Knuffelen via je Vivaforumprofiel

13-04-2007 17:53 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers,



Kom naar de Vivapijlert en lees daar het topic van de Vivamod: "brain mee, forumprofiel" en geef je mening daar ajb!



:?



Ik doe even deze oproep omdat maar zo weinig forummers op de Vivapijlert komen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met een iets geruster hart slapen :)
Alle reacties Link kopieren
hmm, weet niet zeker of ik het snap? Dan zou een TO dus zelf kunnen kiezen welke trefwoorden van toepassing zijn op de discussie?



(Willekeurige discussie op de relatiepijler: *vreemdgaan* *naief* *ex* *wraak* *hoe krijg ik hem terug?*...zoiets?)





Ja, zo ongeveer.



Als TO kies je eerst de hoofdtag (dat is eigenlijk wat nu pijlers zijn, dus seks, relatie, etc). Daarna kan de TO een subtag toevoegen. Dat kan onder Relaties bijvoorbeeld zijn 'Vreemdgaan' of 'Vriendschap' o.i.d.



Het is dus een beetje te vergelijken met de subpijlers van vroeger, met dit verschil dat je discussies niet via een boomstructuur hoeft te bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar krijgen we ook zoiets dat je kunt zien op welke topics je allemaal gereageerd hebt?

Vaak ben ik het vergeten of moet ik heel lang zoeken.



(vriendin-forum heeft dat ook)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote: websje reageerde



En blijven de pijlers (wellicht met andere namen/inhoud) wel gewoon bestaan of worden het heel veel losse rubrieken of zo?





Ja, die blijven bestaan. En het blijven er ook (ongeveer) zoveel als nu. Maar ze worden wel iets ander qua indeling en de manier waarop je het forum bekijkt / doorzoekt / selecteert wordt dus anders.



bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren






Ja, zo ongeveer.



Als TO kies je eerst de hoofdtag (dat is eigenlijk wat nu pijlers zijn, dus seks, relatie, etc). Daarna kan de TO een subtag toevoegen. Dat kan onder Relaties bijvoorbeeld zijn 'Vreemdgaan' of 'Vriendschap' o.i.d.



Het is dus een beetje te vergelijken met de subpijlers van vroeger, met dit verschil dat je discussies niet via een boomstructuur hoeft te bekijken.



Dus je kunt wel gewoon alle discussies onder de hoofdtags blijven bekijken, maar hoeft bijv. onder lijf niet al die dieettopics meer langs? Zou handig kunnen zijn (of een onoverzichtelijk zooitje, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit :))
Dat zeg ik....
Mij lijkt het wel leuk als er een pijler komt over wonen.
Alle reacties Link kopieren
Die pijlers vind ik nu wel erg handig! Dat moet echt blijven. Alleen 'Lijf' mag van mij wel 'Lijnen' gaan heten (wat een droevenis daar).
Alle reacties Link kopieren


Kun je dan door middel van een tag ook linken naar persoonlijke foto's of naar een andere site? Ofzoiets?



Nee, als ik je goed begrijp dan bedoel ik dit niet :P (lastig uitleggen dmv alleen tekst)
Alle reacties Link kopieren


Misschien heb ik er overheen gelezen, maar krijgen we ook zoiets dat je kunt zien op welke topics je allemaal gereageerd hebt?

Vaak ben ik het vergeten of moet ik heel lang zoeken.



(vriendin-forum heeft dat ook)



Je hebt straks een eigen 'homepage' die je kunt indelen zoals jij wil. In die homepage kun je allerlei lijstje laten inlopen. Bijvoorbeeld de nieuwste berichten in jouw favoriete discussies, de nieuwste discussies in jouw favoriete pijler, de nieuwste berichten van jouw favoriete forummers, etc, etc.
Alle reacties Link kopieren
(niet dat het uitmaakt, maar:  ) Ik ben voor!!! Een aantal veranderingen klinken wel handig en ik ben echt blij dat die subpijlers terugkomen! Als het ook nog eens niet nog kleuterachtiger wordt qua kleurtjes, plaatjes en knuffeltjes moet het goedkomen!



(en nog maar een keer: top dat je het hier komt uitleggen!)
Dat zeg ik....
Ik ben niet zo'n hebberd die enthousiast enquêtes invult om een paar veel te dure potjes truttencrème te winnen, maar  Avatars.........................



Als het moet, dan graag deze (afkomstig van www. naturistensymbool. nl).





Of deze.





Waarom zou ik enquêtes invullen om potjes crème die ik toch niet ga winnen omdat ik mijn huisadres niet bekend wil maken ?



Mijn hotmailadres is leesbaar, voor degene die de moeite wil nemen om het op te zoeken, en afgezien ik heb nooit een vervelende reactie gehad. Wel eens een nieuwsgierige "meneer",  maar consequent negeren had voldoende resultaat.
Nee, als ik je goed begrijp dan bedoel ik dit niet :P (lastig uitleggen dmv alleen tekst)
Hmm, nou ja, we zullen het wel zien. Ik had op de site gekeken die je noemde, en klikte een tag aan en kwam op foto's terecht. Nou ja, zal zich vanzelf wel uitwijzen dan.
Alle reacties Link kopieren
Die pijlers vind ik nu wel erg handig! Dat moet echt blijven. Alleen 'Lijf' mag van mij wel 'Lijnen' gaan heten (wat een droevenis daar). 
:DIk leg wat ik aan het eten ben altijd onbewust neer als ik per ongeluk op de lijf pijler klik:$
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Alleen al het feit dat het een witte achtergrond met zwarte (of donkergrijze) letters wordt, doet me deugd.

Geen signatures vind ik ook errug prettig.



Fijn dat je nog even gekomen bent om te reageren, Vivamod. (Ik ben al een stukje gerustgesteld.)
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Dus je kunt wel gewoon alle discussies onder de hoofdtags blijven bekijken,Je



maar hoeft bijv. onder lijf niet al die dieettopics meer langs? Zou handig kunnen zijn (of een onoverzichtelijk zooitje, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit :))





Ja, je kunt alle discussie onder een hoofdpijler blijven bekijken.



Maar je kunt ook alle subtags per pijler bekijken. En daar vind je dan bijvoorbeeld de subtags 'lijnen' en 'sporten', etc.



Ik denk niet dat je de dieettopics echt kunt vermijden, maar ik zal kijken of zoiets mogelijk zou kunnen zijn.



(Dat half uur is nu wel voorbij trouwens..)
Alle reacties Link kopieren
Oeps, laatste vraagje: Is het nog steeds wel mogelijk om alle discussies van een hoofdpijler te bekijken? of moet je echt op de verschillende tags zoeken om naar een specifieke discussie te gaan? (en kom je andere discussies dus helemaal niet meer tegen)
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
moderator: kun je mijn laatste vraag wegens mosterd/dubbel verwijderen? :$
Dat zeg ik....






quote: korenwolf reageerde





Doe me een lol. Een stukadoor is geen loodgieter en een striptekenaar is geen web-ontwerper.





Verkeerd geformuleerd. Ik bedoel meer smilies van haar hand, om in je bericht te gaan gebruiken enzo. Geen heel ontwerp! Ik weet het verschil tussen een webdesigner en een striptekenaar.





Sorry, ik reageer een beetje chagrijnig. (Ben vanmiddag van de trap gevallen en moet nu verplicht forummen, met m'n been op een stoel.)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat (sommigen van) jullie gerustgesteld zijn.Het is lastig om sommige dingen via het forum uit te leggen, maar ik wil jullie er echt graag bij betrekken / op voorbereiden. Vandaar ook de enquetes, testpanels en meedenk topics.In elk geval: ik ben zelf ERG kritisch en vind heel veel sites die jullie ook al noemden echt niet mooi / duidelijk / overzichtelijk, dus heb ook maar een klein beetje vertrouwen in mij. 



bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Bedankt, geniet van je (restje) avond!



bewerkt door moderator,



bewerkt door moderator,
Dat zeg ik....
Bedankt voor de informatie inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik reageer een beetje chagrijnig. (Ben vanmiddag van de trap gevallen en moet nu verplicht forummen, met m'n been op een stoel.)
Ik reageerde ook een beetje kribbig, maar zo bedoel ik het niet hoor!  Sterkte met je been.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de informatie inderdaad!
Hup. Leuteren, jij. ;)
Oh, ik dacht dat ik dat al deed Mamz, :Pmaar ik zal dat ff op het juiste topic doen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Het half uur is enorm overschreden. Maar je hebt wel veel forumsters duidelijkheid gegeven.



HEEL FIJN WEEKEND.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven