Katten & Geestenruiken?

19-04-2017 11:29 39 berichten
Hallo allemaal,



Ik 2 hele lieve katers in huis waar ik normaal gesproken nooit last van heb gehad tijdens het slapen, maar sinds kort vertoont 1 kat heel opmerkelijk gedrag in de nacht. Hij begint zo hard te snuffelen aan de muren in een bepaalde hoek, vlakbij mijn bed dat ik er gewoon wakker van wordt. Hij blijft dan ook gewoon zo een uur door snuffelen en gaat tegen de muren opstaan om verder te kunnen ruiken, ik heb niet het idee dat hij bang is maar hij is wel heel erg bezig met iets wat ik niet ruik..zou het kunnen dat hij een bepaalde energie ruikt of iets in die richting? & moet ik daar dan wat aan doen? Hij ruikt vooral aan de muren in die hoek en dan kijkt hij naar de muren alsof hij iets ziet bewegen..maar ik zie helemaal niks.. Mijn andere kater die blijft trouwens gewoon rustig zitten.

Iemand enig idee wat dit is en wat ik hieraan kan doen?

Ik wil weer rustig kunnen slapen en als 1 kater zo onrustig is slaap ik ook niet meer lekker.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet gewoon last van muizen?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmuts111 schreef op 19 april 2017 @ 11:30:

Heb je niet gewoon last van muizen?Ik vind geesten eigenlijk een veel logischere verklaring...
IMHO
@badmuts111



Voor zo ver ik weet heb ik geen last van muizen, nog nooit gehad in dit huis.

Hij ruikt ook niet zo zeer op de grond maar hij ruikt echt aan de muren zelf en probeert zo hoog mogelijk te staan tegen de muur om te ruiken
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 april 2017 @ 11:32:

[...]





Ik vind geesten eigenlijk een veel logischere verklaring...Ik ook, vooral in combinatie met muren
Geesten, energieën, geloof. Ik heb er niks mee. Jij blijkbaar wel, daarom dit advies voor je: stel je vertrouwen in Jezus Christus! 1 kort gebed voor het slapen gaan, aan hem gericht en je bent beschermd!

Kan zijn dat je kat evengoed nog snuffelt. Dan valt daar wat te ruiken of het is een teken van Jezus dat hij over je waakt.

Amen.
in je muren zitten muizen, die ruiken
Alle reacties Link kopieren
quote:Darinka022 schreef op 19 april 2017 @ 11:35:

@badmuts111



Voor zo ver ik weet heb ik geen last van muizen, nog nooit gehad in dit huis.

Hij ruikt ook niet zo zeer op de grond maar hij ruikt echt aan de muren zelf en probeert zo hoog mogelijk te staan tegen de muur om te ruikenMuizen blijven echt niet bij de grond alleen hoor. Het zijn hele goede klimmers die door hele kleine openingen kunnen. Kan best zijn dat je muizen in de spouw oid hebt zitten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Oh, en als je dat gesnuffel bij je hoofd lastig vindt: wat peper op die plaats op de muur smeren. Het hoeft niet altijd zo moeilijk.

Geesten haten peper.
En anders de boel energetisch reinigen. Witte salie branden (werkt een beetje als wierook), zorgen dat de rook goed langs de plek gaat die jij noemt.



Woon je in een oud huis? Weet je of er veel gebeurd is?
quote:vinsent schreef op 19 april 2017 @ 11:41:

Oh, en als je dat gesnuffel bij je hoofd lastig vindt: wat peper op die plaats op de muur smeren. Het hoeft niet altijd zo moeilijk.

Geesten haten peper.Zout toch? (serieus!)
De biostabil is het antwoord op alles
Of een dromenvanger met energetische krachten, gaat de geest nog doder dan dood.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe ruikt energie dan?
Bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Hoor je wel eens dit uit je muren komen?



Zo ja, dan heb je last van Freggles. Niet erg hoor, ze doen geen vlieg kwaad. Rustig laten zitten zou ik zeggen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Onze hond had dat ook op een bepaalde plek in ons huis. Ik ben toen eens op gaan letten wat dat zou kunnen zijn. Ik kwam er toen achter dat er steeds vaker ook dingen verdwenen, zoals paperclips, klosjes garen, suikerklontjes, punaises, knopen, etc. etc. etc. Het bleek dat we borrowers in huis hadden.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Borrowers

Geeft niks, ze doen niks. En af en toe leg ik iets voor ze klaar, zodat ze dit gemakkelijk mee kunnen nemen.
quote:Hasse88 schreef op 19 april 2017 @ 12:09:

Hoor je wel eens dit uit je muren komen?



Zo ja, dan heb je last van Freggles. Niet erg hoor, ze doen geen vlieg kwaad. Rustig laten zitten zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Als het geen muizen of geesten zijn, zou ik de muur, indien dat kan, reinigen met afwasmiddel (veel sterke schoonmaakmiddelen trekken juist katten aan) en ergens anders op je slaapkamer een aantrekkelijk kattenhoekje maken met catnip of feliway sprayen..
Woon je al lang in het huis? Of sinds kort?
quote: badmuts111 schreef op 19 april 2017 @ 11:30:

Heb je niet gewoon last van muizen?



Ja zeg niet zo normaal denken hoor.

Muizen tttsss



Maar to ik ga ook voor muizen. En bij twijfel over zout of peper strooi je toch allebei?

Hoor je snachts niezen waren het toch geen muizen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vinsent schreef op 19 april 2017 @ 11:41:

Oh, en als je dat gesnuffel bij je hoofd lastig vindt: wat peper op die plaats op de muur smeren. Het hoeft niet altijd zo moeilijk.

Geesten haten peper.
Alle reacties Link kopieren
Katten 's nachts buiten je slaapkamer houden...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Volgens Supernatural heb je zout nodig tegen geesten/demonen

Werkt ook tegen slakken overigens.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven