Irischeque inleveren bij Action?

23-06-2013 18:43 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, een compleet non-probleem, maar ook non-problemen moeten worden opgelost



Ik heb voor een flink bedrag Irischeques liggen, en wil deze eens een keer gaan gebruiken. Nu heb ik bedacht dat ik nog een heel aantal nuttige dingen nodig heb voor in mijn (nieuwe) huis. Gezien de uiteenlopende aard daarvan, en mijn Nederlandse zuunigheid , was ik van plan dat bij de Action te gaan doen. Zo veel mogelijk inslaan voor zo weinig mogelijk geld. Maar heeft iemand enig idee of ik die cheques daar kan inleveren?



Ik kan het niet vinden op internet, en de Action is blijkbaar zo goedkoop door (o.a.) geen telefoonaansluitingen te hebben in hun winkels, dus kan er niet over bellen. En vind het zonde om een paar kilometer te rijden naar de dichtbijzinde vestiging, om er vervolgens achter te komen dat ze die cheques niet accepteren.



Dus: toevallig een Action-medewerker hier, of een fervent Action-winkelaar die mij het antwoord kan geven? Dan kan ik de draad van mijn leven weer oppakken, als dit wereldprobleem is opgelost
Ik spreek toch geen Chinees?!
Nee, ik heb het wel eens geprobeerd met VVV bonnen. Namen ze niet aan. Weet alleen niet of dat nog regiogebonden is
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kan niet. Jammer. En het Kruidvat is natuurlijk ook niets voor de doorgewinterde Action-fan. Maar die accepteert ze wel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nee kan niet, helaas.
Alle reacties Link kopieren
En bij Xenos kan het ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb soms ook best moeite om die bonnen kwijt te raken. :P Je kan er beter gewoon vanuit gaan dat een winkel ze NIET aanneemt.
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je zien waar je de bonnen wel kun inleveren: http://www.vvvcadeaubon.n ... regen/lokale-acceptanten/
Dat meen je toch niet? Iris-cheques spenderen bij de Action? Dan kan je ze net zo goed meteen de papiervernietiger in gooien!! Wat een meuk daar, wat een waardeloze rommel! Als je ze wil uitgeven, koop dan kwaliteit en minder spullen . . . .
Alle reacties Link kopieren
bij de gamma nemen ze ze wel aan, misschien een idee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 23 juni 2013 @ 19:33:

Dat meen je toch niet? Iris-cheques spenderen bij de Action? Dan kan je ze net zo goed meteen de papiervernietiger in gooien!! Wat een meuk daar, wat een waardeloze rommel! Als je ze wil uitgeven, koop dan kwaliteit en minder spullen . . . .Jeemig, heb je iets tegen de Action? Het is maar net wat je er koopt. Schoonmaakspullen zijn prima in orde. Ook verkopen ze er Dove, Nivea enz. Zou niet weten waarom dat slechter zou zijn dan wanneer je het bij Kruidvat ofzo koopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 23 juni 2013 @ 19:33:

Dat meen je toch niet? Iris-cheques spenderen bij de Action? Dan kan je ze net zo goed meteen de papiervernietiger in gooien!! Wat een meuk daar, wat een waardeloze rommel! Als je ze wil uitgeven, koop dan kwaliteit en minder spullen . . . .Stel je niet zo aan zeg! En Action verkoopt overstock uit andere landen. Dus ook merkartikelen die bij de reguliere winkel vele malen duurder zijn. Maar koop jij hetzelfde maar lekker duur.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:mopsie schreef op 23 juni 2013 @ 19:38:

[...]





Jeemig, heb je iets tegen de Action? Het is maar net wat je er koopt. Schoonmaakspullen zijn prima in orde. Ook verkopen ze er Dove, Nivea enz. Zou niet weten waarom dat slechter zou zijn dan wanneer je het bij Kruidvat ofzo koopt.



Nou, inderdaad.



Ik kom er regelmatig en loop dan met volle tassen weer weg. Kleurboeken, waterverf, deodorant, shampoo, schoonmaakmiddel, emmers, doekjes, bellenblaasnavulling, cadeaupapier, billendoekjes, kindersokken met antislip, memoblokken en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik hou van de Action, vorige week nog een lading campingspullen gehaald. Prima spul hoor, en ik hou tenminste nog geld over voor mijn vakantie.



Maar on-topic...tijdens het inslaan van de campingspullen vorige week nog gevraagd, nee ze nemen geen bonnen aan. Ik head er zelf ook 3 liggen.



Bij de Hema gespendeerd.



Ik vind bonnen ook zulke onnozele cadeaus eigenlijk..is gewoon geld maar dan beperkt in winkels te gebruiken, pff
Alle reacties Link kopieren
quote:wellieb schreef op 23 juni 2013 @ 19:43:



Ik vind bonnen ook zulke onnozele cadeaus eigenlijk..is gewoon geld maar dan beperkt in winkels te gebruiken, pffEn als de zaak falliet gaat ben je je geld mooi kwijt. Kijk maar naar de free record shop.
Alle reacties Link kopieren
He jammer!



En ik vind Action zeker geen waardeloze winkel! Maar helaas dus. Dan maar spulletjes kopen bij Blokker en Xenos en Marskramer. Maar toch jammer, want in die winkels gaat mn budget er sneller doorheen;)



Bedankt voor de reacties!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Enne Carenza, ik hoef op zich geen kwaliteit-emmers, dweilen, theedoeken etc. Een Emmer is een emmer, of ik die nou bij de V&D koop of bij de Action.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van de Action, zou ook wel willen dat ze die dingen aan zouden nemen. Ik doe mee aan van die enquête programma's, dus ik krijg nog wel met enige regelmaat zo'n bon. Maar als ik bonnen krijg van vrienden dan vind ik het wel zo leuk om ze uit te geven aan een luchtje of zo, en niet aan een emmer en een dweil. :P
quote:Carenza schreef op 23 juni 2013 @ 19:33:

Dat meen je toch niet? Iris-cheques spenderen bij de Action? Dan kan je ze net zo goed meteen de papiervernietiger in gooien!! Wat een meuk daar, wat een waardeloze rommel! Als je ze wil uitgeven, koop dan kwaliteit en minder spullen . . . .

Echt niet waar, gisteren nog bij action geweest, ik heb er een paar hele mooie skeelers gekocht voor jongste dochter, leuk setje beschermers er bij, voor andere dochter een skateboard, ziet er prima en kwalitatief hartstikke goed uit. Uitstekende schoonmaakspullen en toiletartikelen. Verder ontzettend veel leuke knutselspullen en mooi beddengoed etc.



To, heb je geen familie of vrienden die binnenkort een grote aankoop doen bij bijvoorbeeld gamma en die de cheques willen omruilen voor geld?
Alle reacties Link kopieren
Niet alle winkels staan oo die site waar je ze wel kan inleveren
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
quote:-tinkerbell- schreef op 23 juni 2013 @ 20:08:

He jammer!



En ik vind Action zeker geen waardeloze winkel! Maar helaas dus. Dan maar spulletjes kopen bij Blokker en Xenos en Marskramer. Maar toch jammer, want in die winkels gaat mn budget er sneller doorheen;)



Bedankt voor de reacties!Ik zou alles wat je goedkoop bij action kan kopen gewoon zonder bon bij action kopen. Die bonnen geef je dan toch gewoon uit aan dingen die je anders toch ergens ander moet kopen omdat Action het niet heeft. Je moet vast nog wel iets duurs hebben van een bouwmarkt of de Hema. Verf of gordijnen ofzo. En je kunt er ook bij BOL mee betalen...
Alle reacties Link kopieren
Xenos neemt de Irischeque WEL gewoon aan.

Heb een bedrijfsleider naast mij zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:mopsie schreef op 23 juni 2013 @ 19:38:

[...]





Jeemig, heb je iets tegen de Action? Het is maar net wat je er koopt. Schoonmaakspullen zijn prima in orde. Ook verkopen ze er Dove, Nivea enz. Zou niet weten waarom dat slechter zou zijn dan wanneer je het bij Kruidvat ofzo koopt.Dat is vooral leuk, als je een dief van je eigen portemonnee wilt zijn
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je ze cadeau geven aan iemand die jarig is binnenkort, in plaats van een cadeau te kopen?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gewoon altijd in mijn portemonnee.

Als ik ergens kom waar ze de bonnen aannemen, dan betaal ik ermee en doe ik het geld thuis in een potje waar ik dan naar verloop van tijd iets moois van koop in een winkel die ik leuk vind.



Volgens mij kan je grote coupons (50euro) laten omruilen bij iris-cheque verkooppunten voor kleinere coupons (10 euro). Is makkelijker te besteden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven