegroeid, maar niet echt erg praktiserend totdat ik ergens midden 20 wasOk, dank je.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 09 oktober 2014 @ 21:43:

Ik ben materialist.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 09 oktober 2014 @ 21:41:

80% van mijn vrienden zijn moslim...heb jij misschien vragen?Ja, of je vlees van je vrienden hebt gekregen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 09 oktober 2014 @ 21:39:

Ik heb geen vlees gekregen dit jaar...heb je nog wat over? Ja, genoeg over en gun het je van harte
quote:O.L.L.A schreef op 09 oktober 2014 @ 21:36:

Maar to, ik heb geen vragen want het gedoe om moslims en de islam gaat over extremisten.



mooi gezegd.

Alle reacties Link kopieren
quote:n93 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:28:

Ik ben een atheïst.



En nu?Nee niks nu. Maar ben bij atheïsten wel oprecht geïnteresseerd, geloof je dan helemaal in niks? Door wie is de aarde geschapen, wat gebeurt er na dit leven, wat is het doel van je leven enzovoorts.
Alle reacties Link kopieren
quote:carpe_diem schreef op 09 oktober 2014 @ 21:47:

[...]



Ja, of je vlees van je vrienden hebt gekregen?



Nee niks nada

En ik vraag ze altijd!

Maar lief van je hoor dat je met mij wilt delen
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 09 oktober 2014 @ 21:34:

Ik hoef je niets te vragen, ik zal iedere mens, volger van welke religie dan ook, met hetzelfde respect behandelen.



Maar toch lief van je carpe-diem. Succes!!Wauw, wat een toffe reactie!
Leuk voor je. Dat interesseert me echt geen fuck.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 09 oktober 2014 @ 21:51:

[...]





Nee niks nada

En ik vraag ze altijd!

Maar lief van je hoor dat je met mij wilt delen Hmmmm, zoek andere vrienden
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice, 2 minuten geleden









Ehm lolbroek, ik ben bloedserieus. Ik lach toch ook geen mensen uit die zeggen dat ze Moslim, Jood, atheïst of whatever zijn.



Materialisme is een filosofische stroming, slimmerd. Materialisme is de filosofie die de werkelijkheid, ook emoties en andere processen in het menselijk brein, uiteindelijk herleidt tot materie, dit in tegenstelling tot het idealisme of het spiritualisme. Het 'zijn' brengt uiteindelijk het 'denken' voort. Bij kentheoretisch materialisme worden de objecten vanuit wetenschappelijk perspectief gereduceerd tot materie, zonder dat de filosofische uitspraak wordt gedaan dat deze objecten niets anders zijn dan materie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 09 oktober 2014 @ 21:44:

[...]





Welke meerderheid van NL? Volgens mij is de meerderheid gewoon weldenkend, en snappen zij gerust dat om de zeer kleine groep religieuze extremisten gaat die gevaarlijk zijn. Maar dat vind ik ook van de Paus met zijn extreme ideeën (oa over abortus en voorbehoedmiddelen), de extremistische Joden, de extremistische Gereformeerden, enz. Eigenlijk geldt dat, kort samengevat, voor iedereen die op basis van extreme denkbeelden anderen niet meer respecteert. Die mensen zijn gewoon eng!Dit dacht ik ook lange tijd. Echter hoor ik steeds vaker mensen negatief praten over moslims. Ook mensen waarvan ik dat nooit had verwacht. Door IS is dat toegenomen, maar ook door bijv. de discussie over zwarte piet (waar moslims overigens niks mee te maken hebben). Ik denk dat heel veel mensen dat soort plaatjes wel voorbij hebben zien komen met de tekst dat suikerfeest dan ook maar afgeschaft moet worden. En Wilders heeft toch ook wel schokkend veel aanhangers vind ik persoonlijk. Vaak is die afkeer tegen moslims niet alleen tegen de extremisten, maar ook tegen de gewone moslims helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heks. Echt waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven