Liedje gezocht, ik kan het niet vinden!!

14-07-2011 23:25 60 berichten
Hoi,



Wie kan mij helpen? Ik zoek een nummer uit 2002 ongeveer.... (maar het kan ook wat eerder of later geweest zijn)



Het was volgens mij een dance-achtig nummer. Ik weet totaal geen naam, titel of wat ook, het enige wat ik weet is dat er een clip bij hoorde (was vaak te zien op tmf) van een meisje dat wakker werd in een bed, in een soort (psychiatrisch) ziekenhuis, het was in ieder geval een kamer waar alles wit was en leeg, op dat bed na dan. Ze zat er opgesloten en de video bestond uit constant shots van haar dat ze er niet uit kon, wat ze ook probeerde. (getver wat een ellendige clip eigenlijk..!). Meer weet ik niet, lekker vaag dus!! Maar misschien kan iemand het zich herinneren..? Thanx a lot!
O dit hoort niet onder relaties.. Hoe verplaats ik dat?
Heb je iets of een deel van de tekst?
Alle reacties Link kopieren
Even aan de mod vragen, in het mod-topic bovenaan de relatiepijler.



Ik weet niet wel nummer het is. Weet je ook geen stukje tekst meer?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nee, helemaal niets..... Erg vaag dus! Googlend kwam ik ook niet veel verder..
Iets van Moby?
Alle reacties Link kopieren
Op de Iphone kun je een app zetten die liedjes herkent. Als je dan een klein stukje zingt (als je toon kunt houden ) dan zoekt ie t liedje erbij.



Is dat een optie?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
En werd het gezongen door een man of vrouw?
@septembergirl: Moby, dat zou eventueel kunnen.........ik ga even zoeken!



@moonlight: Thanks, handig! Maar jammer genoeg niet in dit geval, weet echt helemaal niets meer behalve de clip! Tja zoals gezegd lekker vaag dus...........
Volgens mij gezongen door een man! Het was een beetje Moby achtig nummer.. Maar ook daar nog niets op gevonden!
quote:Moonlight82 schreef op 14 juli 2011 @ 23:34:

Op de Iphone kun je een app zetten die liedjes herkent. Als je dan een klein stukje zingt (als je toon kunt houden ) dan zoekt ie t liedje erbij.



Is dat een optie?iPhone, mensch!
Alle reacties Link kopieren
Google denkt dat het The White Room van KLF is.
Alle reacties Link kopieren
Sorry sorry sorry... komt omdat ik er zelf geen heb
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ken alleen maar clips met patienten van lang voor die tijd (Falco, Golden Earing) Maar heel vaag zit er iets in mijn hoofd... Getver, ik zou net naar bed gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 14 juli 2011 @ 23:39:

[...]

iPhone, mensch! Nee man gek, SMARTphone. Ik heb hem op mijn Samsung en mijn schwagert op zijn HTC namelijk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Shazam heet ie. Trouwens. Niet de schwagert, de app.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@Artemis: Thanks, maar youtube says no helaas... die is het ook niet.



@zonnestraaltje: pleaseplease kraak nog even flink met je hersens voordat je gaat slapen!!
quote:Very.Cherry schreef op 14 juli 2011 @ 23:46:

[...]



Nee man gek, SMARTphone. Ik heb hem op mijn Samsung en mijn schwagert op zijn HTC namelijk.



Wat is een zwager ook alweer?



En hoe noem ik de broer van mijn vriend?



En hoe noem ik de man van de zus van mijn vriend?
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 14 juli 2011 @ 23:51:

[...]

En hoe noem ik de broer van mijn vriend?Gewoon. Henk.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Beetje een long shot, maar deze misschien is uit 2000. Zitten shots in van een vrouw kamer, beetje creepy.



Kosheen - Hide U

http://www.youtube.com/watch?v=Yzwx4VvykNg
@Tijntje: nee helaas is die het ook niet... Maar bedankt voor meezoeken!



Mijn info is ook wel errug summier, ik denk dat het een mission impossible wordt.. Maar tips blijven welkom! Kan het niet uitstaan dat ik het niet meer weet.......
quote:Tijntje schreef op 15 juli 2011 @ 00:04:

Beetje een long shot, maar deze misschien is uit 2000. Zitten shots in van een vrouw kamer, beetje creepy.



Kosheen - Hide U

http://www.youtube.com/watch?v=Yzwx4VvykNgWat een rare versie van dat nummer.... volgens mij is dit de originele.....
Alle reacties Link kopieren
Pink met Sober?



Is alleen wel veel later dan 2002.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Pink nee ook niet! (wel mooi nummer trouwens)
Alle reacties Link kopieren
t Was ook geen dance maar was te proberen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven