Ik HAAT zondag

25-09-2016 19:25 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, maar ik verveel me toch altijd helemaal kapot. Tis zon saaie kutdag. Voel me altijd lusteloos, nergens zin in, niemand kan..enz..blehhh

Gelukkig weer avond..
Alle reacties Link kopieren
Ik haat zondag altijd omdat ik weet dat ik maandag weer moet werken aka vroeg op (vind mn baan wel leuk hoor)



Ohja voor de rest slaap ik altijd tot een uur of 2 op zondag, dus dan is je dag ook o om
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat je plannen hebt voor de zondag zodat je je niet kan vervelen.
Ik vind de zondag een heel stuk geweldiger geworden sinds ik op maandag nog vrij ben.

Ik ga nu juist op zondag vaak op pad. Zeker met dit mooie weer. Lekker het bos in, fietsen, wandelen, naar de bios, dierentuin of naar de boerderij. Hoe lekker is dat?!
Alle reacties Link kopieren
Het is bij mij net of er op zondag knop omgaat..vind t zon ontiegelijke kutdag..

Nooit ergens zin in..
Alle reacties Link kopieren
Het is ook net of iedereen op zondag uit beeld verdwijnt. Allemaal weer eigen fam. Gezin etc
Neem een baan waarop je op zondag moet werkem
quote:Bladiebladiebla2016 schreef op 25 september 2016 @ 19:29:

Zorg dat je plannen hebt voor de zondag zodat je je niet kan vervelen.No shit.
quote:Sweety2015 schreef op 25 september 2016 @ 19:30:

Het is ook net of iedereen op zondag uit beeld verdwijnt. Allemaal weer eigen fam. Gezin etcJa schandalig. Het moest verboden worden, op zondag tijd doorbrengen met je eigen gezin.
Alle reacties Link kopieren
Logisch, maar wel vervelend als je zelf single bent
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 25 september 2016 @ 19:31:

Neem een baan waarop je op zondag moet werkem Werk meer dan genoeg de hele week..SO no
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zondag juist leuk. Geen gehaast. Doen waar je zin in hebt. Lekker uitslapen. Dan uitgebreid ontbijten. Eten maken (vaak iets dat langer duurt). Uurtje rusten. Wandelingetje (was vandaag opendeur vd brandweer, leuk voor de kinderen), hobby'en, paar wasjes gedraaid, beetje was uitgehangen, etc. Uitgebreid gedoucht, nageltjes verzorgt, huidcrème aanbracht, etc en nu in pyjama in de zetel. Heerlijk.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Vrijwilligerswerk? Huishouddag/klusdag? Iets alleen gaan doen; lange wandeling, fietstocht, bios, nieuwe stad verkennen.



Ik vind zondag al vanaf kinds af aan een rotdag, maar ik weet hem altijd wel te vullen. Maar uit je reactie begrijp ik dat je het vooral stom vindt dat anderen niet beschikbaar zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 25 september 2016 @ 19:33:

Logisch, maar wel vervelend als je zelf single bent

Dan moet je meer single mensen om je heen verzamelen.

En zelf een keer op bezoek bij je oude oma of verre nicht kan ook alleen toch?
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma is net dood ...maar goed..ja tuurlijk kan dat allemaal..maar is dat leuk?
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier lukt het me niet om er iets van te maken..weet niet waarom.

Ga regelmatig stad in, enz. Maar verder..
Dan moet je je er maar bij neerleggen dat 1/7e van je week niet leuk is. Ik heb niet het idee dat je openstaat voor suggesties maar gewoon even wil klagen. Niks mis mee hoor, wat ik al zei, vind de zondag ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik letterlijk 2 uur lang op een bankje in het bos gezeten en een tennisbal in een meertje gegooid met een hyperactieve hond er achteraan. Hij ligt nu nog slapend op de bank
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Vroeger, toen ik nog niet in het weekend werkte en geen relatie had, zag ik ook ontzettend op tegen de zondag. Er valt weinig mee te doen. Ik probeerde altijd maar m'n huis schoon te maken en klusjes te doen, dan begin je in ieder geval met een opgeruimd gevoel aan de nieuwe week.
Ik heb zondag ook nooit een leuke dag gevonden, geen idee waarom. Enfin, meestal weet ik het wel te vullen met uitslapen, klusjes, erop uit gaan, afspreken met anderen... Opties te over.
Alle reacties Link kopieren
Ja ms wel..het is vooral een heel dubbel gevoel. Heb die dag nodig om niks te doen, bij te tanken, maar als ik dat doe voel ik me rot en zo gaat het bijna elke week..

Dus tja..tuurlijk kan ik alle suggesties ook zelf verzinnen maar op een of andere manier krijg ik knop niet om..dus dan maar ff klagen erover
quote:Sweety2015 schreef op 25 september 2016 @ 19:40:

Op de een of andere manier lukt het me niet om er iets van te maken..weet niet waarom.

Ga regelmatig stad in, enz. Maar verder..



Je zult er toch zelf iets van moeten maken. Als je gaat zitten wachten tot een ander het doet, kun je lang wachten.



Persoonlijk vind ik zondag heerlijk. Helemaal niks doen, behalve waar ik zin in heb. Uitslapen, luieren, tv kijken, hangen in mijn joggingpak.... Na 5 dagen werken vind ik 2 dagen niks tot weinig heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Zondag vond ik heerlijk toen ik vrijgezel was. Ik sliep een gat in de dag na t stappen en als ik op was pyamadag met coupe wanhoop.
Wat zonde Sweety, ik kan juist zo genieten van de zondag en zou dat iedereen gunnen. Ook als single vond ik de zondag juist heerlijk rustig, helemaal doen waar je zelf zin in hebt, meestal geen enkele verplichting, echt zalig.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk iedere zondag( en zaterdag) Heerlijk. Gezelligste dagen op het werk.

En lekker maandag vrij....als iedereen weer mag beginnen.
Come fly with me on a jetplane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven