La Sociedad Secreta de Kp Revisted

31-12-2014 19:34 238 berichten
Alle reacties Link kopieren




Welkom in het Landhuis, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt!



Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nightmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!











Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad in de Blauwe Kamer en de equise Crystal Dining Hall.







You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb de boel laten afstoffen door Sjors, de ramen laten lappen, de sloten vervangen en het drankenkabinet is aangevuld.



Nu maar hopen dat Heksie, GrannyWeatherwax, Watzalhetnuweerzijn, RonnyMitchel, Khemam en alle anderen de weg terugvinden. De nieuwe sleutel hangt bij de nieuwe waakhond om de halsband. Geen idee of die bijt trouwens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
*Geeft hond een kluifje en aai over de bol*



Succes met de voortzetting. Moge jullie maar weer net zoveel plezier hebben als vroegâh.
Alle reacties Link kopieren
Neemt haar zwarte kat mee naar binnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 31 december 2014 @ 19:44:

Neemt haar zwarte kat mee naar binnen.Leuk, ik heb een witte meegenomen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
SJORS!!! Schenk even wat cocktails in!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 31 december 2014 @ 19:42:

*Geeft hond een kluifje en aai over de bol*



Succes met de voortzetting. Moge jullie maar weer net zoveel plezier hebben als vroegâh.Steelt kerstmuts en zet het op een drafje
Alle reacties Link kopieren
Dank je Mrs!



Nou de feestdagen zijn weer overleefd. Ik ben gevlucht naar mijn schoonouders in een boerengat. Bleek dat ze daar veel meer vuurwerk afsteken dan bij mij in de stad. Maar verder was het lekker rustig; wij zaten op de bank en schoonmams bracht de hele tijd drankjes en hapjes. Ik onderga dat altijd met enig schuldgevoel, maar kan er zeer zeker ook van genieten



Hoe gaat het hier?
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 03 januari 2015 @ 17:56:

[...]





Steelt kerstmuts en zet het op een drafjeOMG; ik krijg een deja-vu.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat klinkt heel gezellig, Watje. Ik ga echt niet je hele nick typen, je bent vanaf nu Watje.



Hier is het nog een beetje rustig. Heksie en Granny hebben de weg nog niet gevonden.



Ik ga me ook zo laten bedienen door mijn schoonmoeder met hapjes en drankjes. Dus ik kom later op de avond nog eens kijken of de drank weer rijkelijk vloeit hier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 03 januari 2015 @ 18:01:

[...]





OMG; ik krijg een deja-vu.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Watje, Wollie, ik vind alles best.



Vanavond ga ik James Bond kijken. Nu zit vriend te koken. Sjors is overbodig
Alle reacties Link kopieren
Hier is Sjors nooit overbodig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wollig Watje dan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik denk niet dat dat mag. Da's hinten naar een oude nick.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat mag niet? Wat een hoop nieuwe regels.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zelfs forummers met bijzondere afspraken. Soms lijkt het wel een mijnenveld hier. Maar ik hou wel van living on the edge.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
BA'ers, zoals de junior mods van eerst? Of zijn ze ontoerekeningsvatbaar en krijgen nooit een ban?
Alle reacties Link kopieren
Dat laatste, watje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nou we hebben toch naar Sjors zitten kijken hoor. Maar hij mag z'n schort wel weer eens om doen om cocktails te schenken te koken voor ons.
Alle reacties Link kopieren
Up
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
We hebben drukkere tijden gekend he?
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook vrij Mrs? Of ben je in de baas zn tijd aan het forummen



Vandaag is mijn vrije dag. Sinds kort werk ik in loondienst ipv zzp en ik dacht dat ik op mijn vrije dagen dan lekker wat series zou kijken, beetje lummelen in bed. Maar ik kan eigenlijk heel slecht niks doen. Ik denk dat ik maar een opleiding ga doen ofzo, want nu zit ik me eigenlijk maar een beetje te vervelen. Stom he? Ik denk dat een heleboel mensen heel graag maar drie dagen in de week zouden werken. Of misschien een dagje in de week vrijwilligerswerk? Dat lijkt me ook wel wat. Pff, keuzes, keuzes.



Hoe gaat het daar? Mason moet al heel groot zijn inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag weinig om handen en ik forum altijd in de baas haar tijd, hè.

Zometeen heb ik nog een call en dan ben ik klaar voor vandaag.



Mason wordt echt al heel erg groot, hij hoeft niet veel meer te groeien om mijn in te halen, minder dan een halve meter nog maar. Hij gaat nu naar school en dat vind ie geweldig, hij had meteen vanaf de eerste dag een hoop vriendjes, met leuke moeders, dat is ook altijd maar de vraag natuurlijk.



Van vervelen als ik eens kan relaxen, heb ik geen last. Ik amuseer me wel, de aatste tijd ook veel in de keuken. Ben al de medicijnenkilo's kwijt en daar ben ik zo blij mee. Ik lijk weer op mezelf.



Maar nu wil ik wel een borrel. Sjors!!!!!
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven