Knuffelen via je Vivaforumprofiel

13-04-2007 17:53 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers,



Kom naar de Vivapijlert en lees daar het topic van de Vivamod: "brain mee, forumprofiel" en geef je mening daar ajb!



:?



Ik doe even deze oproep omdat maar zo weinig forummers op de Vivapijlert komen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Te laat! Ze doet hem op slot!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dan maar hier:



Sanne, Ik wil ook geen smiley's achter de schermen via mijn profiel! Dat kan ook wel openbaar op het forum!

Waarom moet dat nou zo allemaal via achterkamers, er gebeurt al genoeg achter de schermen.



Ik snap de toegevoegde waarde niet! :?



Er gaat gehengeld worden, daar kun je van op aan!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Profielen vol met lulkoekbingo, dat gaat ervan komen.

Grmpff.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent dat dan Yas, smily achter m´n profiel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen bezwaar tegen als het profiel wordt uitgebreid, mits het maar niet verplicht is om het in te vullen. Op een ander forum heb ik gezien hoe dat gaat met verplichte foto's end. Onoverzichtelijk, en niemand zet een eigen foto op een anoniem forum. Ik hou op zich niet van leugens die absoluut in de profielen staan maar ik wil mensen ook niet de mogelijkheid geven om bij voorbaat al de info te zien die ze nodig hebben om  je te traceren. Zoals echte leeftijd. Verder denk ik dat, als ik het niet verkeerd heb begrepen, je kan zien wanneer en waarop je hebt gekeken, pijlert en topic. Dat is bijv een reden waarom ik hier nooit op Sex kom. Wat ik lekker in bed vind, en andere aanverwante onderwerpen, hoeft toch niet het hele forum te weten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nou goed dat we hier ook van die semi-leuke avaters naast onze naam krijgen te staan? Nee, bij de overstap van het oude forum werd ik van Webs al gedegradeerd tot Websje en nu krijg ik ook nog een plaatje? :o





PS. Lekkere ruimte om mee te denken: je plannen op tafel gooien en het topic sluiten
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
En voor wie hem (open en bloot in het forum) wil:





(maar niet via mijn profiel AUB)
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag; wat is een avater? :$



Ik vind uitbreiding van je profiel ook niets erg, maar het moet geen verplchting worden om bijv. je foto er neer te zetten.

Leeftijd, beroep, woonplaats etc mag iedereen van mij weten, de rest bepaal ik zelf wel of ik dat wil laten weten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Lees het topic op de Vivapijlert maar.

Daar staat het allemaal in.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag; wat is een avater? :$



Ik vind uitbreiding van je profiel ook niets erg, maar het moet geen verplchting worden om bijv. je foto er neer te zetten.

Leeftijd, beroep, woonplaats etc mag iedereen van mij weten, de rest bepaal ik zelf wel of ik dat wil laten weten.
Sorry, is een avatar. Kijk voor de lol maar eens op het fok-forum. Van die (vaak bewegende) plaatjes naast je naam die bij iedere reactie te zien zijn.
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
"Dat is bijv een reden waarom ik hier nooit op Sex kom. Wat ik lekker in bed vind, en andere aanverwante onderwerpen, hoeft toch niet het hele forum te weten. "



Dat valt straks allemaal te zien, waar je geweest bent en wat je hebt gepost.



Nijn, je kunt iemand via je profiel een smiley sturen.

Bah!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En als je zelf geen avatar neerzet, dan maakt de redactie een plaatje voor je.



Kleuterklasgedrag.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag; wat is een avater? :$



Ik vind uitbreiding van je profiel ook niets erg, maar het moet geen verplchting worden om bijv. je foto er neer te zetten.

Leeftijd, beroep, woonplaats etc mag iedereen van mij weten, de rest bepaal ik zelf wel of ik dat wil laten weten.
In samenhang met dingen die je schrijft op het forum kan een link snel worden gelegd. Ik heb bijv. een ander leven aangenomen, mijn echte woonplaats en geboortedatum zet ik er niet in. Dat geeft mensen met kwade bedoelingen wel vrij spel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik mij inmiddels ook van bewust.

Ik ben zeker herkenbaar voor de mensen die mij kennen. Aan de andere kant heb ik niets te verbergen en kan het me weinig schelen of een bekende meeleest.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens begrepen dat er mensen hier op het forum zijn last gevallen door mensen die hen en hun verhaal herkend hadden.



Lijkt me vreselijk, want daar zit je dan juist niet op te wachten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dat kan mij ook niks schelen. De meesten (van de oude garde) weten wel waar ik woon en hoe en wat. Maar die vertrouw ik, hoewel ik ook op mijn bek ga.

Maar toch, het internet zit vol gekken.

Ook het vivaforum.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En Sanne weet, gezien gebeurtenissen uit het verleden, toen ze nog een gewone forummer was, dat je heel erg in de shit kunt komen te zitten door teveel info te geven.

Daar hebben zij en ik wel staaltjes van meegemaakt.



Dus ik snap haar hele insteek niet.



Nou ja, je kunt natuurlijk de meeste onzin die je maar kunt bedenken in je profiel zetten, welke velden ze verplicht gaat stellen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren


Daar ben ik mij inmiddels ook van bewust.

Ik ben zeker herkenbaar voor de mensen die mij kennen. Aan de andere kant heb ik niets te verbergen en kan het me weinig schelen of een bekende meeleest.




Over mijn leven in het verleden heb ik nog nooit gelogen. Maar er is bijv een ex waarvan ik niet wil dat hij mij kan traceren. Dus verplichte dingen die te zien zijn, zoals echte leeftijd, haalt je anonimiteit geheel onderuit. Al zou iemand denken, goh het verhaal lijkt op ........... maar vaak is ook bij navraag aan de TO gebleken dat het niet zo is (doet er niet toe of dat wel of niet waar is). Maar de combinatie met andere gegevens lijkt mij niet verstandig.

Zeker als je leest op relatie, zie je dat mensen niet met hun probleem bij hun familie of vrienden terecht kunnen en het anonieme juist waarderen. Je ziet ook dat als iemand van de vriendenkring, of kennissen/collega's, zo'n topic ook direct wordt gesloten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Pff ik vind dit net zo'n lekker rustig forum (qua lay-out dan he ;)) en dan zouden er avatars en dat soort onzin komen? Nee, daar zit ik ook niet op te wachten.



Dat profiel kan me niet schelen, zolang alles maar optioneel is voor de mensen die liever zo annoniem mogelijk blijven.



En tja, dat iedereen kan zien waar ik heb gepost is nu ook al zo, alleen nu moet men even wat harder zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, voor de meesten is het anonieme juist zo fijn. Als je open en bloot moet, met emailadres, leeftijd en weet ik wat, kun je de relatiepijlert wel sluiten.

Wie gaat er dan nog lekker zitten zeggen dat ze vreemd zijn gegaan?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zeker als je leest op relatie, zie je dat mensen niet met hun probleem bij hun familie of vrienden terecht kunnen en het anonieme juist waarderen. Je ziet ook dat als iemand van de vriendenkring, of kennissen/collega's, iemand op zo'n topic herkennen, zo'n topic ook direct wordt gesloten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Dat profiel kan me niet schelen, zolang alles maar optioneel is voor de mensen die liever zo annoniem mogelijk blijven.



___





Er worden nu dingen verplicht gesteld die je moet invullen, dingen die Sanne 'hoognodig' vindt.

Kun je terugvinden in het bewuste topic.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Niet te hard zeggen. Die zoekfunctie werkt nu nog voor geen meter, veelal. Als ik een topic zoek maar weet niet de to en niet precies de gehele titel dan kom ik niet zo ver hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Op de viva-pijler stond trouwens dat volgens een peiling 50% interesse in zou hebben in zo'n profiel. Terwijl niemand hem nu heeft ingevuld :? 



Zolang we onzin mogen invullen maakt het me trouwens niet uit dat het profiel wordt uitgebreid. Zijn we toch allemaal 30 uit Amsterdam?
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven