meest bizarrre forumervaring

16-10-2011 00:11 1877 berichten
Wat zijn zo jullie meest bijgebleven forumervaringen? Hoeft niet van dit forum te zijn uiteraard.



Meest bizarre vond ik 'n man die z'n eigen dood in scene had gezet, op het laatst postte zijn dochter zogenaamd voor hem vanaf zijn sterfbed. Later kwam echter uit dat ie de boel gewoon had opgelicht. Ik was toen net nieuw op dat forum, dus was er niet echt bij betrokken, maar de betrokkenen waren er wel allemaal echt ingestonken.



Nog 'n lullige, een vrouw op 'n forum postte vrij herkenbaar en gedroeg zich vaak als 'n viswijf, toen heeft iemand van 't forum haar werk gegoogled en daar doorgegeven dat hun werkneemster de hele tijd zat te forummen onder werktijd. Voor haar is het gelukkig met 'n sisser afgelopen, maar als forummers onder elkaar is het natuurlijk not done om in 't privéleven van medeforummers te wroeten op 'n manier dat iemand er persoonlijke schade van had kunnen ondervinden.



Wie heeft nog bizarrere ervaringen?
quote:juliaatje01 schreef op 27 december 2013 @ 12:21:

[...]





[...] Wordt nog boos als ik eraan denk.Ja, dat kan ik mij indenken.
Alle reacties Link kopieren
Ik.vind de aanleiding hoe ik hier op het forum terecht ben gekomen ook heel bizar

Er hingen op een centraal treinstation in een grote stad

uitgeprinte stukken van een topic op dit forum

met de titel; Ik en mijn machinist. Dit ging over

een geheime verhouding tussen een conducteur

en een machinist.

Vond dat zo bizar, dat dat uitgeprint was en opgehangen..

Ben het thuis gaan lezen en vervolgens op het forum blijven ha.gen

Misschien mostert hoor, niet alles gelezen nu.
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik niet zo'n forummer, maar las wel graag mee. Het gedoe rondom 1 vrouw (weet haar nick niet meer) blijft me altijd bij. (misschien omdat ze heel herkenbaar een foto had geplaatst en ze woont in Z...., waar ik werk, ik verwachtte haar altijd nog eens met een overdosis op mn werk op te moeten vangen)



Ze is een borderliner en had altijd wel verhalen over haar vriend en zichzelf, problemen, geen werk, haar gewicht, haar ziektes (diabetes en nog meer) familie, relaties, seks.

En haar stokpaardje: dan weer wel dan weer geen kinderwens. Die kinderwens werd hier sterk afgeraden. Allemaal goedbedoelde adviezen, veel lieve mensen die zich om haar bekommerden. Maar ook na een tijd heel veel onbegrip alhier omdat ze zo ontzettend aan het rellen was.



Goh, wat een bijzonder exemplaar is/was dat. Helaas was ze na weer een boel gerel hier weg, (of heeft een andere nick??)
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 27 december 2013 @ 12:53:

Hallo forummers,



Zouden jullie geen gepermabande forummers willen oprakelen in dit topic? Jullie weten dat daarover niet gesproken mag worden!



Veel plezier gewenst!



Moderator Viva forumIs er een lijst met gepermabanden zodat ik die eerst kan checken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sateofmayo, de forummer over wie jij het hebt behoort tot degenen over wie niet gepraat mag worden .
Alle reacties Link kopieren
Schokkend: Elninjoo helpt kind!





Vond ik superleuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja, en als zo'n lijst er niet is, dat we dan namen noemen en de mods per naam even aangeven of er wel of niet over gesproken mag worden.
Alle reacties Link kopieren
En hoe moeten we dat weten? Echt, ik heb geen idee wie een permanent heeft.
Ik lees al veel langer mee dan dat ik mee schrijf (inmiddels ook al 4 jaar), en ik herinner me dit topic van Djoels (die het hilarisch beschreef) nog als de dag van gisteren. Geen rel overigens, maar iets wat me wel heel erg is bijgebleven!

Leuk zo'n vloer, die er niet ligt
quote:timpje schreef op 27 december 2013 @ 13:42:

En hoe moeten we dat weten? Echt, ik heb geen idee wie een permanent heeft.Niemand volgens mij. Naar verluidt hebben we allemaal een pittig kort roodgeverfd kapsel.




krijg je ook al een permaban voor een permanent?
Er worden hier toch nauwelijks namen genoemd? Het is toch een maatschappij op zich zeg, zo'n forum. Komt er weer iemand met een opgeheven vingertje over wie we wel en niet mogen praten.....bizar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2013 @ 13:44:

[...]





Niemand volgens mij. Naar verluidt hebben we allemaal een pittig kort roodgeverfd kapsel.Jawel, ik sinds twee weken. En t zit leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoe kunnen wij nou weten wie er een perma heeft?

Ongelooflijk weer.



Zet dat dan ergens neer als je een perma uitdeelt
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Quatorze, hpl , zoyla ,pippi , de zus die dochtertje van haar zus ging opvoeden omdst zus was overleden aan kanker.

Dood van iemands partner, och xoveel hebben indruk op mij gemaakt. Meetings van single topic waren top !
Daar kom je vanzelf achter. Gewoon ouwe forummers gaan bespreken, en als de mod komt vertellen dat je het niet over gepermabanden mag hebben weet je genoeg .
Alle reacties Link kopieren
Tja ik weet tovh niet wie er allemaal bans hebben gekregen. In de loop der jaren zijn er aantal mensen terug hoor omdat ze andere ip hebben en andere manier van posten hebben. En hun perma ban dus niet meer bestaat.

Echt toppunt van domheid viva mod !!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 december 2013 @ 13:45:



Ongelooflijk weer.



:Prachtig voorbeeld van een " bizar forummomentje " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2013 @ 13:38:

Sateofmayo, de forummer over wie jij het hebt behoort tot degenen over wie niet gepraat mag worden .Aha! dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 27 december 2013 @ 12:53:

Hallo forummers,



Zouden jullie geen gepermabande forummers willen oprakelen in dit topic? Jullie weten dat daarover niet gesproken mag worden!



Veel plezier gewenst!



Moderator Viva forumMaar wáárom in godesnaam mag daar niet over gepraat worden?? Wie kan me dat vertellen.



Je doet er toch geen kwaad mee plus diegene waar ik het over had is allang niet meer aanwezig onder de oude nick.



Maak dan een lijstje...dan weten we het.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn er nog permanentjes tegenwoordig!
Ik snap het ook niet hoor. Ik zie het al voor me, zit ik met een vriendin aan de thee thuis, lekker te kletsen en herinneringen op te halen aan vrienden en vriendinnen uit het verleden, goede tijden en slechte tijden komen voorbij, staat er opeens een diender voor onze snufferd met opgeheven vingertje. Of we daarmee willen stoppen of we gaan een week de bak in....

Hoe klinkt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2013 @ 13:49:

[...]





Prachtig voorbeeld van een " bizar forummomentje " .





Dat dus



En de meeste permaas posten gewoon met ander IP en andere nick.



Dus het wordt tijd dat je die regel eens loslaat, Mod.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Iets met dat de betrokkenen geen weerwoord meer kunnen geven denk ik, en daar zit natuurlijk wel iets in. Maar laat dan in ieder geval wel duidelijk zijn over wie het gaat. Dat geheimzinnige gedoe vind ik toch wel zo irritant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2013 @ 14:03:

Iets met dat de betrokkenen geen weerwoord meer kunnen geven denk ik, en daar zit natuurlijk wel iets in. Maar laat dan in ieder geval wel duidelijk zijn over wie het gaat. Dat geheimzinnige gedoe vind ik toch wel zo irritant.Maar dat kunnen betrokkenen echt wel
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven