Meldpunt Hoofdletter!

22-10-2012 20:39 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het moderatortopic overstroomt door alle aanvragen voor nicks met hoofdletter, openen we hier maar even een apart topic.

Dus: wil je graag een hoofdletter voor je nick, meldt het hier en wij zullen zo snel mogelijk aan je verzoek voldoen!





met vriendelijke groet,





de Juniors



p.s. we kunnen dus geen nicks veranderen, alleen hoofdletters plaatsen!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2012 20:56
Reden: 3x is scheepsrecht :-D
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat hoort mijn oor?

Ik wil graag River_Song worden, dank u
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 22 oktober 2012 @ 17:25:

Dit is echt te grappig, het lijkt wel sinterklaas hier... iedereen dringen voor een chocohoofdletter...Tja, ze worden nu gratis weggegeven. En we blijven Nederlanders hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 16:52:

[...]





Ja Amand, je hebt ook een hoofdletter. En nee je mag de font size niet kiezen, dat doet het systeem zelf , je mag er nog wel een `r` bij als je wilt.



mvg,



Junior. ...humor!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaschenca_2 schreef op 22 oktober 2012 @ 17:39:

[...]



...humor!

Echt wel!



Mag ik dan een Grote M en een Grote C please?

(en dat streepje kun je er natuurlijk niet tussenuit moffelen, wel?)
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 22 oktober 2012 @ 09:08:

[...]



Dat vroeg ik me laatst ook al af, toen de communicatie over de Pink Ribboncensuur volledig aan de juniors werd overgelaten. Komt daar ook nog een (officiële) reactie op?Daar wacht ik ook nog steeds op. Op vragen en reacties van forummers naar aanleiding van de officiële promopraat is nog niet gereageerd door Viva.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook een hoofdletter A?
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik denk dat ik maar gewoon sri blijf. Anders wordt de verwarring met Ris nog groter
Alle reacties Link kopieren
Oh hee mods, ik kan nu opeens niet meer inloggen! Op de ipad dan. Er staat no user found ,ik heb mijn ww al hersteld maar mevrouwtomatensoep kennen ze niet en met tomatensoep kom ik er niet in.. enig idee?
Oh, mag ik dan ook een hoofdletter? Lugh is per slot van rekening wel een God, zij het een heidense.
Alle reacties Link kopieren
Alle hoofdletters zijn aangepast.



(jullie lopen het toch niet over het hele forum te vertellen he dat de hoofdletter kan? )



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep schreef op 22 oktober 2012 @ 17:51:

Oh hee mods, ik kan nu opeens niet meer inloggen! Op de ipad dan. Er staat no user found ,ik heb mijn ww al hersteld maar mevrouwtomatensoep kennen ze niet en met tomatensoep kom ik er niet in.. enig idee?



Uhm nee geen idee. Misschien dat hoofdletters wisselen niet handig is?



Zal ik je weer gewoon tomatensoep maken, kijken of je er dan wel in komt?
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwTomatensoep, 5 minuten geleden

Oh hee mods, ik kan nu opeens niet meer inloggen! Op de ipad dan. Er staat no user found ,ik heb mijn ww al hersteld maar mevrouwtomatensoep kennen ze niet en met tomatensoep kom ik er niet in.. enig idee?Heb t net geprobeerd bij de app. Hoofdletters bij t inloggen ook gebruiken. Werkt dat niet?
Alle reacties Link kopieren
Miss_ommunicatie!
Mag ik ook aub een hoofdletter? Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 17:56:

Alle hoofdletters zijn aangepast.



(jullie lopen het toch niet over het hele forum te vertellen he dat de hoofdletter kan? )



mvg,



Junior.Dank u!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 22 oktober 2012 @ 18:00:

Miss_ommunicatie! En ik kom er ook niet meer in . Nou ik denk dat het systeem het even genoeg vindt die hoofdletters, de C ga ik even opsnorren.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 18:06:

[...]





En ik kom er ook niet meer in . Nou ik denk dat het systeem het even genoeg vindt die hoofdletters, de C ga ik even opsnorren.

Dank dank dank!

Blinde paniek maakte zich van mij meester toen het inloggen niet wilde lukken.

Frizzy, thenks!! Goe gezien!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de hoofdletters!
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 18:10:

[...]





Er is wel door de Mod gereageerd. Voor verdere vragen is het handiger even te mailen naar forum@viva.nl



mvg,



Junior.Dank je
Dank!!!!
Mods,



Ik heb ook een hoofdletter aanvraag. Net gedaan per stafje weet eigenlijk ook niet waarom had prima hier gekund. Nou ja ik hoop dat het lukt.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 22 oktober 2012 @ 18:13:

Mods,



Ik heb ook een hoofdletter aanvraag. Net gedaan per stafje weet eigenlijk ook niet waarom had prima hier gekund. Nou ja ik hoop dat het lukt.



Alvast bedankt!Aan het begin gezet, goed? Edit; Nou heb je ook nog maar een B en een extra I gegeven.
Zo das snel en goed!



Alle reacties Link kopieren
Mag ik dan een T?
Alle reacties Link kopieren
Senkjoe!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven