Liedje gezocht, ik kan het niet vinden!!

14-07-2011 23:25 60 berichten
Hoi,



Wie kan mij helpen? Ik zoek een nummer uit 2002 ongeveer.... (maar het kan ook wat eerder of later geweest zijn)



Het was volgens mij een dance-achtig nummer. Ik weet totaal geen naam, titel of wat ook, het enige wat ik weet is dat er een clip bij hoorde (was vaak te zien op tmf) van een meisje dat wakker werd in een bed, in een soort (psychiatrisch) ziekenhuis, het was in ieder geval een kamer waar alles wit was en leeg, op dat bed na dan. Ze zat er opgesloten en de video bestond uit constant shots van haar dat ze er niet uit kon, wat ze ook probeerde. (getver wat een ellendige clip eigenlijk..!). Meer weet ik niet, lekker vaag dus!! Maar misschien kan iemand het zich herinneren..? Thanx a lot!
Alle reacties Link kopieren
Het is m niet, maar wel grappig:

http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmY
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 15 juli 2011 @ 00:18:

Het is m niet, maar wel grappig:

http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmYJa die is leuk!
Onuitstaaaaaaanbaar dat ik er maar niet op kan komen. Nu slapen, maar mocht iemand nog een idee hebben...?! Verblijdt mij morgenochtend als ik mn pc weer aanslinger!:):)



Truste!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit diep in mijn geheugen te graven maar heb nog niks opgegraven. Ik blijf hier nog ff rondhangen want nu ben ik wel nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 15 juli 2011 @ 00:10:

[...]





Wat een rare versie van dat nummer.... volgens mij is dit de originele.....Misschien die wij kennen inderdaad, maar dit is de originele videoclip. Komt van de Kosheen VEVO, wat het artiesten ding van Youtube is.
Ik moest denken aan Björk, maar in deze clip staat geen bed.... http://www.youtube.com/watch?v=38UrRpYsPjw

Misschien een andere van haar? Zoals deze http://www.youtube.com/watch?v=EjAoBKag ... re=related die ook kleurloos is. Maar weer geen bed...en geen house.
Back It up - collette carr.



Ik kan hem op m'n phoon niet bekijken, dus weet niet of het een goede clip is, maar Google adviseerde mij dit liedje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miekkie schreef op 15 juli 2011 @ 00:31:

Back It up - collette carr.



Ik kan hem op m'n phoon niet bekijken, dus weet niet of het een goede clip is, maar Google adviseerde mij dit liedje.Dat adviseerde Google mij ook, maar dat is een liedje uit 2010. Dus of TO heeft geen tijdsbesef, of het is hem gewoon niet
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat in mij opkomt is:



limp bizkit behind blue eyes starring halle berry



Al is dit niet echt dansachtig...
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeldrop schreef op 15 juli 2011 @ 00:36:

Het eerste wat in mij opkomt is:



limp bizkit behind blue eyes starring halle berry



Al is dit niet echt dansachtig...Ja die wilde ik ook plaatsen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeldrop schreef op 15 juli 2011 @ 00:36:

Het eerste wat in mij opkomt is:



limp bizkit behind blue eyes starring halle berry



Al is dit niet echt dansachtig...

Het einde had gekund. (mooi nummer trouwens)



Maar ik denk niet dat t m is. Omdat in de OP staat 'constant shots dat ze eruit wil komen'.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik peins me suf, kan er echt niet achterkomen met die info.



Offtopic;Ik ben trouwens wel benieuwd welk nummer er wordt gezongen door Krystl tijdens de rtl 4 viert de zomer reclame
Alle reacties Link kopieren
Pff kan niet slapen en zit de hele tijd te googelen en te zoeken, maar kan niks vinden.

Kun je morgen niet even naar Dokter Pop aka Gerard Ekdom bellen? Die weet t vast wel...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook steeds te zoeken. Heb al van alles gevonden maar niks voldoet aan de beschrijving.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Kom wel een nummer tegen 'Empty room' dat door verschillende artiesten gedaan is en ook geremixt. Maar nog niet de goede clip gevonden.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht in eerste instantie aan iets van Dune. Kon het op youtube alleen niet vinden (kan nu op mijn werk ook geen geluid aanzetten). Vervolgens dacht ik aan Aqua- turn back time, maar dat is het ook niet.

Ergens kan ik de beschrijving van jouw clip wel plaatsen, maar niet bij wie of waar.
Alle reacties Link kopieren
Ok, tis niet het liedje zelf, maar misschien heb je hier wat aan:

http://www.top40jaarlijsten.nl/top_40_2002.html

Misschien gaat het dan dagen, als het op tmf zo vaak te zien was, moet dat liedje er tussen staan. Je kan ook verder spitten naar andere jaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:MonaTwist schreef op 15 juli 2011 @ 01:50:

Ok, tis niet het liedje zelf, maar misschien heb je hier wat aan:

http://www.top40jaarlijsten.nl/top_40_2002.html

Misschien gaat het dan dagen, als het op tmf zo vaak te zien was, moet dat liedje er tussen staan. Je kan ook verder spitten naar andere jaren.Lol, die had ik ook gevonden, maar kon nergens vinden wat ik zocht. Ben terug gegaan tot 1999, jeugdsentiment, en loop in mezelf die liedjes te neuriën, morgenochtend ga ik ze weer zoeken en keihard meezingen.
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand die vannacht nog zin heeft: Er bestond ook nog NowDanceHits. (of misschien bestaat het nog)



Wat ik lastig vind is dat er soms meerdere clips bij

één nummer staan. Ik typ wel in official music video maar dan nog krijg ik er een aantal.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Is het de titelsong van de film Gothika met Halle Berry? Die film speelt zich ook af in een psychiatrisch ziekenhuis. Edit: sorry, die was al genoemd zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
K's Choice - Everything For Free



http://www.youtube.com/watch?v=SDGFDkHeQ3M
Alle reacties Link kopieren
Hadden we Moby al uitgesloten?



moby
Alle reacties Link kopieren
Getsie, als ik zoek op 'girl trapped in white room', krijg ik hits over 'alfa tsentr'. Heel creepy, ziet eruit als een experiment met dus idd een jonge vrouw in een witte kamer.

Zal ongetwijfeld nep zijn, maar ik hou niet van dit soort filmpjes.

Toch wil ik nu wel heel graag weten welke clip het nou is, dus ik blijf opletten of iemand m al gevonden heeft!
Alle reacties Link kopieren
Same here.



Helaas denk ik dat bovenstaande twee het niet zijn. Is niet precies wat er omschreven wordt. (Wel mooie nummers/clips!)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
geen dance, en ook niet uit 2002



is het come to my window van Melissa Etheridge?

kan helaas geen link plakken, computer doet raar en op mijn mobiel krijg ik m niet afgespeeld...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven