Man flu

15-11-2014 21:34 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt zo erg om als man ziek te zijn? Hij is al een week aan het sukkelen, niet eens echt doodziek in bed, maar ziekjes op de bank. Eten kan wel gewoon, maar huishoudelijke taken, dan voelt hij zich ineens slecht

Hij komt alleen de dag door met paracetamol en dutjes.

Ben ik nou zo verschrikkelijk kil en niet meelevend of is het aanstelleritis. Ik ga vaak genoeg met paracetamol op werken en de kinderen ophalen.

Of bestaat de man flu echt?
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaren geleden kreeg hij eens een klein vliegje in z'n oog. Je weet wel, die kleintjes die tijdens een fietstocht of wandeling in je oog vliegen.

PANIEK! Hij had een vlieg in z'n oog! Alsof er een vogel in z'n oog zat. Ik heb toen zo hard gelachen, en nog steeds als hij zich ietwat aanstelt dan zeg ik alleen maar; 'adelaar in je oog?'
Alle reacties Link kopieren
Wat praten jullie trouwens neerbuigend over je man.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mijn vriendin kan geen lamp vervangen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 15 november 2014 @ 22:31:

Mijn vriendin kan geen lamp vervangen.De meeste vrouwen niet hoor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

[...]



De meeste vrouwen niet hoor.Ach doe nou toch gewoon zeg...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:32:

[...]



De meeste vrouwen niet hoor.Heel veel mannen ook niet hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 15 november 2014 @ 22:31:

Mijn vriendin kan geen lamp vervangen.





Moet je kijken wat ze kan als jij niet snel het 'wel even' oplost voor haar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Viva vrouwen bouwen hun eigen lampen.
Alle reacties Link kopieren
Moet je luisteren ik heb ook geen zin om met mijn knieën in de modder mijn lekke band te verwisselen. Dus als het helpt om oenig om me heen te kijken zodat een ander zich schijnbaar geroepen voelt en het ook nog doet maakt dat nog niet dat ik het niet zou kunnen.



Please zeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 november 2014 @ 22:34:

[...]



Ach doe nou toch gewoon zeg...Ja andere vrouwen natuurlijk
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vervang hier de lampen. En man is best een pieperd. Hij gaat wel naar zijn werk, maar als hij thuis is, dan is het doffe ellende hoor. Gelukkig weet hij zelf meestal ook dat hij zich aanstelt. Ach, het heeft ook wel iets grappigs.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 15 november 2014 @ 22:36:

Viva vrouwen bouwen hun eigen lampen.

Ach wat een gedram toch elke keer zeg.

Waarom zou ik de behoefte voelen om zaken te vertellen die ik eigenlijk niet doe?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 15 november 2014 @ 22:37:

[...]



Ja andere vrouwen natuurlijkJah duh....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 15 november 2014 @ 22:09:

Vrouwen zijn er gewoon aan gewend dat hun lichaam vreemde dingen doet. Jullie bloeden elke maand leeg, jullie borsten zwellen op en doen pijn, er komt slijm en ander prut uit jullie vagina, en jullie humeur vliegt alle kanten op naar gelang de dag van de maand.



Mannen hebben gewoon een lichaam dat in gezonde toestand doet wat er van verwacht wordt. Puur en simpel. Het komt dus dubbel zo hard aan als er eens een virusje toeslaat en de boel ontregelt.

Misschien zou het eens andersom moeten zijn, dat er bij de man slijm en prut uitkomt.

Ik denk dat dat hele ding ingesnoerd word met verband.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan er überhaupt moeilijk zijn aan het vervangen van een lamp?
Alle reacties Link kopieren
Enn, je hoeft jezelf ook helemaal niet te verdedigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:understatement schreef op 15 november 2014 @ 22:39:

Wat kan er überhaupt moeilijk zijn aan het vervangen van een lamp?Dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 15 november 2014 @ 22:40:

Enn, je hoeft jezelf ook helemaal niet te verdedigen.Niet? En wat dan wel? Vriendelijk lachen en vóóral knikken? Past dat beter? Niet reageren? Wat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kan dat rustig kiezen hoor en net zo kalm dus ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel het goed hoor. Je hoeft niet boos op mij te worden.
Alle reacties Link kopieren
Mwoah, neerbuigend zou ik het zelf niet willen noemen. Het is vaak het gesteun, gezucht, het ge-ach-en-wee, och-wat-ben-ik-toch-ziek, waar denk ik, veel vrouwen ergernis aan/van ondervinden. Met een verkoudheid kun je nl. nog best de vaatwasser bijv. in- of uitruimen, je vuile sokken in de wasmand gooien, de kliko buiten zetten etc.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:gemini2009 schreef op 15 november 2014 @ 22:42:

Bedoel het goed hoor. Je hoeft niet boos op mij te worden.

Maar dat weet ik. Echt. Ik ben ook niet boos.

Ik ben helemaal niet zo snel boos.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zorgen gewoon beter voor zichzelf dan vrouwen dat doen. Mannen hoeven niet per se 20 ballen in de lucht te houden en trekken zich over het algemeen weinig aan van wat anderen van hun vinden. Ik denk dat vrouwen daar wat van kunnen leren. Gewoon wat gas terugnemen en die Supercape terughangen in de kast.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 15 november 2014 @ 22:43:

Mannen zorgen gewoon beter voor zichzelf dan vrouwen dat doen. Mannen hoeven niet per se 20 ballen in de lucht te houden en trekken zich over het algemeen weinig aan van wat anderen van hun vinden. Ik denk dat vrouwen daar wat van kunnen leren. Gewoon wat gas terugnemen en die Supercape terughangen in de kast.

Maar het huishouden gaat door, de zorg voor de kinderen ook. Ik

Kan simpelweg geen week in bed niks doen. Voor mannen is dat misschien makkelijker idd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven