Internet trolls

21-04-2017 23:31 314 berichten
Vrij veel ophef deze week vanwege een invasie van trollen.

Maar... dit forum geeft voor mijn gevoel vaak tegenstrijdige signalen. De ene helft schijnt het erg leuk te vinden (want dan kan je lekker reageren), de andere helft heeft er niks mee.

Ik zit in kamp niks. Ik heb het nooit leuk gevonden en zal het nooit leuk vinden.

Iets verzinnen (uit je duim zuigen) tegenover iets wat écht is wint nooit voor mij.



Geen idee wat ik met dit topic wil, maar ik erger me enorm aan trollen. En dus ook aan mensen die dat getroll in stand houden.



Meningen?

Waarom wel, waarom niet?

Wat is er leuk aan trollen en wat niet?

Kunnen alle trollen niet in 1 topic?

Etc.



Oftewel een algemeen trollentopic ofzo



Ik heb geen idee wat mijn vraag is . Maar iedereen heeft er vast een mening over, dus ga los.
Alle reacties Link kopieren
In het ideale geval zou er niet op gereageerd worden, maar ja.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Trollen met rood haar zijn best leuk. Verder vind ik het een ontzettend irritant fenomeen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant omdat forummers zich herkennen in een trolltopic en hun ziel en zaligheid er in gooien en persoonlijke dingen schrijven en dat stoort me mateloos.



En ik herken ze uit duizenden, vanaf post 1.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Internet en internettrollen horen bij elkaar. Niet storen en wel staffen.

Ja alleen die topics.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ook, ik kan serieus de lol er niet van in zien. En toch is het een groots iets schijnbaar, want velen blijven maar reageren.
Ik vind het soms wel jammer dat je tijd zit te investeren in iets wat bullshit is.

Aan de andere kant hebben andere mensen, met een daadwerkelijk soortgelijk probleem, er misschien wel iets aan.



Heb onlangs een waarschuwing gehad omdat ik er echt 100% van overtuigd was dat iemand zat te trollen.



Ik wacht nu meestal een pagina reacties af.

Ik zit hier pas 2 jaar ( onlangs? van Nick gewisseld) dus ben nog niet zo ervaren.
quote:yasmijn schreef op 21 april 2017 @ 23:46:

Ik vind het irritant omdat forummers zich herkennen in een trolltopic en hun ziel en zaligheid er in gooien en persoonlijke dingen schrijven en dat stoort me mateloos.



En ik herken ze uit duizenden, vanaf post 1.Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 21 april 2017 @ 23:47:

Ik ook, ik kan serieus de lol er niet van in zien. En toch is het een groots iets schijnbaar, want velen blijven maar reageren.Waarom betekent reageren dat het groots zou zijn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 23:46:

Internet en internettrollen horen bij elkaar. Niet storen en wel staffen.

Ja alleen die topics.Het stoort mij enorm, hoe kan het jou niet storen?
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 23:48:

[...]



Waarom betekent reageren dat het groots zou zijn?Ik bedoelde groot, in de zin van dat velen blijven reageren. Niet groots, want dat is het niet
Ik vind zoveel dingen vervelend en trollerig. En er zijn allerlei soorten trollen. Vind een aantal vaste trollen die overal lopen de rellen en nooit een normale reactie kunnen geven ook net zo irritant.



Vind wel dat de Mods wat beter kunnen moderen met deze topic tsunami.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon omdat ze er altijd al waren, zijn en zullen gaan komen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 21 april 2017 @ 23:48:

[...]





Het stoort mij enorm, hoe kan het jou niet storen?Nou ja, er stoort mij hier wel meer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
het kan wel wat onrust veroorzaken een topic over trollen. ze komen zo onder hun steen vandaan
you go girl
quote:Lucylucille schreef op 21 april 2017 @ 23:47:

Ik vind het soms wel jammer dat je tijd zit te investeren in iets wat bullshit is.

Aan de andere kant hebben andere mensen, met een daadwerkelijk soortgelijk probleem, er misschien wel iets aan.



Heb onlangs een waarschuwing gehad omdat ik er echt 100% van overtuigd was dat iemand zat te trollen.



Ik wacht nu meestal een pagina reacties af.

Ik zit hier pas 2 jaar ( onlangs? van Nick gewisseld) dus ben nog niet zo ervaren.Oh echt? Ik dacht dat jij hier langer was. (Offtopic)
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 21 april 2017 @ 23:49:

[...]





Ik bedoelde groot, in de zin van dat velen blijven reageren. Niet groots, want dat is het niet Zoveel honderden mensen die dagelijks op dit forum langs zeilen..... alsof zeg maar 10 reacties een enorme opbrengst zou zijn. Veel trol topics worden ook vaak gebruikt om lekker te leuten met een paar anderen. Nou en? Het is toch al loze internetruimte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trollhinten vaak vervelender dan de troll zelf. Je weet gewoon niet 100% zeker of een verhaal de waarheid is of niet. Er gebeuren heel gekke dingen in de wereld, wie ben ik dan om te zeggen dat iets niet waar is?



Verder denk ik ook dat mensen die meelezen er iets aan kunnen hebben. Laatst nog met dat topic over de zus die verslaafd was en de TO die anorexia zou hebben. Een paar meelezers hadden gereageerd, nadat uitgekomen was dat het een troll was, dat ze heel veel aan de reacties in dat topic gehad hadden. Dat maakt het voor mij zeker de moeite waard.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 21 april 2017 @ 23:50:

het kan wel wat onrust veroorzaken een topic over trollen. ze komen zo onder hun steen vandaanOf reageren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 23:49:

Gewoon omdat ze er altijd al waren, zijn en zullen gaan komen.Maar dat is toch het aanvaarden van je lot. Nouja, ze zijn er nou eenmaal...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 23:49:

Gewoon omdat ze er altijd al waren, zijn en zullen gaan komen.Nu loopt het echt de spuigaten uit en jaren geleden waren ze er echt niet. Vele jaren.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:IrishCassidy schreef op 21 april 2017 @ 23:52:

[...]





Maar dat is toch het aanvaarden van je lot. Nouja, ze zijn er nou eenmaal...En denk jij dat je het anders kan maken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Het stoort mij ook niet echt..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 23:51:

[...]



Zoveel honderden mensen die dagelijks op dit forum langs zeilen..... alsof zeg maar 10 reacties een enorme opbrengst zou zijn. Veel trol topics worden ook vaak gebruikt om lekker te leuten met een paar anderen. Nou en? Het is toch al loze internetruimte.Maar dan kunnen ze toch ook gewoon een normaal topic openen? Of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven