Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)



Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )



Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Ik heb nog niets gehoord qua kerstpakket, al weet ik wel zeker dat ik er een krijg. Je kon de waarde ervan namelijk schenken aan een goed doel dit jaar.

Het was een goed doel waar ik zelf niets mee heb, dus ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bonnen waarmee ik zelf bij verschillende winkels wat leuks kan uitkiezen. Vorig jaar was het ¤50,00. Ben benieuwd of het nu net zoveel is.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop op een smulsteen en het vijfde chocoladefonduestel.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yavanna schreef op 12 december 2014 @ 15:57:

[...]



Dat was het ook echt, kijk zo zagen ze er uit: http://webshop.trendsforrent.nl/nieuw-1 ... CSXtr0QkZo handig ook als je een gerecht met een saus serveert.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk bij een zorginstelling die ieder jaar een kerstmarkt organiseert met allerlei plaatselijke bedrijfjes. Alle medewerkers krijgen bonnen ter waarde van 25 euro die we op de kerstmarkt kunnen uitgeven.



Ik heb dit jaar iets lekkers gekocht voor man, een bordspel voor zoon en wat serviesgoed voor mezelf. Daarnaast krijg ik ook aan het einde van de maand nog een eindejaarsuitkering, die gelijk staat aan ongeveer een maandsalaris.



Man heeft vlak voor Kerst een kerstborrel en krijgt dan zijn pakket.
Tellen pakketten die je ouders kregen ook mee?



Mijn moeder kreeg ooit een Fairtrade-pakket. Dat vond ik erg leuk, en het meeste was nog lekker ook. Ook het 'warme chocolademelk-pakket' vond ik leuk, en het standaard-voedsel-pakket. Een echte ramp vond ik het 'wok-pakket'. Met het tafelwoksetje hebben we het huis nog net niet in de hens gezet... Mijn moeder heeft vervolgens haar collega even ingeseind (net verhuisd en klein kind in huis) om het setje maar niet te gebruiken. Later trof ik de pannetjes uit het setje van die mensen (ik paste daar wel eens op) bij het buitenspeelgoed van hun dochtertje.



Ik had een keer een 'oudhollandsche avond-pakket' (met pannenkoekbakspullen (inclusief pan), spelletje, snoepjes en zoutjes) en een keer een standaard-pakket. Alles altijd zonder drank (op mijn afdeling is het wel bekend dat er mensen een drankprobleem hebben en/of het niet mogen ivm medicatie). Laatste jaar waren het vvv-bonnen. Geen idee wat het dit jaar wordt, ik zie het maandag!
Alle reacties Link kopieren
Hier in de regio heeft een groep winkeliers samen met een horeca exploitant de handen ineengeslagen en een (vind ik) heel clever concept bedacht.



In het restaurant hebben de winkeliers een soort kerstmarkt ingericht waarbij ieder zijn waar uitstalt. Bedrijven die hun werknemers een kerstpakket willen geven delen aan het personeel 'waardecheques' uit (bedrag bepaalt iedere baas zelf) wat die werknemers vervolgens bij de kraampjes kunnen besteden. Er was voor ieder wat wils: Riviera Maison, Blokker, Hema, Intertoys, Intersport, Bruna en Etos.



De erg royale baas biedt ondertussen een hapje, drankje of buffet aan. Live muziek en iedereen heeft een leuke avond en gaat met iets naar huis wat hijzelf heeft uitgezocht.



Vind het echt top!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat we dit jaar weer gewoon vvv-bonnen krijgen, net als de eerder 20 jaar. Dat carrousel-op-internetgedoe vond ik niks. Van lieverlee een zwitsers zakmes (leuk) en twee schalen met deksel besteld. De schalen staan al bijna een jaar ongebruikt op zolder.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wij krijgen er geen dit jaar.



Ook al zitten er vaak duffe dingen in, ik vind het gewoon leuk zo'n doos met spullen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een bon waarmee je zelf online wat kan uitzoeken. Van het detacheringsbureau heb ik zo'n Italiaanse chocolade cake gehad. Die haalt het niet tot kerst



Ik ben meer fan van het ouderwetse kerstpakket, al heb ik meer plezier van het uitpakken dan van de meuk die erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Vera8, zo'n kerstmarkt heb ik ook al eens meegemaakt. Vond het een erg orgineel en leuk idee.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar een cadeau kaart van 35 euro.

Leuk om zelf wat uit te zoeken, ben er erg blij mee.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan van zo'n doos. Heb net lekker die van mijn man uitgepakt. Deze gaat waarschijnlijk dit keer door naar iemand, die we 'm gunnen, maar ik heb eerst mogen uitpakken
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Er zaten trouwens vooral lekkere dingen in, geen 'juweeltjes', maar leuk verpakt normale extra's. Chocolade, koffie, thee, dat soort werk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 17 december 2013 @ 16:05:





Onderin nog een weekendtas met de skyline van de belangrijkste gebouwen van de stad erop en een boekje met fietstochten in de provincie. Ben er echt blij mee





Jouw weekendtas heb ik een paar weken geleden voor 3 euro bij de kringloop gehaald, ik vind hem écht leuk ! We hadden een paar jaar eerder dezelfde tas met een andere print in het kerstpakket gekregen en die is nog steeds bij Snoezekind in gebruik voor de scoutingkampen, er kan heel veel in.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Kanon schreef op 12 december 2014 @ 10:52:

Ik heb een smoothiemaker met glazen en een receptenboekje gehad.

Zo'n soort ding: http://anglerz.com/smoothie-maker/14.htmlAls ik op jouw link klik krijg ik inderdaad een smoothiemaker te zien. En allerlei andere dingen..... Kuch.
Alle reacties Link kopieren
Lief zijn de gezinnen die iets kopen voor een hun schoonmaakster.

Mijn moeder krijgt elk jaar bonnen bij haar adresjes, eentje geeft bijvoorbeeld altijd een bon van etos 25euro.

Nou daar haalt mijn moeder het hele jaar door haar creme mee haha.





Maar ik zelf heb dit jaar gekozen voor een vvbon. Je kon uit 3 kado's kiezen een eetpakket waar ik al wat dingen kon wegschrappen ivm vlees/alcohol en de overige producten vond ik dan erg matig. En de andere had ik gewoon niks mee. Dan liever een vvvbon om zelf iets leuks te kopen.





Ik ga wel een old-skool vreetpakket samenstellen voor mijn ouders, gewoon omdat ik weet dat ze zulke pakketten erg leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn grill is vandaag stuk gegaan.

Een leven zonder tosti's is niet leuk, dus als we iets in bonvorm krijgen weet ik een bestemming.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
De smoothiemaker heeft bijzondere reclame..
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 12 december 2014 @ 22:22:

[...]





Jouw weekendtas heb ik een paar weken geleden voor 3 euro bij de kringloop gehaald, ik vind hem écht leuk ! We hadden een paar jaar eerder dezelfde tas met een andere print in het kerstpakket gekregen en die is nog steeds bij Snoezekind in gebruik voor de scoutingkampen, er kan heel veel in.

Dat méén je.. ik heb een aantal familieleden die 'm wilden hebben.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoera, man komt net thuis met een ontzettend leuk kerstpakket. Een doos van de librije met een recept, bijbehorende producten (behalve het vlees uiteraard) en een kookboekje. Dat ik goed besteed, wij koken graag samen.

En twee dinerbonnen.



Ik moet mezelf maar een kerstpakket geven, ik ben grotendeels mijn eigen baas
Alle reacties Link kopieren
bootje, wat een leuk pakket idd! Zouden ze mij ook blij mee maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik breng mijn kerstpakket elk jaar naar de voedselbank dus ik niet weet.



Alle reacties Link kopieren
quote:jira schreef op 13 december 2014 @ 15:12:

Ik breng mijn kerstpakket elk jaar naar de voedselbank dus ik niet weet.



Kijk je dan niet eerst wat erin zit? Ik vind het leukste onderdeel toch om die doos open te maken en alles één voor één op tafel uit te stallen. En dan eventueel daarna weggeven
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen een waterfles (leuk!) en manlief gaat z'n zelfgekozen VVV bonnen ophalen (volgens mij verzamelen wij die bonnen ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven