Leuke ideeen voor een bedrijfsuitje??

12-02-2009 10:34 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de taak om een bedrijfsuitje te organiseren. Wie heeft er nog leuke ideeën wat ik met mijn collega's zou kunnen doen? Zelf dacht ik aan een leuke workshop, liefst in de omgeving Randstad!!
hm tja? Leo en Meds hebben meestal wel leuke ideeën. Kijk anders even op het BEO topic (op overige), daar barst het van de creatieve uitingen.
Lasergamen! Karten!

Workshop klinkt zo saaaaaai....
wel joh...onze PV heeft binnenkort een workshoop betonsnijden. 'helaas' kan ik niet aanwezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Workshop salsadansen bij Mr. Zwiebers werk was fantastisch leuk. (was wel mét partners overigens)
Alle reacties Link kopieren
culinaire wandeling..
quote:neico schreef op 12 februari 2009 @ 10:48:

culinaire wandeling..lopen met een bak friet? en degene die na afloop de minste mayonaise gemorst heeft, is de winnaar?
Alle reacties Link kopieren
*droomt stiekem van een bedrijfsuitje waarin gewoon de ballorig een keer wordt afgehuurd voor volwassenen*
quote:Zwieber schreef op 12 februari 2009 @ 10:51:

*droomt stiekem van een bedrijfsuitje waarin gewoon de ballorig een keer wordt afgehuurd voor volwassenen*Jaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Voor sportieve collega's:

Poldercross

toernooitje beachvolleybal

Salsa dansen



Voor rustiger collega's:

kook-je-eigen-driegangen-diner met kok

stranddag met mogelijkheden tot watersport, gevolgd door bbq bij een strandtent.
Alle reacties Link kopieren
Strandzeilen, chocolade maken, wadwandeling, gpstocht met quads.
quote:Zwieber schreef op 12 februari 2009 @ 10:51:

*droomt stiekem van een bedrijfsuitje waarin gewoon de ballorig een keer wordt afgehuurd voor volwassenen*Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je gymzalen kan afhuren om met z'n allen te gaan apekooien.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatst een sushi workshop gedaan in Amsterdam, was erg leuk. Aan tafel bereiden en dan ook meteen opeten. Voor de thuisblijvers kon je een bakje zelfgemaakte sushi meenemen.



Ook leuk: de Kookfabriek, zelf een menu maken onder begeleiding van een kok. Na het diner kan je nog dansen!



Verder is een rondvaart door de grachten in Amsterdam altijd leuk, alhoewel het natuurlijk wel afgezaagd is.



Succes!
Dagje Blijdorp. Met groepen kun je een rondleiding doen waarbij er vanalles wordt verteld en je ook achter de schermen mag. De rest van de dag kan iedereen lekker op eigen gelegenheid de dierentuin afstruinen.
Alle reacties Link kopieren
Golfen, Indoor Skiën?
Alle reacties Link kopieren
En wat mag het kosten , voor ik enthousiast begin te Googlen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
DUINRELL DAAR KIKKER JE VAN OP!





moet mond op mond reclame maken!
Alle reacties Link kopieren
Bollen pellen , Costello ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:MelV schreef op 12 februari 2009 @ 10:34:

Aan mij de taak om een bedrijfsuitje te organiseren. Wie heeft er nog leuke ideeën wat ik met mijn collega's zou kunnen doen? Zelf dacht ik aan een leuke workshop, liefst in de omgeving Randstad!! * Koken onder stadion Galgenwaard: www.kookcentrale.nl

* Bingle; muzikale bingo: www.bingle.nl

* Pubquiz: www.pubquizmaster.nl



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Heb ooit workshop schermen gehad...
Alle reacties Link kopieren
naast kosten, wat is doelgroep/leeftijd/etc ?



samen een schilderij maken is altijd leuk

speurtocht met thema

moorddiner

vliegeren



en voor een echte vrouwenafdeling : middagje sauna met inspanning (yoga), ontspanning (sauna/zwembad ed) en schoonheid (massage of gezichtsbehandeling). dit had mijn vriendin laatst als idee voor haar afdeling (allemaal vrouwen van rond de 30/40). en dan in de zwaluwhoeve op badpakkendag. helaas durfde niet iedereen in haar badpak.
Alle reacties Link kopieren
Een moorddiner. Terwijl je geniet van een heerlijk diner wordt er iemand vermoord en jij/ jullie moeten de moord oplossen. Degene die dat als eerste doet (er zijn ook andere groepen aanwezig) wint. Super! vooral als je van detectives, spanning en toneel houd.
Een moorddiner lijkt me gaaf ja!



Workshops lijken mij dus echt helemaal niks. Ik kook voor mezelf al nauwelijks, laat staan dat ik zou moeten gaan koken onder 't motto 'gezellig bedrijfsuitje'. Ja dahaag! Dan ga ik liever gewoon uit eten.
Alle reacties Link kopieren
Naar Dutchwaterdreams gaan.



Met z'n allen raften en/of bodyboarden, heel erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven