Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)



Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )



Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Hier helaas ook geen kerstpakket (meer).



Leukste mooie (hapjes)schaal die speciaal voor mijn arbeidgever werd ontworpen.



Leukste verhaal, mijn vader kreeg ooit een grote weekendtas gevuld met lekkers als kerstpakket, paar jaar later woonde ik in het buitenland en had die tas in gebruik. Niks aan de hand totdat er een lijk opduikte in precies zo'n tas . (Die schijnbaar vrij uniek voor NL was). Toen ik dus een keer weer op bezoek was bij mijn ouders kregen we meteen bezoek van een politieman om te checken dat mijn vader de tas nog had
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog in blijde/bange afwachting....

Ik heb viavia gehoord dat er een soort bon in zou zitten. Hopelijk geen tegoedbon voor een cursus kutjekleien of een telefonische aurareading.



Doe mij maar gewoon vvv-bonnen dat vind ik het prettigste. Snoezeman kwam vorig jaar thuis met een sneeuwpop-pimp-pakket....



In 20 jaar kan ik me maar twee leuke dingen herinneren uit zijn pakketten, een vogelhuisje en een wokpan. Voor de rest was het onbruikbare meuk die elk jaar in groten getale bij de kringloop wordt ingebracht. Fotolijstjes, frieslandholladiee-pakket met een fles van 2,5 centiliter beerenburg.... Nog nooit zó dronken geweest van de slappe lach. Je kon er nog geen borrelglaasje mee vullen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een kerstpakket hartstikke leuk om uit te pakken. Dit jaar allerlei lekkere producten met leuke kreten erop en een tas erin.



Dan gaat alles weer de doos in en geef ik het aan de voedselbank. Ik heb dan de lol al gehad en hoop er iemand anders blij mee te maken. Ik kan al die lekkernijen ook in de winkel kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoisellef schreef op 16 december 2013 @ 19:21:

Ik werk bij Albert Heijn, wij krijgen een vadeaubon van ¤20,-. Heel erg handig, maar ik snap niet dat ze er niet een 'echt' kerstpakket van hebben gemaakt.



Er schijnt dat uit een enquête naar voren is gekomen dat de meeste medewerkers liever een bon wilden... ik vind het zelf ook jammer, maar de pakketten waren de laatste jaren toch al erg uitgekleed.



Ik denk dat ik er een bol giftcard voor haal
Alle reacties Link kopieren
Erg blij met mijn kerstpakket in zijn geheel: een fles roze bubbels!
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Ik kan altijd kiezen, ieder jaar vind ik het weer erg leuk en ben ik er happy mee.

Dit jaar heb ik een messen set gekozen, echt goed spul! En twee flessen Italiaanse prosecco lekker voor O&N. Daarnaast moest ik nog wat punten opmaken en heb ik voor van die kleefdingen voor op wijnglazen gekozen, kan iedereen zijn/haar wijnglas terug vinden haha. Super suf, maar ach wel leuk ;)



Ik hou van kerstpakketten!
Alle reacties Link kopieren
quote:kapi schreef op 16 december 2013 @ 19:52:

Ik vind een kerstpakket hartstikke leuk om uit te pakken. Dit jaar allerlei lekkere producten met leuke kreten erop en een tas erin.



Dan gaat alles weer de doos in en geef ik het aan de voedselbank. Ik heb dan de lol al gehad en hoop er iemand anders blij mee te maken. Ik kan al die lekkernijen ook in de winkel kopen.



Top!



Ik kan me goed indenken dat het voor een werkgever onmogelijk is om een kerstpakket uit te delen dat iedereen naar de zin is. En het kan altijd zijn dat het niet naar je smaak is, maar ik vind het wel oprecht zonde dat spullen dan 'kapotvallen' of dat mensen het dan gewoon weggooien.

Ik zou willen dat er meer aandacht komt voor mogelijkheden om je pakket (of de onderdelen die je niet naar het zin zijn) met iemand te delen die er misschien wel blij mee is.
Mijn man krijgt altijd wel leuke pakketten, voor zo'n 50 euro boodschappen van de supermarkt, beetje kerst gerelateerd. En dan geen vieze blikjes ragout, maar echt luxe dingen zoals goede wijn, lekkere kaas, koekjes, slagroom en Vegters rolletjes, dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Net het pakket uitgepakt

Veel kerst chocola, altijd lekker

Fles rode wijn met 4 glazen

Twee flesjes bier met pul

Kerstboomkleed

Zelf te laten groeien kerstboom in jutte zak

Een flessentas

Paar sloffen te verwarmen in de magnetron



Werkgever stelt ze altijd zelf samen, zijn geen goedkope pakketten weet ik

Zal niet alles zelf gebruiken maar vind het wel leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:-teuntje- schreef op 16 december 2013 @ 19:50:

Hier helaas ook geen kerstpakket (meer).



Leukste mooie (hapjes)schaal die speciaal voor mijn arbeidgever werd ontworpen.



Leukste verhaal, mijn vader kreeg ooit een grote weekendtas gevuld met lekkers als kerstpakket, paar jaar later woonde ik in het buitenland en had die tas in gebruik. Niks aan de hand totdat er een lijk opduikte in precies zo'n tas . (Die schijnbaar vrij uniek voor NL was). Toen ik dus een keer weer op bezoek was bij mijn ouders kregen we meteen bezoek van een politieman om te checken dat mijn vader de tas nog had 4000 sporttassen moesten gecontroleerd worden. Volgens mij is de moord op Antoinette Bont nog steeds niet opgelost.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik werk via het uitzendbureau...

Echt niet leuk! Eerste jaar een leuke bon, toen een mok met een chocolaatje,een theezakje en een zakje instantkoffie en vorig jaar niks.

Ga er dus maar vanuit dat t dit jaar ook niks wordt.
quote:_isis_ schreef op 16 december 2013 @ 19:21:

Rotzooi hier, twee glazen stolpen, geen lekkere bonbons erin!



Toen ik uit de auto stapte, viel de doos ''zomaar ineens'' uit mijn handen...

Had hem dan gewoon niet mee naar huis genomen. Ik vind dit echt gewoon sneu. Je had er altijd nog iemand anders wel blij mee kunnen maken.



Ik ben een groot liefhebber van het kerstpakket! Mij maakt het niet uit wat erin zit, ik vind er wel een doel voor dit jaar was het even onduidelijk of we er wel 1 kregen van de overkoepelende organisatie, maar ik roep altijd "zodra ik geen kerstpakket meer krijg, neem ik ontslag" dat heb ik ook tegen mijn baas gezegd. Die riep gelukkig meteen dat hij er dan persoonlijk wel voor zou zorgen

Maar goed, ik heb hem nog niet ontvangen. Denk dat ze morgen of overmorgen komen bij ons. Ik neem er ook echt de tijd voor en de eerste die roept wat erin zit krijgt een draai om z'n oren! Ik neem hem ook altijd meteen mee zodra ze er zijn, want ik wil hem dus echt zelf open maken en me laten verrassen door wat erin zit. Ik ga ook uitgebreid met man op de bank zitten en alles goed bekijken wat erin zit. Ben er echt gek op, zo'n kerstpakket!

Meestal is het bij ons een eet-pakket, met nog iets "nuttigs" erbij. Paar jaar terug pot dagcreme, nachtcreme, serum van een merk dat we verkopen. Erg blij mee, was bij elkaar toch al snel rond de 80 euro wat erin zat! Ook een keer en koeltas die je aan je fiets kon hangen of als rugzak kon gebruiken. Met een picknicksetje erin. De plastic wijnglazen staan nog steeds in de caravan en de koeltas ligt daar ook standaard in. Net zoals een toilettas die je met een haak op kon hangen, ook uit het kerstpakket. Mij maakt het eigenlijk ook niet uit wat er in zit verder, ik vind alles leuk. Als ik er maar 1 krijg! Dat stukje waardering vind ik gewoon heel leuk en ik kijk er elk jaar vanaf begin december al echt naar uit!
Ik vind kerstpakketten altijd leuk om uit te pakken,en ze waren hier over het algemeen wel leuk en goed bruikbaar.

Helaas zijn ze overgestapt op bonnen van mijncarroussel . En ik ben snel blij, maar ook dit jaar zat er weer niets leuks bij. Vorig jaar maar een bon van de V& D gekozen, maar die zaten er nu niet meer bij.



En eerst kon ik niet inloggen omdat de site in onderhoud was, toen ik eindelijk kon inloggen kon er door de drukte niet besteld worden.





Vind het zo jammer dat het hele 'wat voor iets leuks zal er dit keer in mijn pakket zitten' gevoel weg is.
Alle reacties Link kopieren
Beste ooit: Bol.com bon.



Ook al zijn het keuzepakketten, het is meestal 3xniks.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben DOL op kerstpakketten! Wat er ook in zit!



Maar ik werk sinds een paar jaar voor een goed doel. En terecht krijgen wij geen kerstpakket. Zonde van het geld van de donateurs. Van de vorige directeur kregen we met kerst wel een ieder een kaart met een persoonlijke boodschap. Dat vond ik wel erg mooi!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:pejeka schreef op 16 december 2013 @ 19:22:

Zelden juweeltjes aangetroffen in Kerstpakketten. Kaaszoutjes die je ook gewoon zelf in de supermarkt kunt kopen, of een potje wildpaté van een onbekend merk waar je niks mee kunt, of een blikje ragout van eveneens een onbekend merk dat zo klein is dat je er nog geen twee pasteitjes behoorlijk mee kunt vullen. Om nog maar te zwijgen van de artistieke kandelaars die op geen enkele manier in je interieur passen, of de leuke schaaltjes waarvan je er al 20 in de kast hebt staan, of de échte zeefdruk van een onbekende kunstenaar die je nog niet eens op de WC zou willen ophangen.



Begrijp me goed, ik waardeer de gedachte die achter het geven van een Kerstpakket zit en ik vind het een aardig gebaar, maar er zit zelden tot nooit iets in waarvan ik zeg "Wáuw, wat geweldig!"Zo heb ik nog 2 zeefdrukken van Klaas Gubbels in de gang hangen, met een stel theepotten en kopjes erop niet super mooi, maar toch 250 euro p/s waard. Werden toen in grote getalen op mp gezet, maar ik wacht rustig af tot dhr Gubbels zijn laatste adem uitblaast. En dan nog wat jaartjes en dan eens verder zien
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 december 2013 @ 20:02:



Ik ben een groot liefhebber van het kerstpakket! Mij maakt het niet uit wat erin zit, ik vind er wel een doel voor dit jaar was het even onduidelijk of we er wel 1 kregen van de overkoepelende organisatie, maar ik roep altijd "zodra ik geen kerstpakket meer krijg, neem ik ontslag" dat heb ik ook tegen mijn baas gezegd. Die riep gelukkig meteen dat hij er dan persoonlijk wel voor zou zorgen

Maar goed, ik heb hem nog niet ontvangen. Denk dat ze morgen of overmorgen komen bij ons. Ik neem er ook echt de tijd voor en de eerste die roept wat erin zit krijgt een draai om z'n oren! Ik neem hem ook altijd meteen mee zodra ze er zijn, want ik wil hem dus echt zelf open maken en me laten verrassen door wat erin zit. Ik ga ook uitgebreid met man op de bank zitten en alles goed bekijken wat erin zit. Ben er echt gek op, zo'n kerstpakket!

Dit!!!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 16 december 2013 @ 20:09:

[...]



Zo heb ik nog 2 zeefdrukken van Klaas Gubbels in de gang hangen, met een stel theepotten en kopjes erop niet super mooi, maar toch 250 euro p/s waard. Werden toen in grote getalen op mp gezet, maar ik wacht rustig af tot dhr Gubbels zijn laatste adem uitblaast. En dan nog wat jaartjes en dan eens verder zien Ik ben bang dat die zeefdruk die ik ooit heb gekregen, nog geen tientje gaat opbrengen bij de kringloop. Nooit meer iets van die kunstenaar gehoord. En wat het voorstelde is me nog steeds een raadsel, één of ander abstract iets met zo'n vage titel als "Samenhang" ofzo.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg twee flessen dure likeur.

Toch weer een bevestiging dat buitenstaanders niet aan me zien dat ik ooit zwaar alcoholverslaafde was.

Flessen meteen afgegeven bij mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Wij kregen Apple tv en een jaar gratis netflix.

Gelukkig is baas wel zo dat als je er niets mee 'hebt' je hem mag terug geven en dan krijg je geld/een bon om zelf iets uit te zoeken.



Ik wil graag een externe harde schijf dus ik ga die daarvan kopen



Vorig jaar kregen collega's een iPad mini.



Leuk bedrijf, jonge mensen en gelukkig pok leuke kerstpaketten!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Voorgaande jaren kreeg ik een Iris-cheque en een berg lekkere dingen: Kerststol, kerstkrans, taart, gebak, broodjes... noem maar op. Al naargelang wat er over was toen de winkel op 24 december om 15.00uur sloot. (Ik werk bij een bakker )

Ik verwacht dit jaar iets soortgelijks en vind het altijd hartstikke leuk. Zelfs al zou de iris-cheque dit jaar wegbezuinigd worden hoor je mij echt niet klagen.
Alle reacties Link kopieren
Ook*
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen kerstpakket dit jaar, zit nog in de WW. (Heb per 1 januari een baan)

Vorig jaar een kippakket gehad met kipfilet, kippenvleugels, gerookte kip etc. Echt een mooi pakket. (Geen plofkip)

Man heeft bierpakket en een pakket met Italiaanse producten. Het komt van een boerderij in Toscane. Erg mooi pakket
Alle reacties Link kopieren
@zomerfreak
quote:zomerfreak schreef op 16 december 2013 @ 20:18:

Ik kreeg twee flessen dure likeur.

Toch weer een bevestiging dat buitenstaanders niet aan me zien dat ik ooit zwaar alcoholverslaafde was.

Flessen meteen afgegeven bij mijn ouders.Ik had ook nog nooit van Gubbels gehoord, maar blijkbaar is het nog wel iets waard gelukkig maar, word het toch wel iets mooier van haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven