Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)



Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )



Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Alle reacties Link kopieren
gisteren kon ikzelf het kerstpakket samenstellen. Er stond op een zgn kerstmarkt van alles uitgestald en dan konden de vrijwilligers zelf het uitzoeken (we hadden een kaart gekregen en daar werd dan een muntje doorgestreept). Koffers, snoep, pasta, sauzen, vogelhuisjes, servies van Blond Amsterdam, blenders, smoothiemakers en nog veel meer.

Omdat wij pasta eters zijn heb ik daar voor gekozen en een zakje chocolade voor bij de koffie (heerlijk met kerst). De rest had ik niets mee.

Goed gedaan organisatie!
Ik zit in de zw bij het uwv. Dus voor mij niets dit jaar...
Roza81 werkgever begint met een H?? 😁



Wij krijgen niks van werkgever helaas, alleen een kaartje was al leuk geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet blond09. Blijkbaar zijn er meer werkgevers met zulke geslaagde kerstpakketten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onverwacht van mijn part-time werkgever een VVV bon van 12,50 ontvangen. :-)

Vanavond mag ik een kerstgeschenk van mijn vrijwilligerswerk in ontvangst gaan nemen, dus ik ben benieuwd wat dat zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 17 december 2014 @ 11:34:

gisteren kon ikzelf het kerstpakket samenstellen. Er stond op een zgn kerstmarkt van alles uitgestald en dan konden de vrijwilligers zelf het uitzoeken (we hadden een kaart gekregen en daar werd dan een muntje doorgestreept). Koffers, snoep, pasta, sauzen, vogelhuisjes, servies van Blond Amsterdam, blenders, smoothiemakers en nog veel meer.

Omdat wij pasta eters zijn heb ik daar voor gekozen en een zakje chocolade voor bij de koffie (heerlijk met kerst). De rest had ik niets mee.

Goed gedaan organisatie!Wat leuk! Dan ben je er zeker blij mee.
quote:elninjoo schreef op 16 december 2014 @ 20:52:

Heeft iemand het pakket van Randstad al gehad? En is 't wat?Ik hoorde van uitzendkracht bij ons : minivreetpakketje.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 17 december 2014 @ 17:31:

[...]





Wat leuk! Dan ben je er zeker blij mee.

Absoluut, mij hoor je niet klagen.

En van een ander vrijwilligerswerk nog een vvv bon gekregen van 15 euro.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vrijwilligerswerk stond er een soort Kerstmarkt. Iedereen kreeg bonnetjes met een totale waarde van 25 euro, en er stonden kramen van Bruna, DA, een interieurwinkeltje, bordspellen en de Wereldwinkel. Ik heb een boek (Het appartement - T. de Rosnay) en een eau de toilette uitgezocht. Leuk, maar toch vind ik een pakket een leukere verrassing.
Alle reacties Link kopieren
Hier een carrouselbon t.w.v. ¤35 om op internet zelf je cadeau uit te kiezen.

Ik heb maar een Xenos-cadeaubon besteld, kan ik zelf lekker shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Hier een superleuk pakket. Een code om een cadeaubon twv ¤v 30,- uit te zoeken bij diverse winkels.

Echter heb ik besloten mijn pakket (bon) te geven aan mijn collega die een rottijd doormaakt (financieel) omdat haar partner zijn baan is kwijtgeraakt. Om hen toch een leuke kerst te geven krijgt zij mijn bon.
Mijn man een standaard pakket met eten, de helft is naar de voedselbank allerlei pakjes en zakjes die wij i.v.m. allergie niet gebruiken. Ik een rode pluim en VVV bonnen en dat vind ik wel leuk.
ik heb 2x in mijn leven een kerstpakket gehad, was er erg blij mee. en bij een werkgever kreeg je met kerst 100 gulden en met Pasen 100 gulden, en bij mijn 2 na laatste werkgever met kerst 100 euro, jaar later bedrijf failliet.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van kerstpakketten, wat ze ook zijn.

Het uitpakken en bewinderen. Heerlijk momentje.



Helaas kennen ze geen kerstpakket in het land waar ik woon. Jammer de bammer.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn werkgever is het heel erg wisselend. Er zijn jaren geweest dat we niks kregen, jaren dat we wijn kregen (vorig jaar, bv) en dit jaar plots een samsung tablet. Moet een goed jaar geweest zijn



Op zich is het een prachtig cadeau, vind het heel erg gul. Maar het ding is nu drie dagen in huis en het ligt nog in de verpakking. Ik heb al een iPad van het werk. Plus eentje privé. Ik weet niet goed wat ik met die Samsung aan moet. Misschien geef ik hem gewoon weg.



Baas liet deze week verstaan dat ik ook nog een bonus kreeg (en de dertiende maand is al gestort) dus je hoort mij niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook nog een bon gekregen om wat mee uit te zoeken uit het aanbod van werkgever. Ben er nog niet uit wat ik er mee ga doen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren gekregen! Woehoe!



Een pot chocolade waarmee je kunt gewichtheffen. Echt een groot zwaar ding. Daar gaan de goede voornemers voor de kerst (niet te veel snoepen).



En een bon waarmee je op een site kunt inloggen en iets kunt bestellen. Heb VVV bonnen besteld. Was niet zo spectaculair bijzonders te bestellen. VVV bonnen kun je nog op veel plaatsen inleveren.
Carpe Diem!
quote:the4ofus schreef op 18 december 2014 @ 08:49:

Bij mijn werkgever is het heel erg wisselend. Er zijn jaren geweest dat we niks kregen, jaren dat we wijn kregen (vorig jaar, bv) en dit jaar plots een samsung tablet. Moet een goed jaar geweest zijn



Op zich is het een prachtig cadeau, vind het heel erg gul. Maar het ding is nu drie dagen in huis en het ligt nog in de verpakking. Ik heb al een iPad van het werk. Plus eentje privé. Ik weet niet goed wat ik met die Samsung aan moet. Misschien geef ik hem gewoon weg.



Baas liet deze week verstaan dat ik ook nog een bonus kreeg (en de dertiende maand is al gestort) dus je hoort mij niet klagen.

Ik zou hem gewoon verkopen op mp.



Wij krijgen volgens mij weer een cadeaubon. Hoorde al dat het een klein pakketje was dit jaar. Vorig jaar ook een bon vind het op zich wel leuk, maar ik ben meer van de echte pakketten met eten enzo. Vind dat veel leuker om uit te pakken.

Vorig jaar heb ik de bon ingewisseld voor een bon van zalando en een heerlijke trui gekocht (met eigen bijdrage natuurlijk). Draag die trui echt heel vaak, dus denk dat het dit jaar weer zoiets gaat worden dan
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar van mijn ene werkgever 70 euro aan vvv bonnen. En van mijn andere werkgever een pasje waarvoor je twv ongeveer 50 euro aan spullen kan bestellen. Ik ben heel blij dit jaar

Mijn vriend heeft een bijbel en een oer-lelijke kaarsenstandaard gekregen als kerstpakket... Dit geven we dus allemaal weg.
I've got nothing to do today but smile.
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn kerstpakket :D

Ben er opzich wel blij mee

http://i59.tinypic.com/21c80pl.jpg
Leuk pakket! En leuk dekbedovertrek
Alle reacties Link kopieren
Inclusief de super toffe Kikabeer :D

Oke die zat stiekem niet in het pakket maar nog steeds leuke dingen!

Van die glazen links zaten er trouwens vier van in!
Alle reacties Link kopieren
Leuk !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:mittie schreef op 18 december 2014 @ 09:33:



Mijn vriend heeft een bijbel en een oer-lelijke kaarsenstandaard gekregen als kerstpakket... Dit geven we dus allemaal weg. Ben benieuwd naar het werk/werkgever van je vriend Wat een eh bijzonder kado.
Alle reacties Link kopieren
¤45,- aan vvv bonnen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven