ik heb nix............. zielig he ?

15-06-2007 10:30 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb niks.......... geen rothuwelijk , geen onvervulde kinderwens, geen kinderen die ontsporen , geen ruzie met mijn beste vriendin , geen geldzorgen , geen afschuwelijke onverklaarbare pukkels her en der, geen ruzie met mijn baas, geen schuldcomplex, geen minderwaardigheidscomplex, geen geldzorgen.............. IK KOM OP DIT FORUM ZWAAR AANDACHT TEKORT :@



praat mij eens wat aan , of beklaag mij , geld storten mag ook , virtueel bosje bloemen ook oké , lotgenotengroepje oprichten zou me leuk lijken , .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.


Je kinkt een beetje als een borderliner. Maar als je per se rot dingen wilt, kom een bij mij op bezoek, met je beste duurste kleding. Dan zorg ik dat je op een afgelikte snoep zit, dat de cavias op je plassen, dat ik de hete koffie op je morst en dat je verrotte eiersalade als tussendoortje krijgt. Ik verzeker je dan een memorabele rot weekend!

Alle reacties Link kopieren
Ach arme meiden. Hier nog een lotgenootje. Ik voel me geroepen om te reageren, ik heb namelijk ook niks te zeuren ben ik nu ook zielig? ;)
Alle reacties Link kopieren
Je kinkt een beetje als een borderliner.wat zeggie nou ???? Méén je niet ...... toch ? :D:D Maar als je per se rot dingen wilt, kom een bij mij op bezoek, met je beste duurste kleding. Dan zorg ik dat je op een afgelikte snoep zit, dat de cavias op je plassen, dat ik de hete koffie op je morst en dat je verrotte eiersalade als tussendoortje krijgt. Ik verzeker je dan een memorabele rot weekend!  t'óp ....deal !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach arme meiden. Hier nog een lotgenootje. Ik voel me geroepen om te reageren, ik heb namelijk ook niks te zeuren ben ik nu ook zielig? ;)
enorm !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar omdat we niet echt iets hebben om over te zeuren kunnen we natuurlijk altijd nog onze fantasie gebruiken en iets verzinnen wat heel zielig is.
Alle reacties Link kopieren
Goh, das niet eerlijk... je bent (bijna) een bordeliner.. je kan niet paaldansen... je hebt geen schaamtegevoel.... je hebt zelfmedelijden... das nou jammer want nu hoor je toch nog ergens bij ;(
Maar omdat we niet echt iets hebben om over te zeuren kunnen we natuurlijk altijd nog onze fantasie gebruiken en iets verzinnen wat heel zielig is.
Nee da's niet mogelijk. Als je niet de steile diepten van de afgrond hebt verkend kun je ook de hoge toppen niet bevatten. Gedoemd om te leven zonder uitschieters dus. Ook vreselijk.
Alle reacties Link kopieren




quote: Angelica73 reageerde



Maar omdat we niet echt iets hebben om over te zeuren kunnen we natuurlijk altijd nog onze fantasie gebruiken en iets verzinnen wat heel zielig is. Nee da's niet mogelijk. Als je niet de steile diepten van de afgrond hebt verkend kun je ook de hoge toppen niet bevatten. Gedoemd om te leven zonder uitschieters dus. Ook vreselijk.
hoho! wie zegt dat ik nooit eens een klein dalletje heb gehad ? Zo'n poffertjespankuiltje , hoor, dieper was het niet.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Goh, das niet eerlijk... je bent (bijna) een bordeliner..
Wowwwwww ! Krijg je daar subsidie voor of fanmail van het forum ? Zo niet : dan graag ee andere diagnose !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




 hoho! wie zegt dat ik nooit eens een klein dalletje heb gehad ? Zo'n poffertjespankuiltje , hoor, dieper was het niet.......



Jij mazzelaar, zelfs zo'n klein dalletje heb ik nog nooit gehad. ;(
Alle reacties Link kopieren
Wat is borderline?




Het meest kenmerkende van de borderline persoonlijkheidsstoornis (kortweg: BPS of borderline) zijn de sterke wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag. NEE NEE EN NEE Mensen met borderline zijn enorm impulsief, NEE NIET ECHT denken vaak zwart-wit,NEE OOK NIET  reageren extreem.NEE  Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.NEE  Ook de ideeën en gedachten die ze over zichzelf hebben, wisselen sterk.NEE






Verschijnselen




Mensen met borderline hebben minstens 5 van de volgende verschijnselen.



Ze proberen krampachtig te voorkomen dat iemand ze in de steek laat. En alleen maar denken dat ze in de steek gelaten worden, is al genoeg om krampachtig te proberen dat te voorkomen. NEE

Ze hebben intense relaties met anderen, maar die zijn ook heel instabiel. Ze denken heel zwart-wit over hun relaties: of iemand is geweldig of hij is waardeloos. SJA , IK HEB WEL EEN GEWELDIGE RELATIE EN OOK HELE GEWELDIGE VRIENDEN .......

Ze hebben steeds een ander beeld of gevoel van zichzelf. Dat wisselt sterk. NEE

Ze zijn impulsief. Dat heeft negatieve gevolgen voor henzelf op minstens twee gebieden: geldverspilling, veel wisselende seksuele contacten, JA, DIE DAN WEER WEL :) misbruik van alcohol en drugs, roekeloos rijden, vreetbuien.

Ze doen pogingen tot zelfdoding, dreigen daarmee, of verwonden zichzelf. VOOR GEEN GOUD

Ze hebben sterk wisselende stemmingen als reactie op gebeurtenissen. Dit geeft periodes van grote somberheid, prikkelbaarheid of angst. Dit duurt meestal enkele uren, en bijna nooit langer dan een paar dagen. OOK NIET

Ze hebben een blijvend gevoel van leegte. NEE

Ze hebben last van intense woede, die niet past in de situatie en de situatie ook niet oplost. Of ze hebben moeite hun boosheid te beheersen. Ze hebben dan ook driftbuien, blijvende woede, of hebben geregeld vechtpartijen. NEE

Ze hebben paranoïde ideeën. Dit is het idee achtervolgd of bedreigd te worden. Die ideeën komen in stress-situaties. De ideeën gaan ook weer voorbij. Of ze dissociëren ernstig. Dan hebben ze het gevoel er niet meer bij te zijn en als het ware weg te raken. Soms weten ze dan niet meer precies wat er gebeurd is.OOK AL NIET
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote: Angelica73 reageerde



Jij mazzelaar, zelfs zo'n klein dalletje heb ik nog nooit gehad. ;(

Sja , toen hadden ze de spijkerbroek die ik zocht niet....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben pas zielig! Ik schrijf in een topic waarbij ik niet hoor, want ik heb wel wat om te zeuren ;(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas zielig! Ik schrijf in een topic waarbij ik niet hoor, want ik heb wel wat om te zeuren ;(
meid, open er een topic over......... héérlijk is dat !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
en weet je ook zeker dat je niet een trauma hebt omdat je vroeger geen rood fietsje had. (of wel een rood en al de buurkinderen een blauw?)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
borderliners negeren dat ze een probleem hebben
Alle reacties Link kopieren
oke geen borderliner dus, maar je zit wel in een ontkenningsfase want niemand heeft een perfect leven dus we zoeken verder :P




quote: MEFS reageerde



Ik ben pas zielig! Ik schrijf in een topic waarbij ik niet hoor, want ik heb wel wat om te zeuren ;( meid, open er een topic over......... héérlijk is dat !



Nog een topic over het weer? Ik weet zeker dat de angels het op slot zouden doen .
Alle reacties Link kopieren
en weet je ook zeker dat je niet een trauma hebt omdat je vroeger geen rood fietsje had. (of wel een rood en al de buurkinderen een blauw?)
volgens mij was de grondverf blauw en het afbladderende toplaagje rood....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
borderliners negeren dat ze een probleem hebben
owww ...........wél erg 2007 natuurlijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
en weet je ook zeker dat je niet een trauma hebt omdat je vroeger geen rood fietsje had. (of wel een rood en al de buurkinderen een blauw?)
Ik had helemaal geen fietsje! (geloof ik) ;)
volgens mij was de grondverf blauw en het afbladderende toplaagje rood.... 
Zie je wel, je draagt er nóg de gevolgen van. Hoe kunnen ze een kind zoiets aandoen. :@ Nu, de meeste trauma's slijten wel met de jaren hoor. Nog even geduld dus. *;
Alle reacties Link kopieren
geen waterbed die lekt???



geen steenpuist onder je schaamlip??



geeneen kind dat je oma noemt



geeneen verkoopster die zegt, welke maat draagt u, 42? tewijl je maat 36 hebt, maar je toont nou eenmaal.
Alle reacties Link kopieren


geeneen kind dat je oma noemt



Ze spreken me weleens aan met 'u' en 'mevrouw' dat is natuurlijk echt wel het toppunt van zieligheid vinden jullie ook niet.
Alle reacties Link kopieren
oke geen borderliner dus, maar je zit wel in een ontkenningsfase want niemand heeft een perfect leven dus we zoeken verder :P




ja dat verbaast me zo he ...dat iemand dan lyrisch doet over haar partner maar dan eindigt met ; ja , niemand is perfect......of zo'n soort opmerking. Iemand kan toch helemaal perfect zijn in JOUW ogen ? En daar gaat het toch om ? 

Iemand kan mij een enorm oversekste sarcastische trut vinden maar ik kijk 's morgens in de spiegel en dan denk ik ; meid, wat bóf je , met je man , je kinders, met jezelf, wat héb je toch een geweldig leven .......  natuurlijk ben ik niet God's gift to men , maar mijn man vindt van wél , dus dat die tietjes iets lager hangen dan vroeger........ ik kijk waarschijnlijk blijer dan iemand mét prachtigeRE borsten.

Een voorbeeld ; groepje vrouwen , allemaal om het hardst aan het pochen ( of was het nou klagen ) over wat er mankeerde aan hun kerels.....ik zei niks........ zat er waarschijnlijk met opgtrokken wenkbrauwen bij . Dat maakte zo nogal pissed want ik moest niet doen alsof bij mij alles koek en ei was , dat geloofden ze niet , zette mijn vent dan bijvoorbeeld wel altijd zijn kopje in de keuken ???

Nou, nee.......... maar als die uit zijn werk komt en hij speelt met de kinderen , práát met mij en geeft mij een heerlijke beurt in bed dan ga ik toch niet zeiken over een kópje ? Dat ruim ik fluitend op.



Dus is het mijn instelling ? Of heb ik geboft ? Of goed gekozen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven