Kleine winkelwagentjes voor kinderen moeten ze afschaffen! (klein beetje andijvie)

14-05-2007 19:25 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie? Ze irriteren alleen maar en daarom weg met die kleine wagentjes!



* het is een klein btje andijvie, geef ik toe, maar het nivo op deze pijler moet nodig opgekrikt worden :P*
Alle reacties Link kopieren
:P schaf dan gelijk de grote winkelwagentjes ook maar af. Die ondingen staan altijd in de weg. Boodschappenmandje vol, klaar. Scheelt ook weer wachttijd bij de kassa.
Alle reacties Link kopieren
Jaha, maar die kinderen hebben nóg minder controle over die dingen en racen zo ermee door de winkel!
Alle reacties Link kopieren
En boodschappenmandjes zijn bijna altijd "op" als je ze nodig hebt. :D
Alle reacties Link kopieren
:oNEEEEEE NIET WEGDOOOOOEEEN!!!!!  :?



Ik doe regelmatig boodschappen met 2 of 3 kinderen bij me, en zo zijn ze nog een beetje in de hand te houden, geef ze aan het begin een Opdracht (jawel, zo'n hele belangrijke, met hoofdletter) en ze luisteren een stuk beter!



Enneh... waarom denk je dat ze JOU op de hakken lopen...? Doen ze dat expres of is dat een deel van de Opdracht?;) (Mijn kinderen doen dat trouwens noooooit hooooor....:P)
Alle reacties Link kopieren
ik irriteer mij als de boodschappen kar achter mij tegen mij billen aangaan, moet ik opeens van bukken zomaar toevallig, not,  zodat ie in de maag vd voorganger komt:@
Alle reacties Link kopieren
Oow, nou, ik woon in een groot durp. En daar staan de mandjes in zo'n hoge toren dat ik er bijna niet bij kan. Ook niet onaardig: je kunt hier op zaterdag shoppen zonder over de hoofden te moeten lopen. Alleen met de feestdagen wordt er flink gehamsterd.



Ben het wel eens met je hoor dat die jongens met zo'n karretje teringhard door de winkel scheuren. Die van mij mogen het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
 Ik dank god op blote knietjes voor deze geweldige uitvinding! Scheelt me een hoop gezeur met boodschappen doen.(Sorry voor de kinderlozen die zich irriteren;))
Alle reacties Link kopieren
Die kinderen met karretjes vind ik geen probleem.  Veel irritanter vind ik die mannen die op zaterdag meemoeten om de kar te duwen, en die te zijn om gewoon op hun eigen benen te staan.   Dan gaa ze zo half met hun vadsige bovenlijf op dat karretje hangen alsof het een rollator is  ... dat ziet er zoooooo   lamlendig uit !!   Blijf dan gewoon in je luie nest liggen als je geen zin hebt om mee te gaan naar de supermarkt !!  
Alle reacties Link kopieren
En nee,mijn dochter "scheurt" niet hard door de paden,madame doet "echt" boodschappen.



Snoep,chips,chocolademelk,dure toetjes,kinderkoekjes.(en dat kan ik er eind van de rit weer uithalen en terugleggen:$) Ze mag maar 1 ding kiezen:D
Alle reacties Link kopieren
Die kinderen met karretjes vind ik geen probleem.  Veel irritanter vind ik die mannen die op zaterdag meemoeten om de kar te duwen, en die te zijn om gewoon op hun eigen benen te staan.   Dan gaa ze zo half met hun vadsige bovenlijf op dat karretje hangen alsof het een rollator is  ... dat ziet er zoooooo   lamlendig uit !!   Blijf dan gewoon in je luie nest liggen als je geen zin hebt om mee te gaan naar de supermarkt !!  
OOOOOW ja,die zijn echt erg.Ik ben ooit cassiere geweest en gruwelde van die "karhangers".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een hele uitkomst. Met m'n dreumes in de grote winkelwagen onstaan er gevaarlijke situaties voor hem en al mijn boodschappen. Want hij wordt er pislink van. Loopt hij los, dan loopt hij vrolijk door, maar vaak nèt de verkeerde kant op. Met zo'n kinderkarretje gaat het tig keer sneller, hij vindt het leuk om te helpen terwijl ik door met de vlaggestok te sturen gewoon zelf kan bepalen waar we heengaan en tegen wiens hielen we botsen ;))
Alle reacties Link kopieren
:) De vlaggestok.

'Nee :@, mama, jíj moet niet rijden, ikke rijden'.

Ik heb helemaal niets te zeggen over wiens hielen worden geramd met zo'n ding.
Je moet ze ook een snoepje beloven voor elke keer dat ze de juiste raken ;)

Die kleine karretjes vind ik wel okay, maar die auto's als winkelwagentjes :? Die dingen zijn onbestuurbaar!
Alle reacties Link kopieren
Bovendien heb ik aan zo'n autootje helemaal niet genoeg. Er kan amper wat in.
Alle reacties Link kopieren
Bovendien heb ik aan zo'n autootje helemaal niet genoeg. Er kan amper wat in.


:D

 Die van mij stapt halvewege uit en spurt richting speelhoek,loop ik met zo,n onhandig autootje waar idd niks in kan:(
Alle reacties Link kopieren


Van mij,als kinderloze,mogen de wagentjes voor kinderen best blijven hoor[url=javascript:DoSmilie(' O:) ');][/url][url=javascript:DoSmilie(' *D ');][/url]

Maar dan alleen tussen 8 en 18uur en niet op koopavond en zaterdag.Ik ben er ook voor om bejaarden en kletsende huismoeders de toegang tot de supermarkt te ontzeggen buiten deze tijden.Chip implanteren en je pikt ze er zo uit;)




[url=javascript:DoSmilie(' :@ ');]
[fgcolor=#9900cc]

[/fgcolor]
[/url]









Jaaaaaaaaaaaaah, en dan rossen ze zo lekker tegen je enkels of schenen. Dé tip: terug rossen!
Alle reacties Link kopieren
Kinderen met kleine winkelwagentjes vind ik dan wel weer gaan. Kan me nog goed heugen zelf iedereens hielen aan te vallen met zo'n miniwagentje. ;)

Waar ik me dan wel weer groen en geel aan erger zijn moeders met kinderwagens/ buggy's (sorry moeders) en bejaarden met rollators (sorry bejaarden) die je hielen  aanvallen met zo'n blik van: de hele wereld is van mijn want ik heb een kinderwagen/ buggy/ rollator.



Ik beloof mezelf dat ik dat ook mag als ik zover ben .
Kassaheren en -dames met "mag hij een snoepje" mogen ze ook afschaffen. Als de dame of heer in kwestie het snoepje/ballon vergeet dan vraagt mijn vierjarige verbaasd: "Maar ik kíjk toch heel lief ? :o".



Ik zeg er altijd bij dat ze het hem zelf aangeleerd hebben, want bij de Aldi of Lidl vraagt hij nooit om een snoepje.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me ook niet aan die kleintjes met die karren,wel aan de buggy's enzo..sry voor alle moeders maar soms;)
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik vind ze juist superhandig. Aan die vlaggemast kan je boodschappentas hangen en je kunt nooit teveel meenemen. En zoonlief mag er niet mee, die wil niet eens, die wil alleen maar tv kijken in de super. Helemaal oke dus! :D
 Die van mij stapt halvewege uit en spurt richting speelhoek,loop ik met zo,n onhandig autootje waar idd niks in kan:(
Jaaa, zo gaat het hier ook ;)
Donderdag avond. Het is een lange week geweest: vergaderingen, werk die niet wil opschieten en een zieke collega. Nu even boodschappen doen en naar huis. Relaxed, dacht ik. Ja ja, relax. Ik kom de Appie binnen en daar heb je ze dan, die racewinkelwagentjes, de oude dames aan het ouwehoeren, en die irritante wagen die altijd in de weg staat. En als dat niet genoeg is, is de koffie altijd op. Helaas is de ruwe werkelijkheid anders. Ik loop tussen twee blèrende peuters en probeer het laatste pakje melk te bemachtigen. Te laat! Daar komt een oude dame met haar rolator voordringen en neemt mijn trofee. Ik weet zeker dat ze niet eens melk nodig heeft; ze deed alleen maar om te pesten. Ik zucht en ga verder. Ik zie daar een groot bord: Aanbieding, kipfilet 50 cent. Ik wil op het laatste pakje springen, maar ik struikel over een kinderwinkelwagen! En vanaf de grond zie ik hoe dat laatste pakje in de handen van, ja hoor, die ouwe dame belandt. Ik probeer mijn eer nog te redden en vertrek naar de koffie automaat. Even tot rust komen. Maar rust is anders. Ik haal de laatste druppels van ouwe koffie uit de automaat en doe een vochtig suikerklontje erin. Ineens voel ik nattigheid op mijn been. Ik kijk naar beneden en zie ik een lieve dreumes met een potje jam mijn pas gekochte broek insmeren! Wat doe ik met hem? Zal ik hem tegen de automaat stampen? Ik adem diep in en uit en ga zoeken wat ik vanavond nog kan eten: de salades lijken van twee maanden geleden, het gehakt heeft een vreemde kleur en brood is op. Ik denk dat ik vanavond chips met oude kaas ga eten. Ik vraag me dan af, wat doen al die bejaarden en moedertjes de rest van de dag? Ik stel voor een indeling voor de toegang van de supermarkt: van 9 tot 11 moeders met kinderen (vaders mogen ook, maar die gaan alleen als het kind in de hippe wandelwagen zit). Van 11 tot 14 uur de bejaarden, gehandicapten en werklozen. En dan kunnen we, de nuttige Nederlanders rustig boodschappen doen. We verdienen toch een rustige avond boodschappen doen? ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___Elke gelijkenis met bestaande personen of gebeurtenissen is louter toevallig.
Alle reacties Link kopieren
Mefs
Denk dat je anders ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven