Ik voel me belazerd..

24-07-2012 23:41 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vanmiddag was de vriendin van mijn vriendin jarig en ze zeiden dat ik bepaalde dingen moest meenemen voor haar verjaardag want ze hadden een plan. Ik moest flippers, een schroeverdraaier, ballonen en plakband meenemen. Ik had het allemaal meegenomen en toen zeiden ze dat het allemaal voor niks was.



Nu was me hele ochtend naar de mallemoeren omdat ik al dat spul bij elkaar moest zoeken en de ballonnen heb ik ook nog speciaal moeten kopen. Dit is niet de eerste keer dat ze me dit flikken. Moet ik de vriendschap verbreken of gewoon laten verwateren want ik voel me echt flink genaaid.
Alle reacties Link kopieren
Waarom was het voor niks? Wat was de reden dat het toch niet meer nodig bleek te zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Misschien had je je tijd beter kunnen besteden door je humor te zoeken, het lijkt of je die kwijt bent.
Ik snap die flippers niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben ze eerder dan geflikt? En welke verklaring gaven ze toen? Doen ze dit als groep?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Was jij de enige met zo'n opdracht?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Deden collega en ik ook weleens met een teamuitje. Mail rondsturen met de mededeling dat er rubberlaarzen en zwemkleding mee moest.

Gingen we gewoon bowlen.
Mjah, dit héle topic kan meteen door naar het parodietopic op overige. Hier is geen parodie van te bakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 24 juli 2012 @ 23:45:

Deden collega en ik ook weleens met een teamuitje. Mail rondsturen met de mededeling dat er rubberlaarzen en zwemkleding mee moest.

Gingen we gewoon bowlen.Oh zo! Ja dit kan ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ach toch, hebben ze je een loer gedraaid jongen???



Te pakken en bij de neus genomen???



Ik denk dat er een (goed) geintje met je is uitgehaald!!! Hahaha
quote:tommie25 schreef op 24 juli 2012 @ 23:41:

Hoi,



Vanmiddag was de vriendin van mijn vriendin jarig en ze zeiden dat ik bepaalde dingen moest meenemen voor haar verjaardag want ze hadden een plan. Ik moest flippers, een schroeverdraaier, ballonen en plakband meenemen. Ik had het allemaal meegenomen en toen zeiden ze dat het allemaal voor niks was.



Nu was me hele ochtend naar de mallemoeren omdat ik al dat spul bij elkaar moest zoeken en de ballonnen heb ik ook nog speciaal moeten kopen. Dit is niet de eerste keer dat ze me dit flikken. Moet ik de vriendschap verbreken of gewoon laten verwateren want ik voel me echt flink genaaid.Zeg poes, was jij de enige die spulletjes mee moest nemen of werd iedereen in de maling genomen?
Alle reacties Link kopieren
Je bent getrolld.
quote:eleonora schreef op 24 juli 2012 @ 23:46:

Mjah, dit héle topic kan meteen door naar het parodietopic op overige. Hier is geen parodie van te bakken.Ik wilde al een paar schatersmilies neerzetten maar ik realiseerde me nog net op tijd dat ik niet bij de parootjes zat .
Alle reacties Link kopieren
quote:babettedebruxelles schreef op 24 juli 2012 @ 23:48:

Je bent getrolld.Pfff wie nu weer?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik was de enige.



Ze hebben me eerder met afspraken ook al laten zitten. En ze vroegen met mijn verjaardag of ik het bij hen kon vieren in plaats van bij mij thuis. Ik voel me echt beetgenomen. Lijkt wel alsof dit de druppel is.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommie25 schreef op 24 juli 2012 @ 23:50:

Ik was de enige.



Ze hebben me eerder met afspraken ook al laten zitten. En ze vroegen met mijn verjaardag of ik het bij hen kon vieren in plaats van bij mij thuis. Ik voel me echt beetgenomen. Lijkt wel alsof dit de druppel is.Alleen jou laten zitten? Hoe vond jij jouw verjaardag vieren bij hen? Om hoeveel meiden gaat het? Doen ze dit samen als groep volgens jou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Verbreken natuurlijk! Zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd zeg ! Jou voor piet snot al dat spul mee laten slepen,...
Alle reacties Link kopieren
Ja alleen mij. Mijn verjaardag vieren was echt niet leuk. Ze negeerden me eigenlijk de hele avond en uiteindelijk gingen ze uit. ze zijn met zijn 3en.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommie25 schreef op 24 juli 2012 @ 23:50:

Ik was de enige.



Ze hebben me eerder met afspraken ook al laten zitten. En ze vroegen met mijn verjaardag of ik het bij hen kon vieren in plaats van bij mij thuis. Ik voel me echt beetgenomen. Lijkt wel alsof dit de druppel is.

Heb je dat toen ook gedaan, met je verjaardag?

En wat was hun verklaring voor vandaag?



Het klinkt niet zo leuk voor jou. Jullie hebben of een heel verschillend gevoel voor humor, of ze nemen je in de zeik. Of het is geen grap en ze zijn vreselijk chaotisch. Hoe dan ook, alle reden om voor jezelf op te komen.



Oh, had je laatste bericht nog niet gezien. Klinkt niet als vriendschap. Waarom ben je na zulk gedrag nog met ze om gegaan? Volgens mij ben je beter af zonder deze 'vriendinnen'.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Tommie ben je man of vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik stel zoveel vragen om te snappen ik welke situatie het gebeurt. Als je echt het idee hebt dat een groep meiden jou bewust gebruikt om samen jou te kunnen uitlachen, dan snap ik dat je niet meer met hen wilt omgaan.



Heb je buiten deze meidengroep nog andere vriendinnen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:tommie25 schreef op 24 juli 2012 @ 23:50:

Ik was de enige.



Ze hebben me eerder met afspraken ook al laten zitten. En ze vroegen met mijn verjaardag of ik het bij hen kon vieren in plaats van bij mij thuis. Ik voel me echt beetgenomen. Lijkt wel alsof dit de druppel is.



Wat erg. Hoe treurig.

En hoe oud zijn deze klassevrouwen?



Je schrijft dat het líjkt alsof het de druppel was. Ik hoop dat dit inderdaad de druppel is en dat je deze dames in het vervolg zó links laat liggen dat ze van de wereld vallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tommie25 schreef op 24 juli 2012 @ 23:58:

Ja alleen mij. Mijn verjaardag vieren was echt niet leuk. Ze negeerden me eigenlijk de hele avond en uiteindelijk gingen ze uit. ze zijn met zijn 3en.Nee dit klinkt niet leuk zeg, waarom vind jij het goed dat die rotmeiden zo tegen je doen lieffie? Heb je geen andere vriendinnen die jou echt graag zien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie tieners. Zoek andere vrienden .. Echt..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw.



Ik weet het niet, Ik dacht altijd dat het mijn beste vriendinnen waren. Ik ben eigenlijk ook niet super sociaal en niet echt een snelle vrienden maker. Ik heb daarom verder ook niemand anders.



Hun verklaring voor vandaag was dat het gewoon een grapje was. En van mijn verjaardag wouden ze het bij hun doen omdat ze erg moe waren en niet meer weg wouden, terwijl ze wel uit gingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven