Man flu

15-11-2014 21:34 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt zo erg om als man ziek te zijn? Hij is al een week aan het sukkelen, niet eens echt doodziek in bed, maar ziekjes op de bank. Eten kan wel gewoon, maar huishoudelijke taken, dan voelt hij zich ineens slecht

Hij komt alleen de dag door met paracetamol en dutjes.

Ben ik nou zo verschrikkelijk kil en niet meelevend of is het aanstelleritis. Ik ga vaak genoeg met paracetamol op werken en de kinderen ophalen.

Of bestaat de man flu echt?
quote:MarianneDavids schreef op 15 november 2014 @ 21:53:

Na vorige week ga ik niet meer uit van aanstelleritis. Mijn man ligt nog in het ziekenhuis, nu met twee stents en een pacemaker.

Oeh...



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om ook wat aandacht en liefde te vragen als je zelf ziek bent ipv ermee door te lopen. Ja toch? Ik vind dat hij je dat recht geeft hiermee, haha, binnenkort lig jij gewoon op de bank met een dekentje en vraagt om chips.



Ik moet zeggen, mijn vriend heeft tekortkomingen maar als hij ziek is, stelt ie zich nooit aan. Ik moet juist hemel en aarde bewegen om er een paracetamol in te krijgen bij hem. Hij loopt juist teveel door terwijl hij dan eigenlijk beter even rustig aan zou kunnen doen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Je eigen ziekzijn / pijnen / pijntjes vergelijken met die van een ander en dan ook nog oordelen vind ik zo krom.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Wat een watjes hebben jullie allemaal aan de haak geslagen, zeg. Ik heb nooit zulke vriendjes.
Alle reacties Link kopieren
En wat een opscheppers hier, trouwens;)
quote:Mevrouw75 schreef op 15 november 2014 @ 22:02:

[...]





Eigenlijk moet hij er ook cola bij drinken, dan zijn meteen alle bacillen dood.Goh. Dan kunnen al die al dan niet breedspectrum antibiotica dus eigenlijk worden afgeschaft?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 15 november 2014 @ 22:02:

[...]





Chips is hartstikke goed. Als je tenminste koortszweet. Dan vul je je zout tekort weer aan. Ik snap hem wel.

Eigenlijk moet hij er ook cola bij drinken, dan zijn meteen alle bacillen dood.Nope, geen koorts, kriebelhoest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 15 november 2014 @ 22:06:

En wat een opscheppers hier, trouwens;)Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vrouwen zijn er gewoon aan gewend dat hun lichaam vreemde dingen doet. Jullie bloeden elke maand leeg, jullie borsten zwellen op en doen pijn, er komt slijm en ander prut uit jullie vagina, en jullie humeur vliegt alle kanten op naar gelang de dag van de maand.



Mannen hebben gewoon een lichaam dat in gezonde toestand doet wat er van verwacht wordt. Puur en simpel. Het komt dus dubbel zo hard aan als er eens een virusje toeslaat en de boel ontregelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:08:

[...]



Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.Dat zijn ándere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:08:

[...]



Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.Heb je daar een bron voor?
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:08:

[...]



Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.Omdat hun zoontjes ziek zijn
Ik denk dat een man er niet tegen kan dat zijn lichaam zwak is.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 15 november 2014 @ 22:09:

Vrouwen zijn er gewoon aan gewend dat hun lichaam vreemde dingen doet. Jullie bloeden elke maand leeg, jullie borsten zwellen op en doen pijn, er komt slijm en ander prut uit jullie vagina, en jullie humeur vliegt alle kanten op naar gelang de dag van de maand.



Mannen hebben gewoon een lichaam dat in gezonde toestand doet wat er van verwacht wordt. Puur en simpel. Het komt dus dubbel zo hard aan als er eens een virusje toeslaat en de boel ontregeld.Zo, wat beschrijf jij perfect hoe dat werkt.
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:08:

[...]



Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.Hier op het forum vind je dan ook alleen een bepaald slag vrouwen. Die vrouwen gaan altijd werken, altijd. Bevallen doen ze in de koffiepauze op het personeelstoilet, en als ze per ongeluk beide benen worden afgerukt plakken ze er een pleister op en gaan weer aan de arbeid.
Alle reacties Link kopieren
Zo kadanz, dat is een korte, concrete, volledige, misselijkmakende samenvatting.
Bij een verkoudheid kan mijn man ook heel zielig zijn, toen hij met veel te hoge hartslag op de spoedeisende hulp kwam te liggen en alle alarmbellen afgingen was hij eigenlijk alleen een beetje duizelig.
Mannen zijn überhaupt veel lichamelijker in hun beleving. Seks en eten, daar draaien hun emoties om.



Een man dat is gewoon zijn lichaam. Een vrouw heeft ook nog een ingewikkeld sociaal leven waarbij ze zich in god weet wie inleeft omdat harmonie en vrede belangrijk voor haar zijn.
Die van mij gaat googelen als hij moet hoesten, zoekt dan een diagnose naar keuze en dat vindt hij dat hij heeft. Dat moet ik ook de hele dag aanhoren ook. Maar inderdaad wel steeds beneden in de weg hangen en klagen, maar niks kunnen. Hop in je bed dan als je zo ziek bent dat je niks kunt. Neem een paracetamol, nee daar ben ik geen voorstander van. Prima, maar dan niet mauwen over hoofdpijn. Gebruik neusspray, nee geen voorstander van. Nou klaar met piepen over die verstopte neus dan.

Vorig jaar ging hij naar de huisarts (het duurde zó lang voor hij beter werd (na drie dagen verkoudheid), en kwam terug met de diagnose: uw vrouw heeft gelijk: neem een paracetamol en neusspray. Deed hij niet maar het gezeur was wel klaar. Had alleen geen langdurig effect, helaas.



Natuurlijk is niet iedere man een aansteller en niet iedere vrouw een bikkel. Je weet zelf wel wat je op de bank hebt zitten en wanneer het menens is meestal. Tenminste, dat hoop je dan. Maar straks zie ik misschien door alle aanstelleritis de èchte keer flink ziek niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:understatement schreef op 15 november 2014 @ 22:09:

[...]





Heb je daar een bron voor?Nee ik klets uit mijn nek 😏
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 november 2014 @ 22:11:

[...]



Hier op het forum vind je dan ook alleen een bepaald slag vrouwen. Die vrouwen gaan altijd werken, altijd. Bevallen doen ze in de koffiepauze op het personeelstoilet, en als ze per ongeluk beide benen worden afgerukt plakken ze er een pleister op en gaan weer aan de arbeid.En ondertussen forummen ze he? Je vergeet het belangrijkste.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zal het ook weer voorbij gaan.

Zal ik hem ook wat pepernootjes in z'n schoen doen? Misschien voelt hij zich dan beter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is geen pieper en eigenlijk is niemand dat hier.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:08:

[...]



Ja grappig al die bikkels van vrouwen. Vraag me dan toch weer af hoe het komt dat vrouwen zich sneller en vaker verzuimen wegens ziekte dan hun mannelijke collgega's.Welke vrouwen precies dan?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 15 november 2014 @ 22:18:

[...]





Welke vrouwen precies dan?Andere vrouwen natuurlijk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven