Knuffelen via je Vivaforumprofiel

13-04-2007 17:53 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers,



Kom naar de Vivapijlert en lees daar het topic van de Vivamod: "brain mee, forumprofiel" en geef je mening daar ajb!



:?



Ik doe even deze oproep omdat maar zo weinig forummers op de Vivapijlert komen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Jullie ook allemaal een fijn weekend. Het wordt 25 graden; dus HUP, naar buiten morgen! 



(En voor de oplettende kijker, ik heb toch nog maar een klein beetje zelfcensuur toegepast. Je weet immers nooit wie er meeleest...)
Alle reacties Link kopieren
Haal dan die kers ook nog even uit mijn citaat :D
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar dan mag ik ook wel uit de kast komen; ik heb het libelle forum getest. Het beautypakket heb ik naar mijn moeder laten sturen; Sanne, er zat toch hopelijk geen vivavieb bij he? :?



ik vond het trouwens lastig hoor, ineens een ander forum, met allemaal bloemetjes en andere manier van reageren. Maar het had ook leuke dingen, kan ik me herinneren.



Nog 1 vraag voor Sanne: wordt het straks zo dat mensen kunnen zien waar ik allemaal meegekeken heb? Dat zou ik niet fijn vinden, want het feit dat ik stiekem een sadomasochistische kontneuker ben, of dat ik alle posts van Snuitje op de voet volg, wil ik liever geheim houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds doodsbang, na vele liters bier.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Snuitje rules!

Ik nomineer Snuitje geregeld als forummer van de maand.
Alle reacties Link kopieren
Ben nog geen 35+ maar ik betreed veranderingen ook zeer argwanend. Vooral als het maar de vraag is wat het allemaal weer gaat worden. Niet elke verandering is een goede verandering.

Dat hele profiel boeit me geen ene flikker, heb ook nog nooit bij iemand op de naam geklikt. Ik zie wel wat het allemaal word en als het me niet bevalt, praat ik dan wel weer.

In elk geval heb ik blijkbaar een hoop te verbergen want mijn profiel is ook leeg. Ik wist het nog niet maar ik heb het schijnbaar achter de ellebogen.

Thanks for enlighting.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp alleen niet de toegevoegde waarde van het vermelden van de forumleeftijd. Hoe lang je op het forum komt. Er zijn mensen die eerst jaren alleen maar hebben meegelezen, met of zonder nickname. Er zijn forummers die, vrijwillig of gedwongen door Max, zijn geswitched van nickname.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Godenzijgedankt geeeen bewegende avatars (maar voor mijn part hoeven die dingen helemaal niet, het boeit met echt niet dat mientje een plaatje van een teletubbie leuk vindt)

En geen signature, ben bang dat de mama's pijlert dan helemaal onleesbaar wordt... Krijg je dit soort dingen :





Groetjes borodini... Mama van :





A   5 Jaar (nog 9 dagen dat wordt ie 6!!!!!!)

J    4 Jaar (nog 20 dagen dan wordt ze 5)

E   



E krijgt ook al zo lang mamamelk      :DO+:gwab:



Mn NOD :   



Nog een paar dagen dan ga ik weer klussen !!!!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
moge het duidelijk zijn dat ik een ubervoorstander ben van een simpel forum, gewoon zwart wit met heeeeel af en toe een plaatje (bij een spel ofzo)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Borodini: dat onderschrift :o En alle andere moeders willen dan natuurlijk niet achterblijven 

(Tja, dan moeten er moedervrije pijlers worden ingericht;))
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren


Borodini: dat onderschrift :o En alle andere moeders willen dan natuurlijk niet achterblijven 

(Tja, dan moeten er moedervrije pijlers worden ingericht;))
Op andere fora gaat het er echt echt echt zo aan toe, soms als ik vreemd ga (forum vreemd) haak ik ook snel weer af met al dat gedoe.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, maar die onderste tijdbalk had ik nog niet gezien.

Waar ik me heel erg aan stoor zijn die lange spreuken in het onderschrift. Maar goed: geen onderschriften en geen bewegende avatars dus
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Bambi :
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog even nagekeken en de eerste mailing (aan ALLE forummers) is de eerste week van februari verstuurd (dus wel iets langer dan een maand geleden)
Niet gehad en je hebt 2 mailadressen van mij. Op beide niks gezien.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ook hier 2mail adressen, niets gezien....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren


Snuitje rules!

Ik nomineer Snuitje geregeld als forummer van de maand.

:D
Alle reacties Link kopieren
:D





Ik wil ook nog even melden dat het lettertype niet te klein moet zijn, gewoon zoals dit.



Nee, ik heb nog geen leesbril nodig. (laat ik jullie maar voor zijn. :P)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren


:D



Ik wil ook nog even melden dat het lettertype niet te klein moet zijn, gewoon zoals dit.



Nee, ik heb nog geen leesbril nodig. (laat ik jullie maar voor zijn. :P)




Ja, dat als je quote op quote plakt, je de tekst helemaal niet meer kan lezen. Goeie, Yas.



Om eerlijk te zijn zal het mij allemaal aan m´n harige reet roesten wat ze al dan niet veranderen. Zolang we nog maar een beetje tussen de plaatjes door kunnen forummen. Ja toch?
Alle reacties Link kopieren
Die ellenlange quotes op quotes sla ik tegenwoordig over. Al die kleuren, je weet bij god niet meer wie wat zegt tegen wie en waarover.

1 op 1 is nog te doen, als er meer enge kleuren bij aan te pas komen, haak ik al af.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
"enge kleuren", Yas, je wordt echt oud. :D



Weet je wat ik wel handig zou vinden; dat je tijdens dat je in je reageervenster zit te typen, de andere reacties nog kan lezen. Zodat je even kan nakijken waar je precies op wilde reageren en hoe die poster ook al weer heette. Ja, je kan kwooten, weet ik, maar soms reageer je op meerdere posts tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eensch.



Ik hou wel van kleuren, maar niet op een forum!

Ik wil gewoon zwarte letters op een witte achtergrond.

Net zoals een boek.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik nog even wat kwijt. Ik doe dat in kleur, daar heb ik zin in.





Quote Sanne:







Want,(tipje van de sluier) je kunt straks mensen via hun profiel een knuffel geven. Zien wat hun forumleeftijd is. Welke discussies ze gestart hebben. Wat hun laatste berichten zijn. Etc etc.







Dat is toch raar en tegenstrijdig? Hij wiens naam niet genoemd mag worden, maar begint met een A eindigt op Tonio, heeft een permaban gekregen omdat hij pleitte voor een tolerantere houding t.o.v hengelen. En hij moest maar weg.

En nu wordt dat ineens het beleid?






"De grootste profeten worden pas na hun dood erkend".
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Viva mist haar doelgroep :D
Je weet toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet helemaal. Wat is er tegen om een leuke avatar naast je naam te hebben? En de "verplichte" gegevens kun je invullen zoals je wilt. Ik zie Viva/Sanoma nog geen controlle uitoefenen op wie er voor de pc zit.En we hebben toch geen van allen iets aan onze fantasieklier (voor wie niet weet waar die zit: duim)?

Het gaat er anders uitzien, tja, dat doet dit ook al in vergelijking met wat we eerder hadden.

Het gaat er wat mij betreft niet om hoe het er uitziet, functionaliteit vind ik vele malen belangrijker. En natuurlijk iedereen tegenkomen die hier rondhangt. ;)
Alle reacties Link kopieren


Die ellenlange quotes op quotes sla ik tegenwoordig over. 





Het quoten op zich vind ik wel handig maar wat heel onhandig is dat de meesten te lui zijn om alleen te laten staan wat relevant is, waar ze nu werkelijk op reageerden.



En dat je niet terug kunt kijken, vind ik ook erg onhandig. Dat hadden we 'vroeger' wel!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven