Is er een sleutelbos-paragnost in de zaal?

28-07-2015 08:49 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaah! Ik ben al 2 dagen mijn sleutelbos kwijt! Geen huis en fietssleutel meer bij de hand en het hele huis is al op de kop gegooid! Waar is dat ding gebleven?! Bij thuiskomst, na een boodschap op de fiets, liep ik met mijn huissleutel naar binnen, ging ik naar het toilet en heb ik dus iets met die sleutelbos gedaan (maar waar?). Sindsdien spoorloos....Iemand originele ideeën waar die kan liggen?? *fingers crossed*
Alle reacties Link kopieren
Buitenkant van je voordeur. Maar als iemand die meeneemt heeft die er geen goede bedoelingen mee. Je fiets is niet weg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
In de wc gevallen als je ze in je broekzak had?
Alle reacties Link kopieren
Mylene_Valerie, ik kwam via de achterdeur naar binnen. De deur van het hek/poort doen we altijd dicht. Niemand had de tuin ingekund :-)
Alle reacties Link kopieren
In de koelkast of diepvries waar je je boodschappen hebt opgeborgen?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
In de koelkast / oven / magnetron / diepvries / voorraadkast?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Niet in je tas, jaszak, kastje/prullenbak op de wc? In je boodschappentas, bij de boodschappen die je hebt ingepakt?
Alle reacties Link kopieren
In je fiets?
Alle reacties Link kopieren
En wat mij nog wel eens gebeurd, in het fonteintje van het toilet.



Achter het toilet gevallen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik had een jurkje aan dus ik kon de sleutel ook nergens kwijt. Ik dacht dat ik de sleutelbos op de verwarming legde toen ik naar de wc ging maar daar istie ook niet
Jaszakken, boodschappentas? Achter de radiator gegleden?
Alle reacties Link kopieren
We gaan gewoon stap voor stap je huis door Birdz. Niets is zo irritant als een verdwenen sleutelbos terwijl je weet dat ie ergens moet zijn omdat je ermee bent binnen gekomen.



Achter de kussens van de bank?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je precies gedaan toen je binnenkwam? Meteen doorgerend naar het toilet of nog wel boodschappen opgeruimd?

En kom je via je keuken binnen pf via een halletje waar het toilet al is?
Alle reacties Link kopieren
Een jaszak dus check alle jassen op de kapstok. Op de hoedenplank van de kapstok. In de paraplubak. Onder de bank want gejat door hond/kat/kind/ander huisdier.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien inderdaad achter de verwarming gevallen? Maar een sleutelbos zou je toch moeten horen vallen?
Alle reacties Link kopieren
Had ook geen jas aan en ik heb achter de radiator gekeken. Heel misschien onder de wc-pot, daar heb ik nog niet gekeken! Echt zo vervelend! Bedankt voor het meedenken!
Simpel denken en de route volgen. Kijk eens om de hoek bij het raamkozijn van de achterdeur.

Ik vond zo de huissleutels terug in de fietstas.
In de vensterbank bij het raam gelegd? Bij mij zit er een raam vlakbij de achterdeur.
Alle reacties Link kopieren
Heilige Antonius beste vriend, zorg dat ik mijn sleutelbos weer terug vind. Dit een paar keer per dag herhalen, dan vind je ze zo weer terug
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik precies gedaan:



Ik kwam de tuin in. Zoontje is in slaap gevallen in zijn zitje dus mijn man pakt onze zoon en legt hem op bed. Ik ga naar binnen via de achterdeur dus, de woonkamer meteen in, de gang in en daar naar het toilet. Ik weet dat ik de sleutelbos in mijn hand had en dus gedachteloos ergens neerlegde. Sindsdien spoorloos dus!



@Dertigmin, misschien moet ik inderdaad stap voor stap alle itemes en hoekjes van het huis af!
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen raamkozijn bij de achterdeur (ramen tot aan de vloer) wel de bank meteen in de buurt maar daar heb ik ook gekeken
Alle reacties Link kopieren
Haha Giselle, inmiddels ben ik zo wanhopig dat ik het ga proberen ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik stem ook voor achter de radiator.

Radiator is in de gang? Misschien in een paar schoenen gevallen die er onder staan? Heb ik ook eens gehad. Lang gezocht toen....



Tussen de kussens van de bank? Onder de bank?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
En nu al het toilet af gezocht? Op de grond rondom de pot? In het bakje toiletpapier / lectuur?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Toch ook nog bij je fiets kijken? Herinneringen vervormen, dus dat argeloos wegleggen kan ook wel op een plankje bij je fiets zijn geweest in de schuur.



Verder ook tussen de radiator gekeken?

Bij je schoenen? Een plankje dichtbij waar je je schoenen uit doet misschien?

Ergens bovenop een kast/spiegel, waar jij wel bij kan maar kind niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven