Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)



Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )



Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Ik krijg niks, moet zelf maar wat kopen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Dus geen Holland pakket zoals in de OP gepost, Bieb?



Hier geen pakket, maar niet zo gek met meer dan een decennium arbeidsongeschiktheid op de teller. Dit jaar schieten ze er door omstandigheden voor zorgverleners ook in, maar weet dat ze dat meer dan begrijpen. Wel een totaal onverwacht goed nieuws bericht gekregen en daar kan geen dozijn kerstpakketten tegenop. :-)
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Overigens leuk pakket, die in OP.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn vrijwilligerswerk chocolade en een cadeaubon gekregen. Zo lief want ik had het helemaal niet verwacht
quote:Pixiedust schreef op 16 december 2014 @ 21:01:

Dus geen Holland pakket zoals in de OP gepost, Bieb?

Nee maar dat ziet er zo gezellig uit zo'n vreetpakket. Vriend krijgt wel ieder jaar een enorme doos met goede dingen.

Zijn werkgever koopt dat bij de plaatselijke AH en bijna alles gaat op



quote:Wel een totaal onverwacht goed nieuws bericht gekregen en daar kan geen dozijn kerstpakketten tegenop. :-)Fijn! Wil je kwijt welk goed nieuws?
quote:Pixiedust schreef op 16 december 2014 @ 21:01:

Dus geen Holland pakket zoals in de OP gepost, Bieb?



Hier geen pakket, maar niet zo gek met meer dan een decennium arbeidsongeschiktheid op de teller. Dit jaar schieten ze er door omstandigheden voor zorgverleners ook in, maar weet dat ze dat meer dan begrijpen. Wel een totaal onverwacht goed nieuws bericht gekregen en daar kan geen dozijn kerstpakketten tegenop. :-)Pixie, ik hoop dat dat nieuws je gezondheid betreft. Dat zou ik je zo gunnen!
Alle reacties Link kopieren
IBA, soort van. Niet het topic om daarover uit te wijden, hier horen feestdagen en festiviteiten. Laten weten het houden op een ongelooflijk meevallende wachtlijst.





Chocolade, lekker! Des te meer als het onverwacht is.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Nope.

krijg er ook geen.

Mag alleen kerstpakketten voor anderen halen.
Dildopakket hier.. Beter dan de butpluggen van vorig jaar



(Tvp)
Alle reacties Link kopieren
Wegens reorganisatie en bezuinigingen geen Kerstpakketten op mijn werk helaas
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:elninjoo schreef op 16 december 2014 @ 20:52:

Heeft iemand het pakket van Randstad al gehad? En is 't wat?Ja! Dit jaar zit er een beeb in! Leuk hè!
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 21:39:

[...]



Ja! Dit jaar zit er een beeb in! Leuk hè!
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 21:39:

[...]



Ja! Dit jaar zit er een beeb in! Leuk hè!
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 21:39:

[...]



Ja! Dit jaar zit er een beeb in! Leuk hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hem morgen!! En ik stuiter er gewoon van. Ons bedrijf heeft ieder jaar een waanzinnig pakket, dus ik verwacht er wel wat van. Het is nog nooit tegengevallen. Maar dat is wellicht omdat er altijd wel iets bruikbaars in zit en ik heel blij word van cadeautjes.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaja007 schreef op 14 december 2014 @ 19:21:

Bij 1 klant geen cadeau, maar wel een goede beoordeling.

Ik vraag me af of die persoon de beoordeling wel meent, aangezien gedrag toch anders is. Kortaf reacties en onvriendelijk = regelmatig aan de orde.Toch krijg ik het idee dat jij waardering afmeet aan een cadeau??????
Alle reacties Link kopieren
Hier is al een topic over: http://forum.viva.nl/foru ... es/list_messages/215994/9

(vanaf pagina 10 de reacties uit 2014)

Ik hoop deze week mijn kerstpakket te krijgen. Stelt meestal niet zo heel veel voor (veel etenswaren die ik nooit eet) maar het is toch leuk om uit te pakken en te krijgen.
Ik heb de mods een verzoek gestuurd om deze bij het gereanimeerde andere topic te voegen.
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we 3 pakketten weggegeven, er zat van alles in. Vam toastjes tot schalen en wijn en chocolade. Chocolade weggeven was wel even een twijfel maar he! Er ligt nog genoeg in mijn eigen kast en dat moet op voor 2 januari de pakketten geven we af bij een voedselloket waar mensen goedkoper hun boodschappen kunnen doen en dan gratis iets mogen meenemen uit wat wij en nog veel meer mensen daar afgeven. Dat vind ik een fijn idee. De wijn en prosecco gaan naar twee nichtjes die een Amerikaanse Party geven met oud en nieuw en dan hebben ze een extra drankvoorraad en zo komt alles goed terecht!
Ik heb geld gekregen, mijn man een speakerset en n fles wijn.

Blij mee.

Sowieso.



Wij krijgen beiden geen dertiende maand helaas.
Mijn leukste kerstpakket kreeg ik van een meneer waar ik poetste: een zelfversierde schoenendoos met mijn favoriete biertjes erin en lekkere chocola .



Dit jaar krijg ik niks geloof ik, maar we mogen wel even komen borrelen op de vestiging van het uitzendbureau. Dat is toch ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg mijn pakket morgen. Vorig jaar was het een heel leuk pakket. Vrij traditioneel, met hebbedingetjes en luxe snaaierij wat je voor jezelf niet snel haalt. Dus ik ben benieuwd wat ze dit jaar hebben uitgezocht voor lekkers.



Mijn man krijgt al jaren een bon dat hij zelf maar iets moet uitzoeken. Is toch minder leuk.. En voelt een beetje alsof de werkgever zich er maar makkelijk vanaf maakt. Natuurlijk bestelt mijn werkgever ook gewoon 3000 x pakket 16, maar toch.. het voelt meer alsof er daadwerkelijk moeite in is gestopt als je zo'n doos met allerlei spulletjes krijgt.
Ik ben dit jaar van baan gewisseld dus heb nog geen ervaring hier. Morgen is kerstviering en er is al aangekondigd dat we een kerstpakket krijgen. Van collega's gehoord dat het doorgaans leuke pakketten zijn. Ben benieuwd!



Bij mijn vorige werkgever kregen we geen kerstpakketten, maar op 6 december lag er altijd op elk bureau een VVV-bon en een grote speculaaspop, dat vond ik zo leuk. Ben zelf meer een sinterklaasmens dan een kerstmens.
Ik heb gewoon 3 pakketten gekregen. Van het team 3 flessen goede wijn, van bedrijf zelf een waardebon (ongeveer 70 euro) om zelf iets leuks uit te zoeken in online winkel en van de personeelsvereniging een doos met allemaal lekkere dingen (chocola, belgische biertjes, kaaskoekjes, schuimpjes enz)

Echt ontzettend verwend dit jaar
Alle reacties Link kopieren
Kado bon van E 10, - naar keuze.

Beter dan vorig jaar. Toen een boekje met wat recepten en met foto's van medewerkers die ik niet ken die in het bijschrift uitwijden over hun hobby's en waarom ze de werkgever zo fijn vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven