Kwijt!

25-05-2014 19:18 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister na lang twijfel iets gekocht, (duur voor mij) en nu ben ik het kwijt!!



Gister nog gebruikt voor het slapen en nu... Hele huis binnenstebuiten gekeerd, NER GENS te vinden..



Zucht! Zo vervelend..



Wat ben jij kwijtgeraakt en is nooit meer boven tafel gekomen?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zei altijd: het huis verliest niets!

Niet meer zoeken, je komt het vroeg of laat weer tegen.
Alle reacties Link kopieren
Mn nieuwe riem.



Half jaar in winkels lopen zoeken naar een normale zwarte riem zonder frutsels en met een normale gesp. 1 maand gebruikt en nu is hij weg, foetsie, verschwunden, pleite, verdwenen, kwijt ;-(
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ja of m'n vriendinnen uit Glasgow hebben het perongeluk meegenomen, die zijn hier het weekend geweest..

Kom ik straks wel achter als ze koffers uitpakken haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Kabouters weer bezig? Ik ben soms dingen echt weken kwijt en dan ligt het opeens op een heel opvallende plek.
Alle reacties Link kopieren
Hele dure schoenen gekocht. Aan een vriendin en man laten zien. Naar mijn idee opnieuw in de doos gestopt en weken later bij de gelegenheid om ze te dragen: 1 schoen in de doos. Is 3 jaar geleden en intussen zelfs verhuisd..... Nog steeds een raadsel.... Maar die ene schoen is wel nog steeds heeeeel mooi. Zucht!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Tot twee keer toe een briljantje aan een ketting, nu heb ik een derde en ik draag hem nooit en die wil gewoonweg niet kwijt.
Al tussen de bankkussens gekeken/ gevoelt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net gevonden, het is klein en zat in m'n slaapmasker gewikkeld.... Het is dat ik die optilde om wat anders te pakken en dat het er uit viel.

Hoe het daar nou kwam..... Nouja! Gelukkig! Haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Wat was het dan, TO?
Alle reacties Link kopieren
ja wat was je kwijt dan ? ik ben nu nieuwsgierig
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Tea tree blemish gel (a9 euro....)

Kleine lipgloss achtige verpakking... Kon het nergens vinden haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al sinds drie jaar een sleutelbos kwijt ( ik vermoed dat toen mijn 1 jarige peuter hier aandeel in had ) nooit gevonden . En mijn man zijn ring.. Dat was zooo raar. In ons oude huis , hij wilde hem af doen en laat hem vallen , je hoort keihard ' Pok' dat ie de grond of iets raakt en we hebben het nooit terug gevonden. Zelfs met de verhuizing niet... En het was nog wel zo'n grote zegelring ... Nooit begrepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:myhaa schreef op 25 mei 2014 @ 19:21:

Mijn moeder zei altijd: het huis verliest niets!

Niet meer zoeken, je komt het vroeg of laat weer tegen.Ohh, ik hoor mijn moedertje praten, '' wat het huis zoekmaakt''.........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zoek je paperclips

Je vindt naalden

Zoek je naalden

Je vindt punaises........................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Niet meer zoeken...................................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:tamaar1983 schreef op 25 mei 2014 @ 19:53:

Ik ben al sinds drie jaar een sleutelbos kwijt ( ik vermoed dat toen mijn 1 jarige peuter hier aandeel in had ) nooit gevonden . En mijn man zijn ring.. Dat was zooo raar. In ons oude huis , hij wilde hem af doen en laat hem vallen , je hoort keihard ' Pok' dat ie de grond of iets raakt en we hebben het nooit terug gevonden. Zelfs met de verhuizing niet... En het was nog wel zo'n grote zegelring ... Nooit begrepen.Mogelijk onderin de bodem van de bank gesprongen? Dit is mij namelijk overkomen: grote zilveren ring (bijzondere waarde voor mij) gleed af, we hoorden hem vallen en daarna hebben we hem niet meer kunnen vinden. Ik was volledig van slag, heb er heel hard om gehuild (was van mijn oma, gekregen op haar sterfbed). Bij de verhuizing tillen we de bank van de plek, laden hem in de verhuiswagen, tillen hem naar het nieuwe huis en daar zetten we hem op zijn kant. We horen gerinkel en ik denk dat ik muntgeld in de bank had zitten, komt die ring onder uit de bank!! We hebben er een kwartier verdwaasd naar zitten kijken!
Alle reacties Link kopieren
Idd hoor, gewoon niet zoeken. Het komt vanzelf wel een keer bovenwater. Tenzij het klein genoeg is, om opgezogen te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn complete sokken garderobe al kwijtgeraakt, ook NOOIT meer terug gevonden en het horloge van mijn lief, foetsie!



En zo vreselijk groot is mijn casa nou ook weer niet, maar hij is gewoon weg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het Moederdag cadeautje van mijn jongste dochter dit jaar. Ze heeft het ergens verstopt en ze zegt zelf dat ze het niet in de vuilnisbak verstopt heeft, maar niet meer gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al drie jaar de witgouden ketting kwijt die ik van mijn schoonouders kreeg op de dag van mijn trouwen. Vind het zó erg! Heb het hele huis, alle kleding op z'n kop gehad maar hij is gewoon weg. Waarschijnlijk ergens onderweg verloren. Heb het mijn schoonouders nog nooit durven vertellen
Alle reacties Link kopieren
@Lionlily



Het was in de slaapkamer waar de ring viel.

En het bed is met de verhuizing uit elkaar gegaan, dan hadden we hem moeten tegenkomen.. Wij zijn bang dat het ergens in is gevallen, plastic tasje oid ( we hadden net geshopt toen ) wat we hebben weggegooid..

We hebben zelfs de vloerbedekking eruit getrokken toen we gingen verhuizen, niks tegen gekomen..
Ik vond onderin mijn wasmand een bruine herensok. Vreemd, want er wonen hier alleen dames in huis en we hebben allemaal maat 35-38.

Sok bleek te zijn van een vader van een vriendje van jongste en hij was hem al een tijdje kwijt. Bizar (en voer voor roddels)

Ik ben zelf ooit een doos met kerstspullen kwijtgeraakt. Ook maf, een hele verhuisdoos met spullen. Nooit meer terug gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje geleden een pantoffel verloren. Een heel opvallende rode, nogal groot ook. De linker lag onder het bed, je zou toch zeggen de rechter ernaast... maar nee. Heel bizar, want toen ik ze de dag ervoor uitdeed waren het er toch echt twee!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
De kentekenpapieren van de auto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven