Merkwaardige acties van mensen

17-06-2011 11:30 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms handelen mensen op een manier waar je broek vanaf zakt. Dat je echt even denkt: HUH?! Schrijf hier je verbazing/frustratie van je af.



Ik trap af:



Vandaag zou voor de eerste keer de schoonmaakster komen. 3 minuten voor afgesproken tijd krijg ik een SMS van haar dat ze mijn huis niet kan vinden en weer terug naar huis is Ik stond echt even met mijn bek vol tanden. Dan bél je toch even om de weg te vragen?
I am surrounded by morons
Huh? Wat voor bizarre actie is dat nou weer??
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 juni 2011 @ 11:30:

Vandaag zou voor de eerste keer de schoonmaakster komen. 3 minuten voor afgesproken tijd krijg ik een SMS van haar dat ze mijn huis niet kan vinden en weer terug naar huis is Ik stond echt even met mijn bek vol tanden. Dan bél je toch even om de weg te vragen?HUH!? Dat is wel erg raar ja!! .. Ik ben aan het nadenken wat voor rare actie ik ben tegen gekomen de laatste tijd...
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad een rare actie. Nog beter print ze van te voren even die route uit of gaat ze op tijd weg van huis zodat ze wat speling heeft en de weg kan vragen of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha. Die is grappig.



Omdat er nog niemand op het werk was, ben ik maar gaan schoonmaken om iets te toen te hebben (hoort ook bij mijn werksaamheden dus niets bijzonders) maar toen de chef binnenkwam zij ze dat ik moest ophouden en thee moest gaan drinken en dat ze binnen een half uurtje weer terug was. Ook is stond even met mijn bek vol tanden.
Alle reacties Link kopieren
Wil je haar nog wel laten komen als schoonmaakster? Ik heb zelf ook een tijdje schoongemaakt bij mensen en 1 vrouw bij wie ik schoonmaakte vertelde dat haar vorige hulp de eerste keer de afspraak gewoon 'vergeten' was, gewoon niet komen opdagen. En bij de kennismakingsafspraak vroeg ze gelijk of ze hier ook voor betaald kreeg (ze was 20 minuutjes langs geweest ofzo). Ik zou gelijk klaar zijn met zulke mensen. Die vrouw heeft toen volgens mij ook naar de instantie opgebeld dat ze niet meer terug hoefde te komen.



Ik kan me zelf niets raars bedenken van de afgelopen tijd..
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de schoonmaakster gewoon vanuit huis belde
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er nu eigenlijk heel hard om lachen, maar toen ik dat sms'je kreeg, was ik bijzonder geïrriteerd. Voor mij hoeft ze niet meer te komen, nee
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
De schoonmaakster had je huis wel gevonden maar keek naar binnen en dacht.............hier begin ik niet aan..
Ik heb hagelnieuwe schoenen staan op Marktplaats, waren mij bij nader inzien toch een maatje te groot. Hagelnieuw. Gaan mensen 5 euro op bieden....



Voor 5 euro koop je maar teenslippers!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 17 juni 2011 @ 11:34:

Ik denk dat de schoonmaakster gewoon vanuit huis belde Had ze maar het lef om te bellen. Een laf sms'je stuurde ze
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Nou, wees maar blij dat ze nu al niet komt. Daar heb je niks aan.
Heb je haar nog gebeld om te vragen waar dit op slaat en te zeggen dat ze niet meer hoeft te komen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonmaakster wist niet hoe ze ramen moest lappen, dat deed haar man altijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:plops schreef op 17 juni 2011 @ 11:39:

Heb je haar nog gebeld om te vragen waar dit op slaat en te zeggen dat ze niet meer hoeft te komen?Ik heb haar wel meteen gebeld om te vragen hoe of wat, maar ze neemt niet op
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Een schoonmaker die onze RVS keukenachterwand met een schuursponsje ging poetsen... die hoefde ook meteen niet meer terug te komen.



Of een onderbuurvrouw die haar man liet klagen omdat wij een keer harde muziek aan hadden op zondagmiddag. Terwijl zelf haar kleine kinderen elke dag om 7u begonnen met loopfietsjes door het huis banjeren.



Of op MP iets verkocht voor 20e, kwamen ze ophalen, ja er kwam maar 15e uit de pinautomaat (hallo er zitten nooit briefjes van 5e in!).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vooral merkwaardige acties op Marktplaats. Dan is de deal rond, wil ik geld overmaken en krijg dan bericht dat het toch al verkocht is. Ja, het was al aan mij verkocht, niet aan iemand anders!
quote:Twisted schreef op 17 juni 2011 @ 11:40:

[...]





Ik heb haar wel meteen gebeld om te vragen hoe of wat, maar ze neemt niet op







Wat een raar mens! Waar heb je haar opgedoken?
quote:flint schreef op 17 juni 2011 @ 11:42:

Ik heb vooral merkwaardige acties op Marktplaats. Dan is de deal rond, wil ik geld overmaken en krijg dan bericht dat het toch al verkocht is. Ja, het was al aan mij verkocht, niet aan iemand anders!Ik heb weleens een email gekregen waarin alleen stond "Foutje! Bedankt." En poef, weg was de advertentie.... Dit was idd al nadat het was toegezegd aan mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 juni 2011 @ 11:40:

[...]





Ik heb haar wel meteen gebeld om te vragen hoe of wat, maar ze neemt niet op Pff, wat laf inderdaad. Dan weet je het wel. Zo'n mens wil je ook niet in je huis hebben.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:plops schreef op 17 juni 2011 @ 11:42:

[...]









Wat een raar mens! Waar heb je haar opgedoken?



MP.

We zaten van tevoren wel een beetje te puzzelen hoe laat ze precies zou beginnen en hoeveel uur. Misschien zag ze het toch niet meer zitten ofzo, maar dan zeg je dat toch gewoon?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaaksters vinden is een crime. Ik ben inmiddels aan mijn derde, maar heb nu eindelijk een goede (en normale). Eentje neusde op mijn computer als ik er niet was, de tweede had geen benul welk schoonmaakmiddel ze waarvoor moest gebruiken, maar mijn huidige is echt top. Via via vind je toch de besten, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Op MP gebeuren idd rare dingen. Moet eerlijk bekennen dat ik me ook wel eens (1 keer!!) schuldig gemaakt heb aan het terugdraaien van een verkoop, omdat ik een veeeeeeel hoger bod kreeg ineens Voel me daar nu eigenlijk nog steeds wel een beetje schuldig over. Maybe it's karma that bit me in the ass today.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 17 juni 2011 @ 11:40:



Of op MP iets verkocht voor 20e, kwamen ze ophalen, ja er kwam maar 15e uit de pinautomaat (hallo er zitten nooit briefjes van 5e in!).
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 juni 2011 @ 11:40:

[...]





Ik heb haar wel meteen gebeld om te vragen hoe of wat, maar ze neemt niet op



Wat en achterlijk mens zeg. Ik denk dat ik zelf gewoon helemaal niets gedaan had, niet teruggebeld, niet ge-sms't. Graag of niet hoor.



Wij hebben iets dergelijks een paar jaar geleden gehad, we wilden de gang beneden, langs de trap en de overloop helemaal laten opknappen, behang eraf en dan schilderen. Hadden een bouwbedrijf gevonden, kwamen langs, gaven ons een offerte voor iets van ¤800, waarmee we accoord gingen. Datum afgesproken en gewoon niet op komen dagen hè. Nooit meer gezien of iets van gehoord. Weird.

Nou jammer dan hoor, dan niet. Ik heb ze dus ook niet nagebeld of zo, dahaag, als je ons geld niet wil, ook goed. (Uiteindelijk hebben we het zelf gedaan, scheelde ons ook nog eens heeeeel veel geld)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven