Koningsdag, wie blijft er ook in bed?

19-04-2017 19:56 66 berichten
Want het weer wordt heeel heeel slecht!



Veel slechter nog dan vorig jaar... http://www.ad.nl/nieuws/k ... g-op-koningsdag~a246b90c/





Ik ga denk ik maar gewoon werken dit jaar.. of toch maar heel de dag in bed..
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft voetbaltoernooi die dag. Bij slecht weer is het in de sporthal. Vorig jaar hebben de kids op de Kindervrijmarkt gestaan. Organisatie heeft enkele dagen daarvoor besloten het evenement naar binnen te halen. Goede, warme keuze!
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrek die dag lekker richting Zuid-Italië! Alwaar het hopelijk wel lekker weer is.
Kon ik maar in bed blijven! Ik moet vanaf 7 uur al op de werkvloer staan
Alle reacties Link kopieren
ik deed er toch al niets aan.. dus .. wel sneu voor de kindjes op de rommelmarkten. Bij ons in het dorp is de sporthal als uitwijk mogelijkheid..
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 april 2017 @ 20:19:

Ik ga alleen even naar de rommelmarkt, om boeken te scoren. En dan gauw weer naar huis om al dan niet in bed mijn nieuwe aanwinsten te lezen.Ik had mijn doos met boeken juist willen verkopen maar brrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 19 april 2017 @ 19:59:

Ik ben dan op vakantie Ik ook!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nachtdienst, dus blijf overdag echt in bed!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Ik wacht even de dag zelf af, als er een paar droge uurtjes voorspeld worden ga ik zeker even heen met de kinderen. Lekkere dikke jas aan, kijken naar de marching bands (vinden ze leuk ), schminken, vette wafel met slagroom eten en dan weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal toch niet de enige zijn die helemaal niet op koningsdag zit te wachten , met of zonder droog weer?
Ik ga zeker niet op de vrijmarkt zitten, wat ik wel van plan was. Maar niet in de kou en regen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij? in mijn herinnering was het op Koninginnedag áltijd mooi weer. 30 april dus. Hielp vaak mee bij evenementen en kan me herinneren dat het vaak super warm was en ik baalde dat ik niet mee kon feesten.



Sinds we een koning hebben lijkt het wel altijd regen en kou en het scheelt toch maar drie dagen
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Juniper_ schreef op 19 april 2017 @ 22:31:

Ligt het aan mij? in mijn herinnering was het op Koninginnedag áltijd mooi weer. 30 april dus. Hielp vaak mee bij evenementen en kan me herinneren dat het vaak super warm was en ik baalde dat ik niet mee kon feesten.



Sinds we een koning hebben lijkt het wel altijd regen en kou en het scheelt toch maar drie dagen In mijn herinnering was het ook altijd mooi weer. Je kan wel eens gelijk hebben. De afgelopen koningsdagen vielen in het water.
Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw en de lucht is grauw.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gewoon werken dan. Gelukkig maar, want ik heb er verder niet veel mee en woon ook nog eens in Tilburg
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
quote:Juniper_ schreef op 19 april 2017 @ 22:31:

Ligt het aan mij? in mijn herinnering was het op Koninginnedag áltijd mooi weer. 30 april dus. Hielp vaak mee bij evenementen en kan me herinneren dat het vaak super warm was en ik baalde dat ik niet mee kon feesten.



Sinds we een koning hebben lijkt het wel altijd regen en kou en het scheelt toch maar drie dagen In mijn herinnering was de zomervakantie ook altijd iedere dag mooi weer. Zal vast ook niet waar zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:miedo schreef op 19 april 2017 @ 21:43:

Ik zal toch niet de enige zijn die helemaal niet op koningsdag zit te wachten , met of zonder droog weer?Nope! Ik vind het een verschrikking. Wij hangen ook altijd een witte vlag uit met koningsdag.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond idd altijd op een outdoor feestje met korte mouwen. Nu blijf ik thuis.
Alle reacties Link kopieren
Vooral sneu voor die kinderen. Zaten vorig jaar ook verkleumd onder een plastic zeiltje. Dus zowel voor mij als voor de koning en de kindertjes... ik ga biddenduimen voor mooi (=droog) weer
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik ben Belg.

27 april is een vrijdag en werk ik.



Niks te "in bed blijven" dus .



21 juli is hier de nationale feestdag en dan ligt bibi wel standaard in bed.

Want standaard hebben we hier dan "drash national" (rotweer en een gigantische plensbui).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sowieso thuis, om de verjaardag van onze koning te vieren haal ik wel een doos Jumbollen.

Als het mooi weer was geweest dan zouden we naar de kermis gaan met de kids, maar dat feest gaat mooi niet door. Gewoon bij de buis, de Koninklijke familie volgen in Middelburg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Juniper_ schreef op 19 april 2017 @ 22:31:

Ligt het aan mij? in mijn herinnering was het op Koninginnedag áltijd mooi weer. 30 april dus. Hielp vaak mee bij evenementen en kan me herinneren dat het vaak super warm was en ik baalde dat ik niet mee kon feesten.



Sinds we een koning hebben lijkt het wel altijd regen en kou en het scheelt toch maar drie dagen Dat ligt aan jou http://www.sciamachy-vali ... ijsten/koninginnedag.html



De laatste jaren hebben we wel vaker koude Koninginnedagen gehad.
quote:Fria schreef op 19 april 2017 @ 22:33:

[...]



In mijn herinnering was het ook altijd mooi weer. Welnee. Maar die verregende en/of ijskoude koninginnedagen die je in bed doorbracht spraken natuurlijk niet zo tot de verbeelding dat je je ze nog allemaal kunt herinneren .
quote:TinyBel schreef op 22 april 2017 @ 17:02:

Ik ben Belg.

27 april is een vrijdag en werk ik.



Niks te "in bed blijven" dus .



21 juli is hier de nationale feestdag en dan ligt bibi wel standaard in bed.

Want standaard hebben we hier dan "drash national" (rotweer en een gigantische plensbui).Goh ik wist niet dat die datum in belgie op een andere dag valt dan bij ons! Tijdverschil zeker!
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 19 april 2017 @ 20:45:

Ik laat me nooit weerhouden door het weer, zeker niet door een beetje regen.



Dit is een hele goede instelling, ik wou dat ik daar een fractie van had.

Als ik moet werken, doktersbezoek, boodschappen, dan laat ik me ook niet weerhouden door het weer, maar op dagen dat het regent en ik de deur niet uit hoef maar mag, dan komt het zelden voor dat ik ook echt ga.

Wij hebben de kinderen bewust nog niets vertelt over dat we misschien naar de kermis gaan, want het woord kermis werkt hier als een rode lap op een stier en ik weiger om over een kletsnatte kermis heen te banjeren, met 3 stuiteballetjes die overal in willen ( het liefst meerdere keren). Neen hoor ik lig liever op de bank te kijken wie van het koningshuis de hoogste hakken en de leukste jurk aan heeft.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Was het maar zo'n feest maar als Pixel het toelaat ga ik wel nog naar de braderie.
O ja, ik ga me bezighouden met dingen die zijn blijven liggen die dag.

Vooral ikzelf dus.

In bed, of op de bank, ik zie wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven