Ik verveel me dood!

17-08-2013 09:06 89 berichten
Ben net half uur wakker en nu al verveel ik me dood



Al mijn geld heb ik uitgegeven deze zomer aan leuke dingen doen aangezien we niet op vakantie waren voor het eerst. Dus op dit moment ben ik helemaal broke. Een bijbaantje heb ik trouwens al. Opleiding nog niet begonnen. Vriendinnen zijn allemaal o zo druk druk druk. Geen idee waarmee. Ik ga zo naar de sportschool voor een uurtje of anderhalf. Maar dan is het nog ochtend. Wat moet ik smiddags en savonds doen. Ben het in bed liggen, jointjes roken ook zat inmiddels dat is leuk voor een paar dagen.



Wat kan ik als 18jarige alleen doen? Iemand tips voor me?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is er wel iemand die je kunt helpen
Alle reacties Link kopieren
Je wat minder aanstellen om mee te beginnen.
Zoals wie? Ik ken geen mensen die hulp nodig hebben. Zomaar naar een vreemde gaan?
Waarom stel ik me aan?
Alle reacties Link kopieren
Vraag je moeder of je kunt stofzuigen/schoonmaken/opruimen. Was een auto. Vraag of je oma/opa hulp nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je stelt je aan.

Woon je nog thuis? Dan zou je thuis eens kunnen helpen met boodschappen doen of koken.



Verder is er genoeg te doen,lees een boek,maak een wandeling/fietstocht,kijk een film of serie etc etc.
Alle reacties Link kopieren
Kijk in het lokale krantje of op de aanplakbiljetten bij de supermarkt wat voor gratis activiteiten er zijn.

Ga een stuk fietsen of lopen.

Haal een gratis stadswandeling bij de VVV.

Ga masturberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik woon idd nog thuis. Ik probeer wel te helpen maar mijn moeder is een type die alles graag alleen doen, het is nooit goed, dan duwt ze me weg en zegt ik doe het wel. Zelfs als ik kleren in de wasmachine zet moet ze erbij komen staan en me aanwijzingen geven. Koken moet ik helemaal niet aan beginnen dan raakt ze in paniek.



Lezen, wandeling, films ect doe ik nu al dagen lang. Ik werk 3 dagen in de week en 4 dagen lang doe ik dat soort dingen deze zomer. Ben het nu beetje zat.



Dacht maybe heeft iemand hier een leuk idee waar ik zelf niet opgekomen ben nog.
Alle reacties Link kopieren
Ga je kasten opruimen.

Ga alvast je studie voorbereiden.

Lees een boek, kijk TV.

Ga naar het bejaardenhuis om te vragen of je spelletjes kunt doen met de bejaarden, of een stuk lopen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Huh, janken dat je geen geld heb om wat leuks te doen, maar jointjes kan je wel betalen?

Doet toch normaal!!



Ga een wandeling in het bos maken, is gratis!
Alle reacties Link kopieren
Ga iets bakken of koken en zeg tegen je moeder dat ze zich er niet mee moet bemoeien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 17 augustus 2013 @ 09:06:Ben net half uur wakker en nu al verveel ik me dood Ach joh, je kan altijd nog hier op het forum gaan zitten kletsen. Doe ik ook als ik me verveel. Nog twee weken dan mag het gips van mijn arm en kan ik mijn normale routine weer oppakken. Wanneer begint voor jou school weer Coco?
quote:Ikje86 schreef op 17 augustus 2013 @ 09:13:

Huh, janken dat je geen geld heb om wat leuks te doen, maar jointjes kan je wel betalen?

Doet toch normaal!!



Ga een wandeling in het bos maken, is gratis!





Ik ken iemand die het thuis groeit, zo is het ook veel gezonder dan in de coffeeshop waar ze er van alles bij doen. En wiet roken is echt niet zo eng hoor. Als je het af en toe doet is het echt niet schadelijker dan een glas wijn. Mensen doen altijd zo panisch als ze wiet horen.



Wandelingen, sporten dat soort dingen doe ik al genoeg. Wil eens iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Nou, er zijn al aardig wat dingen genoemd.
quote:himalaya schreef op 17 augustus 2013 @ 09:13:

Ga je kasten opruimen.

Ga alvast je studie voorbereiden.

Lees een boek, kijk TV.

Ga naar het bejaardenhuis om te vragen of je spelletjes kunt doen met de bejaarden, of een stuk lopen.Dat van een bejaardenhuis lijkt me serieus leuk. Ik heb zelf helaas geen opa en oma meer. Zou dat zomaar kunnen en gaan ze me niet uitlachen?
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 17 augustus 2013 @ 09:16:

[...]





Dat van een bejaardenhuis lijkt me serieus leuk. Ik heb zelf helaas geen opa en oma meer. Zou dat zomaar kunnen en gaan ze me niet uitlachen?Ze zullen alleen maar blij zijn als je dat echt zou doen!
Ik snap je wel hoor. Hier ook een lange vakantieperiode en nergens naar toe gegaan. Het forum heeft me tijden niet zo vaak op visite gehad als de laatste tijd. Ik zal blij zijn als alles weer begint te lopen.
quote:kipkluifje schreef op 17 augustus 2013 @ 09:14:

[...]

Ach joh, je kan altijd nog hier op het forum gaan zitten kletsen. Doe ik ook als ik me verveel. Nog twee weken dan mag het gips van mijn arm en kan ik mijn normale routine weer oppakken. Wanneer begint voor jou school weer Coco?Ik hang hier al weken dagelijks rond vooral meelezen . Fijn voor je dat je over twee weken gipsvrij bent lijkt me heel vervelend. Over 2 weken pas.
Alle reacties Link kopieren
quote:coco95 schreef op 17 augustus 2013 @ 09:16:Zou dat zomaar kunnen en gaan ze me niet uitlachen?Nee joh, ze komen daar altijd handen te kort. Gezellig hoor, ook lange tijd gedaan.



Nog twee weken te gaan, dat is toch wel te overzien?
Alle reacties Link kopieren
Als je er maar niet stoned aankomt of daar gaat blowen.
Internagelaktisch
Ik ga sporten voor ik het uitstel en in bed blijf liggen. Bedankt voor de tips allemaal. Ga er zeker wat mee doen en kom straks weer ff checken.
Dan weet ik nog een goede: ga naar de bieb, haal 20 boeken over softdrugs zodat je er achter gaat komen dat geen een vorm van wiet 'gezond' is....



Verder moet je niet zo zeiken. Als je je verveelt ruim je je kamer maar op of ga je de tuin maar aanharken of laat je de hond van de buren uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die het thuis groeit, zo is het ook veel gezonder dan in de coffeeshop waar ze er van alles bij doen. En wiet roken is echt niet zo eng hoor. Als je het af en toe doet is het echt niet schadelijker dan een glas wijn. Mensen doen altijd zo panisch als ze wiet horen.



Wandelingen, sporten dat soort dingen doe ik al genoeg. Wil eens iets anders.[/quote



Oké, het wel duidelijk dat jij geen idee hebt wat drugs met de inhoud van je hersenpan doen.

Zo onschadelijk is het echt niet.

Verder geen tips want ik verveel me ook een beetje.
Ja en?
Tjonge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven