lidmaatschap artis

09-08-2015 18:41 10 berichten
Wie o wie heeft er hier een lidmaatschap op Artis. Wij gaan er morgen heen en misschien willen we een lidmaatschap (abonnement) nemen. Er staat dat je dan ook enkele introducees per jaar gratis mag meenemen. Ik kan nergens vinden hoeveel dat er per jaar zijn. Ik wil dat graag weten zodat ik de afweging kan maken of we het geld er wel uit gaan halen. Bij veel gestelde vragen staat het niet en je kunt ze maar tot 17.00 bellen. Zou het graag nu alvast willen weten zodat ik het online alvast kan afsluiten en printen en niet morgen in de rij hoeft te staan.



Dus wie heeft er een abonnement op Artis en kan mij dit vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik! Je krijgt 4 'halve' vrijkaartjes. Je kan hierop 4 x een kind meenemen of 2 x een volwassene. Wij halen het lidmaatschap er makkelijk uit, ik geloof dat je het er met drie keer gaan al uit hebt.

Ik vrees wel dat je morgen sowieso in de rij moet, je krijgt een pasje met foto, welke je aan de kassa moet laten maken.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
HOE ZIT HET MET HET BETALINGSBEWIJS EN DE INTRODUCÉCOUPONS?

Ieder jaar krijgt u een betalingsbewijs toegestuurd met daaraan vier introducécoupons. Dit betalingsbewijs wordt per adres verstrekt en niet per lid. Voor een volwassene levert u 2 coupons in en voor een kind in de leeftijd van 3 t/m 9 jaar levert u 1 coupon in. Mocht u de coupons hebben verbruikt, kunt u als lid van Artis per bezoek maximaal vier toegangskaarten aankopen met 25% korting. Niet-gebruikte introducécoupons kunnen worden bewaard. Let op; dit zijn geen vrijkaarten, de pashouder van Artis dient aanwezig te zijn tijdens het bezoek aan Artis.



Naast de introducé coupons voor Artis krijgt u tevens 2 maal gratis toegang Zoo Antwerpen/Planckendael op vertoon van uw lidmaatschapspas en betalingsbewijs. Bovendien kunt u met 50% korting naar Diergaarde Blijdorp Rotterdam, Burgers’ Zoo en Dierenpark Emmen op vertoon van uw lidmaatschapspas en uw betaalbewijs.
http://www.artis.nl/ledenadministratie/
Super bedankt!!! Heb de algemene voorwaarden gelezen en veel gestelde vragen maar ledenadministratie helemaal over het hoofd gezien!!



Bedankt beide. Ik denk dat we het gewoon gaan doen. Wonen er niet ver vandaan dus ik denk dat we het er wel uit gaan halen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Veel plezier.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Leuk! Wij hebben ook lidmaatschap en het is echt handig. Al ga je maar een middagje steeds.
Ons dochtertje is pas negen maanden dus ik vind het eigenlijk te vroeg voor een abonnement. Ze vindt op de kinderboerderij de dieren totaal niet boeiend, maar de andere kinderen wel. Familie vraagt ons nu mee en het is morgen lekker weer dus wij gaan lekker dieren kijken morgen en dochter de andere kindjes. Ze is het vrolijkst als er lekker veel mensen zijn en aandacht krijgt van iedereen dus die heeft morgen vast ook een topdag. Ga nu een lidmaatschap aanvragen. Hoop dat dit wat tijd gaat schelen morgen bij de kassa! Heb er zin in.
Je kan ook je lidmaatschap aanvragen aan het eind van de dag als er niet zo'n rij meer staat. Het geld van je toegangskaartje trekken ze dan van je lidmaatschap af.
Wij hebben ook een jaarkaart, heerlijk! We gaan zeker een keer per maand en hebben daardoor nooit het gevoel dat we dingen 'moeten' zien. Heel relaxt. Als zoon (2) alleen maar heel hard over het grasveld wil rennen, is dat ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven