ik heb nix............. zielig he ?

15-06-2007 10:30 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb niks.......... geen rothuwelijk , geen onvervulde kinderwens, geen kinderen die ontsporen , geen ruzie met mijn beste vriendin , geen geldzorgen , geen afschuwelijke onverklaarbare pukkels her en der, geen ruzie met mijn baas, geen schuldcomplex, geen minderwaardigheidscomplex, geen geldzorgen.............. IK KOM OP DIT FORUM ZWAAR AANDACHT TEKORT :@



praat mij eens wat aan , of beklaag mij , geld storten mag ook , virtueel bosje bloemen ook oké , lotgenotengroepje oprichten zou me leuk lijken , .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Goh, ik dacht dat ik een van de dames was die dat alleen kon overkomen.

Ehh, ik heb wel geen betaalde baan maar doe wel vrijwilligerswerk. En her en der mag er iets vanaf maar verder NIET KLAGEN.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij totaal vinden in deze tekst.

zeer herkenbaar.

Altijd leuk als het weer eens gerefresht word.

Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan nog wel eens taboedoorbrekend zijn... Klagen omdat je niets te klagen hebt!
Alle reacties Link kopieren
- Heb je geen ruzie met de kouwe kant over vaderdag?

- Heb je niet heel rot geslapen vannacht?

- Is je tuin/balkon niet ondergelopen

- Is er geen boom op je auto gewaaid
Alle reacties Link kopieren
o, bij mij mag er nergens wat van af...ben precies goed zo........... :D Is toch erg ? Dat er nooit eens iemand op een meelevende toon tegen je zegt ; 'vervelend voor je dat je altijd zo moet lijnen maar ik heb speciaal voor jou weinig-calorieën dit-of-dat in huis gehaald " .........ik moet altijd het gebak vreten wat de pot schaft :@ wegens ook al geen glutenintolerantie ofzo........ krijg geen speciale stoel  of lekkere kussen in mijn rug vanwege een gevalletje spit of bijna hernia ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


- Heb je geen ruzie met de kouwe kant over vaderdag?

- Heb je niet heel rot geslapen vannacht?

- Is je tuin/balkon niet ondergelopen

- Is er geen boom op je auto gewaaid




nee , nee, nee en nee

 enige familiewrijving die er was is opgelost vanwege opgerotte schoonzus....... kan ik ook al niet meer over klagen :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook geen lastige buren of ongewenste huisdieren?Is je favoriete merk handcreme uit de handel gehaald,weet je niet wat je moet eten vandaag,ben je onbeschoft behandeld in een winkel,start je auto niet,is er niks op tv,weet je geen leuk restaurant om naartoe te gaan,kun je geen kado bedenken voor de verjaardag van je moeder,weet je niet wat je aan moet trekken naar de bruiloft van je achterneef,werkt je dieet niet?



Tja,als dit ook allemaal niet aan de orde is ben je niet te helpen,sorry.;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens heb je de erg hardnekkige variant te pakken, BGB!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo je hebt niks?! Kom op zeg. Je zwelgt in zelfmedelijden! Ik vind het diep triest *; sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo je hebt niks?! Kom op zeg. Je zwelgt in zelfmedelijden! Ik vind het diep triest *; sterkte ermee!






:$



 Hé............. daar knapt een mens van op........héérlijk , Yette !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianc, ik voel met je mee. Ik heb ook nergens last van. Ja, een eksteroog maar daar wil ik niet over klagen. Nou, ik wil wel maar ik mag het niet van mezelf. Of is dat een dwangneurose en heb ik tóch last van onderhuidse spanningen of hoogsensitiviteit?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal niets??? Dus je hoort nergens bij??

Diep triest dit.. ik leef met je mee .. echt waar ;(
Alle reacties Link kopieren
Bianc,  ben je niet HSP dan?



Offe...what about het feitdat je niet kunt vertellen dat je swingt aan de vrouwen op het schoolplein? Lange nachtdiensten? Er moet toch íets zijn?:D
Alle reacties Link kopieren


Je hebt helemaal niets??? Dus je hoort nergens bij??

Diep triest dit.. ik leef met je mee .. echt waar

* wentelt zich gelukzalig rond *
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
BGB, je kan niet paaldansen! :o



Dat heb je waarschijnlijk in een groot klein hoekje van je geheugen verdrongen. Als je dat deurtje openmaakt komen er vast nog wel meer vreselijke missers tevoorschijn. ;(



Sterkte! *;
Alle reacties Link kopieren




quote: lieverdtie reageerde



Je hebt helemaal niets??? Dus je hoort nergens bij??

Diep triest dit.. ik leef met je mee .. echt waar

* wentelt zich gelukzalig rond *
jaja   dat zou ik maar niet doen he.. je bent gewoon triest dat je nergens bij hoort.. ga je maar schamen ...pfffff geen problemen??  nou echt wel....je hebt totaat geen schaamtegevoel!!:P
*houdt Bianca even vast en troost haar*



Gaat het weer lieverd?

Kopje thee?
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde





quote: lieverdtie reageerde



Je hebt helemaal niets??? Dus je hoort nergens bij??

Diep triest dit.. ik leef met je mee .. echt waar

* wentelt zich gelukzalig rond *

jaja   dat zou ik maar niet doen he.. je bent gewoon triest dat je nergens bij hoort.. ga je maar schamen ...pfffff geen problemen??  nou echt wel....je hebt totaat geen schaamtegevoel!!:P



ooooooooooo, ga dóór, jaaaaaa, mmmmmmm is dit LEK-KERRRRRR
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.


BGB, je kan niet paaldansen! :o



Dat heb je waarschijnlijk in een groot klein hoekje van je geheugen verdrongen. Als je dat deurtje openmaakt komen er vast nog wel meer vreselijke missers tevoorschijn. ;(



Sterkte! *;
Hoe kún je Geve!

Wil je die vrouw nu echt helemaal kapót maken?!
Alle reacties Link kopieren


BGB, je kan niet paaldansen! :o



Dat heb je waarschijnlijk in een groot klein hoekje van je geheugen verdrongen. Als je dat deurtje openmaakt komen er vast nog wel meer vreselijke missers tevoorschijn. ;(



Sterkte! *;
oooooooo, da's waar...............

voelt niemand zich nu geroepen om een stichting in het leven te roepen of mij gratis en voor niks een paal thuis te bezorgen met een lekere leraar om het me te leren ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Bianc,  ben je niet HSP dan?



Offe...what about het feitdat je niet kunt vertellen dat je swingt aan de vrouwen op het schoolplein, schoolpleintijd is geweest ....leven begint pas echt na je schoolpleintijd, Pers !  Lange nachtdiensten? welnee, ik werk voor de léuk Er moet toch íets zijn?:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bianc, ik voel met je mee. Ik heb ook nergens last van. Ja, een eksteroog maar daar wil ik niet over klagen. Nou, ik wil wel maar ik mag het niet van mezelf. Of is dat een dwangneurose en heb ik tóch last van onderhuidse spanningen of hoogsensitiviteit?
nee, sorry , je bent gewoon heel gelukkig, kan er niks anders van maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: geve reageerde



BGB, je kan niet paaldansen! :o



Dat heb je waarschijnlijk in een groot klein hoekje van je geheugen verdrongen. Als je dat deurtje openmaakt komen er vast nog wel meer vreselijke missers tevoorschijn. ;(



Sterkte! *; oooooooo, da's waar...............

voelt niemand zich nu geroepen om een stichting in het leven te roepen of mij gratis en voor niks een paal thuis te bezorgen met een lekere leraar om het me te leren ?



Ik zal mijn man wel sturen, dan heb je er 2 in 1
Alle reacties Link kopieren




quote: geve reageerde



BGB, je kan niet paaldansen! :o



Dat heb je waarschijnlijk in een groot klein hoekje van je geheugen verdrongen. Als je dat deurtje openmaakt komen er vast nog wel meer vreselijke missers tevoorschijn. ;(



Sterkte! *; oooooooo, da's waar...............

voelt niemand zich nu geroepen om een stichting in het leven te roepen of mij gratis en voor niks een paal thuis te bezorgen met een lekere leraar om het me te leren ?



Ja gevonden, komt naar je toe.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven