Inspirerende teksten en quotes

27-05-2016 15:07 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik dol op. Wie nog meer? Ik verzamel ze dan ook. Een paar van mijn favoriete, al heb ik er intussen honderden.



















When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
No one can make you feel inferior without your consent, van Eleanor Roosevelt. Probeer ik altijd in mijn achterhoofd te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:namenzoektocht schreef op 27 mei 2016 @ 15:12:

No one can make you feel inferior without your consent, van Eleanor Roosevelt. Probeer ik altijd in mijn achterhoofd te houden.O mooi. Die ken ik wel in een andere vorm. Ik heb sommige quotes ook als levensmotto geadopteerd en het zijn gewoon menselijke wijsheden. Waarom het wiel nog een keer uitvinden he? Ik laat me inspireren door de groten der aarde, en de kleine, als ze me iets te leren hebben.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-






ik vind 9 van de 10 zogenaamd inspirirende quotes om te braken

Ik hou het maar op good old hakuna matata
Alle reacties Link kopieren
" 't Is al met al een heel gedoe "



Richard Groenendijk.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 27 mei 2016 @ 15:24:

[img]https://lh3.ggpht.com/3GQlP0BCkHNVhKGTU ... c4Qak=h310[/img]



[img]http://images.firstcovers.com/covers/fl ... 769814.jpg[/img]

ik vind 9 van de 10 zogenaamd inspirirende quotes om te braken

Ik hou maar op good old hakuna matataIk zat er al op te wachten
Alle reacties Link kopieren
Einstein: “If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”



Mijn favoriet voor op kantoor en het clean desk beleid
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk ik houd er ook van.

Ga mijn plakplaatjesrecht maar eens aanvragen alleen eerst mn laptop aan het proberen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Het staat geschreven en gedrukt

Dat je moet krabbelen waar t jukt.

Is de krabbel op een rare plaats

Dan krabbel je ernaast.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik wel grappig:

Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Alle reacties Link kopieren
"The loneliest people are the kindest. The saddest people smile the brightest. The most damaged people are the wisest. All because they do not wish to see anyone else suffer the way they do"



Love this one and many more
Alle reacties Link kopieren
"Beter iets moois verliezen, beter verliezen, dan het nooit hebben gehad". Helpt me met tijden als ik verdrietig ben om het overlijden van een dierbare. Ben dan vooral blij met en dankbaar voor de mooie jaren die we samen mochten doorbrengen.
Alle reacties Link kopieren
"Don't change so people will like you. Be yourself & the right people will love the real you".



"I am proud of my heart. It's been played, stabbed, cheated, burned and broke, but somehow it still works".
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 27 mei 2016 @ 15:24:

[afbeelding]



[afbeelding]

ik vind 9 van de 10 zogenaamd inspirirende quotes om te braken

Ik hou het maar op good old hakuna matataIk ook. Ik verzamel de quotes die me aan het denken zetten of een standpunt weergeven waar ik erg achter sta. Maar het is goed zoeken hoor. Ik gebruik facebook en we heart it daarvoor. En pinterest.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 27 mei 2016 @ 15:25:

" 't Is al met al een heel gedoe "



Richard Groenendijk.O heerlijk. Ik ben ook een taalfetisjist. Deze zin vat gewoon even het hele leven samen!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
quote:prrrt schreef op 27 mei 2016 @ 15:31:

Einstein: “If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”



Mijn favoriet voor op kantoor en het clean desk beleid

Die hangt bij mij op de wand van m'n kantoor.

Hij is naar verluidt niet van Einstein, maar Einstein stond wel bekend om de puinhoop die hij z'n bureau noemde.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Volg je hart, dat klopt altijd
Alle reacties Link kopieren
Mooie quotes trouwens, mensen! Keep it coming!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Het leven is net een frikandel je moet hem zelf speciaal maken
Alle reacties Link kopieren
En verder........

Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fairy82 schreef op 27 mei 2016 @ 15:43:

"The loneliest people are the kindest. The saddest people smile the brightest. The most damaged people are the wisest. All because they do not wish to see anyone else suffer the way they do"



Love this one and many more



Ik vind hem erg mooi maar ik twijfel of ie wel klopt. Dat wil zeggen, er zijn wel meer eenzame mensen dan alleen vriendelijke eenzame mensen. En de meest verdrietige mensen, ik weet niet of die wel breder lachen. Maar ik snap de intentie wel hoor, die is mooi.



De laatste zin, die vind ik wel helemaal waar, ik denk idd dat sommige beschadigde mensen anderen niet willen kwetsen omdat ze zelf zo gekwetst zijn. Dat is voor mij zeker de reden. Maar niet elk beschadigd mens doet dat, helaas. Sommige kwetsen anderen juist omdat ze zelf zo gekwetst zijn.



Sorry voor de kritiek. Ik vind hem voor mezelf wel heel inspirerend trouwens. Ik wil anderen idd niet mee laten huilen, ik laat ze liever lachen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
I stopped telling myself i am lost.

I am not.



I' m just on a road with no destination, Driving with hope that i'll find a place that i like and i'll stay there.



I' m not lost i am on my way.





Deze (in verkorte vorm) hou ik me erg aan vast momenteel.
Een oude Cherokee indiaan geeft zijn kleinzoon onderricht over het leven.



"Binnen in me is een gevecht gaande", zegt hij tegen de jongen.



"Het is een afschuwelijk gevecht tussen twee wolven. De ene wolf is slecht - hij bestaat uit woede, jaloezie, verdriet, spijt, hebzucht, verwaandheid, zelfmedelijden, schuldgevoelens, wrok, minderwaardigheid, leugens, valse trots, superioriteit en ego.



De andere wolf is goed - hij is vreugde, vrede, liefde, hoop, kalmte, nederigheid, vriendelijkheid, welwillendheid, medegevoel, vrijgevigheid, waarheid, compassie en geloof. Binnen in jou woedt dezelfde strijd - en datzelfde geldt voor ieder mens."



De kleinzoon denkt daar enkele ogenblikken over na en vraagt dan aan zijn grootvader: "Welke wolf zal het gevecht winnen?"



De oude Cherokees glimlacht en antwoordt eenvoudig: "Degene die je voedt."
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik hou wel van dat soort dingen, al zitten er een hoop stomme tussen.

Een paar die ik inspirerend vind:











Alle reacties Link kopieren
quote:patjuh076 schreef op 27 mei 2016 @ 16:21:

Het leven is net een frikandel je moet hem zelf speciaal maken

Nee hoor, ik ga gewoon naar de snackbar

Vind hem ook oprecht specialer als iemand anders 'm voor me maakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven