Merkwaardige acties van mensen

17-06-2011 11:30 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms handelen mensen op een manier waar je broek vanaf zakt. Dat je echt even denkt: HUH?! Schrijf hier je verbazing/frustratie van je af.



Ik trap af:



Vandaag zou voor de eerste keer de schoonmaakster komen. 3 minuten voor afgesproken tijd krijg ik een SMS van haar dat ze mijn huis niet kan vinden en weer terug naar huis is Ik stond echt even met mijn bek vol tanden. Dan bél je toch even om de weg te vragen?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Het had misschien beter bij de klantenservice gekund. Maar die klanten waren Duitsers en wisten waarschijnlijk niet dat de klantenservice heel dichtbij was. Ik wissel daar zelf ook weleens geld (5 munten van 10 cent voor één munt van 50 cent voor het winkelwagentje), maar ja, ik ben bekend in die supermarkt (ik haal daar ettelijke keren per week boodschappen).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nou daar willen ze het helaas ook nooit wisselen, dat heb ik ook wel eens geprobeerd.. Ja sorry maar dan betaal ik gewoon met mijn briefje van 50 euro
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een keer bijna de tram uitgezet omdat ik wilde betalen met 50 euro. Gelukkig vond de trambestuurder dat de conducteur niet zo moeilijk moest doen en reed door.
Alle reacties Link kopieren
Het is al weer wat jaren geleden en het was midden in de winter. Dus dikke winterjas aan. Ik liep met een klasgenoot over straat en een meisje vroeg of ik soms wist hoe laat het was. Ik vertelde haar de tijd en liep weer verder. Toen begon ze me ineens na te roepen: En loop niet zo met je tieten te pronken vuile sl*t!

tja...
quote:boterblommetje schreef op 17 juni 2011 @ 12:54:

[...]





Dat is knap!!

die zitten in Nederland nl niet in de pinautomaten.



Bij mijn Rabo zitten er ook regelmatig briefjes van 5 in de pinautomaat. Kan dus echt wel.



* Super mosterd dus *
quote:SeptemberGirl schreef op 17 juni 2011 @ 13:02:

[...]





Sja, het is Amsterdam. Over het gedrag van verkeersdeelnemers in Amsterdam is niks goeds te zeggen. De brutaalste is het snelste thuis, zeg maar. Ik heb altijd wel netjes gewacht op rood licht, zowel als voetganger, fietser als automobilist. Toevallig ben ik vandaag weer even in Amsterdam, met de auto, ik moest in het centrum zijn. Het is hier complete waanzin. Mensen zijn opgefokt en gestresst, ongelooflijk.



Een tijd terug liep er een groepje toeristen de toerist uit te hangen (m.a.w.: niet opletten waar je loopt, maar naar boven - links - rechts - elkaar- kijken), een jong meisje liep (ik neem aan per ongeluk) op het fietspad, er komt een fietsster aan, die geeft dat meisje me toch een duw!! Kind overstuur, huilen, familie snapte er niks van. Welkom in Amsterdam denk ik dan...En dan vinden sommigen de Fransen zulk naar volk...
Alle reacties Link kopieren
quote:_Branwen_ schreef op 17 juli 2011 @ 10:24:

[...]





Bij mijn Rabo zitten er ook regelmatig briefjes van 5 in de pinautomaat. Kan dus echt wel.

Oh god. Haal het weg.





Over paraplu's gesproken, gister stond ik in de regen bij een concert. Bijna iedereen had logischerwijs een paraplu maar de meeste mensen waaronder wij hadden die een stuk omhoog waardoor wij droog bleven en mensen achter ons er onderdoor konden kijken.

Voor mij stonden echter twee vreemde stellen, het ene had een grote paraplu die ze als een soort windscherm gebruikten waardoor iedereen achter hen niks meer zag, het andere had de paraplu over hun hoofd getrokken waardoor de pinnen steeds in mijn haren, arm en gezicht prikten. En terwijl ik daar een paar keer een opmerking over maakte bleven ze rustig zo door staan dansen! Op een gegeven moment heb ik ze maar een flinke duw gegeven en kwam de boodschap blijkbaar wel over. Niet sociaal van mij, maar blijkbaar hadden mijn vijf keer 'pardon, kunt u iets aan de kant want u prikt in mijn gezicht' toch geen effect..
quote:Tomatensoep schreef op 17 juli 2011 @ 10:41:

[...]



Oh god. Haal het weg. Ja ja ik was nog helemaal aan het bijlezen.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft even geduurd, maar ik heb alle pagina's doorgelezen, schokkend soms!



ik heb er ook nog wel 2;



de grootste frustraties voor mij als vaste festival/concert bezoeker; je wil graag vooraan staan, dus sta je soms al een uur voordat het concert begint te wachten vooraan. Concert begint en er denkt altijd ene stelletje dat ze dan wel even voor je kunnen gaan staan (uiteraard net binnen) laatst nog bij Paradiso gehad waar ik samen met vader was. vader spreekt ze direct aan; pardon we staan hier al een uur, het is niet de bedoeling dat je zo voor ons gaat staan. Jongen reageert niet. Ik kom er tussen (minder tactisch) vind je dit niet een beetje asociaal? Jongen kijkt me aan "oh vind je dit asociaal"? Ja behoorlijk! Jongen en meisje druipen af om vervolgens ergens anders voor te dringen...



Laatst in de Lidl, ik wil afrekenen, vrouw komt aanlopen, had behoorlijk wat spulletjes bij de kassa laten liggen, want was portemonnee vergeten. Vrouw gaat zonder pardon voor me staan en naar het meisje "ja ik heb mijn portemonnee, je kunt scannen". meisje kijkt naar mij; "misschien moet u eerst aan die mevrouw vragen of u voor mag" vrouw draait zich om naar mij "ja dat mag toch wel, ik heb dingen op het fornuis staan"

en normaal ben ik echt heel redelijk, maar toen heb ik toch gezegd dat dat niet mijn probleem is, dat ik het onverantwoord vind dat ze het gas aan laat staan en dat ze achter me mag gaan staan. Kwaad dat ze was!
Alle reacties Link kopieren
Wishful thinking van haar! Ik ga eten op het fornuis zetten en dan maar hopen dat ik over 10 minuten terug ben. Dan even naar de supermarkt, en als mensen mij niet voor laten gaan, zet ik wel een grote asociale bek op! Dat moet ze beslist hebben gedacht!



Ik zou hebben toegevoegd: "Buiten op het plein staat een grote boom!"

Zij: "Nou en?"

Ik: "Daar kun jij mooi in gaan zitten! Jij kunt de boom in!"
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Nja ik vind het raar. 3 Tot 4 meiden van 16, 17 jaar staan daar met kinderwagens. Nou oke als je een kind dan al hebt okee maar staan ze met sigaretjes in de kinderwagen te roken. Het waren kleine babys van 2-3 maanden oud, zo zielig.. Ik snap het niet waarom je zo iets doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:zwitsal_nijntje schreef op 16 juli 2011 @ 18:48:

Ook snap ik iets niet, en dat zie ik bij elke mcdonalds in nederland tot nu toe terug. Dan gaan we wat halen en heb je een aantal kassa's open. Rechterkant is het meestal altijd heel druk terwijl je duidelijk ziet dat links je zo aan de beurt bent, en toch zie ik steeds mensen aansluiten in de langste kassa rij? Ik merk het nou zo vaak en ik snap het niet. Zelf al roepen die mensen "Deze kassa is ook open", blijven ze nog staan.. Raar.



:

Eeeh, ik kom slechts af en toe mij Macdonald, maar ik doe dat ook, de langste rij kiezen. Gewoon omdat ik de menu's daar niet goed ken en even op het gemak wil kijken.

Als je direct aan de beurt bent, dan kan ik mee voorstellen dat de meisjes en jongens die daar moeten opnemen ongeduldig worden.

Dus vandaar dat ik de klange rij kies, even op gemak beslissen
Alle reacties Link kopieren
Ik had een kinderkamer verkocht via MP..en de beste mensen waren het al aan het demonteren..toen ze ineens besloten om het niet te nemen.

Ik heb nog nooit zo met mijn bek vol tanden gestaan..

Nou ja niet helemaal, heb nog wel tien keer herhaald "dat ik nog nooit zoiets had meegemaakt"

De zoon had gekeken met vriendin. Nu was alleen de zoon en de vader.. en het was dan voor die ouders (als opa/oma kamer). De man kwam met de smoes "dat zijn vrouw het niet mooi ging vinden"

(terwijl de foto's toch echt heel duidelijk waren..er waren wel lichte beschadigingen maar dat wisten ze).

En het was dus niet zo dat ze het meteen zeiden. Nee ze waren al een half uur bezig ofzo. (ze wilden het zelf uit elkaar halen).

Enfin, ik heb nog net niet de deur achter ze dichtgeramd.



Mijn vader dacht later dat ze de kast niet uit elkaar konden krijgen (waren blinde schroeven..dat moest je even weten).



Maar echt heb nog nooit zoiets vreemds meegemaakt. En was behoorlijk verbouwereerd kan ik je zeggen!
Alle reacties Link kopieren
Overigens twijfelde ik nog of ik iets kon beginnen. Omdat er mondeling allang van akkoord was gesproken.

Maar goed ik had geen zin in gedoe. Maar was er wel andere kopers door misgelopen.
hebben ze de gedemonteerde delen wel weer in elkaar gezet?



tssk aso zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 18 juli 2011 @ 16:50:

[...]



Eeeh, ik kom slechts af en toe mij Macdonald, maar ik doe dat ook, de langste rij kiezen. Gewoon omdat ik de menu's daar niet goed ken en even op het gemak wil kijken.

Als je direct aan de beurt bent, dan kan ik mee voorstellen dat de meisjes en jongens die daar moeten opnemen ongeduldig worden.

Dus vandaar dat ik de klange rij kies, even op gemak beslissen



Soms kies ik een langere rij van 3 of 4 personen, of ik ga apart staan zodat het voor iedereen duidelijk is dat ik niet in een rij sta. Ik kan dan rustig nadenken wat ik wou nemen.



Bij een ijscozaak was ik aan de beurt. Ik kon geen keuze maken op dat moment, dus liet ik een paar klanten die eigenlijk na mij waren even voorgaan.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 18 juli 2011 @ 16:58:

hebben ze de gedemonteerde delen wel weer in elkaar gezet?



tssk aso zeg.



Ja dat deden ze nog wel even snel. Maar het huilen stond me nader dan het lachen. (wilde de kamer graag kwijt, want die middag zou mijn vader het grotere bed voor mijn zoontje in elkaar zetten. En bovendien was het zo goed als verkocht. Misschien dat ze ook wel telefoon kregen dat ze wat anders hadden gezien ofzo (ik was beneden).

Maar mijn gevoel zei dat het niet klopte in ieder geval. heb daarna wel even goed gekeken of alles er nog was

Maar je kan er toch niet bij. Kijk als ze komen en ze vinden het toch niks is ook niet leuk, maar ze waren gewoon al bezig een gedeelte in te laden. Heb nog nooit zoiets raars meegemaakt. Moest er ook een dag van bijkomen ofzo en had het even helemaal gehad met Markplaats.

Overigens keken ze ook nogal neer op mijn buurt. Woon sinds de relatiebreuk in een soort van volksbuurt. Dit waren nogal van die boeren.. en de vader moest even opmerken, met een sarcastische ondertoon dat het een leuk buurtje was. Net alsof hier allemaal aso's wonen (heb potverdikke ook gewoon hbo..) Dus wat een vooroordelen zeg.

Zijn shaggie trapte ie overigens ook gwoon uit op het pad van mijn voordeur. (wat ik persoonlijk nogal aso vind).

Maar goed, laat maar lekker zitten joh, maar heb wel duidelijk laten weten dat ik het niet normaal vind.

Maar wat doe je eraan...niks dus..
Alle reacties Link kopieren
Gistermiddag even de stad in, drukte op de parkeerplaatsen.

Ik zie twee jonge meiden naar hun auto lopen, dus ik wacht af tot ze vertrekken.

Bestuurster stapt vlot in, maar passagier blijft maar buiten de auto hangen. Ik zit me al te verbazen waarom toch, maar goed, geen haast.

Zie ik haar vervolgens haar net-aangekochte schoenen uit de tas halen, de schoenendoos leeghalen en die vervolgens in het gras bij de parkeerplaats gooien!

Ik:

Intussen was een auto tussen die van hun en mij al eerder vertrokken, dus ik parkeer mijn auto en loop naar hun parkeerplaats om te zien of het nou echt klopte was ik zag.

Ja hoor, schoenendoos en bijou-tasje lagen her en der verspreid.

Als ze nog 1x om hadden gekeken naar hun parkeerplaats hadden ze mij kunnen zien staan met mijn onderkaak op de grond...

Hoe kom je er op??!!!!!



Ik heb arme schoenendoos maar opgepakt en meegenomen, met het voornemen deze vakantie nog een kijkdoos te gaan maken met de kinderen....
Alle reacties Link kopieren
arme schoenendoos?





maar aso is het wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik pak in zo'n geval rustig die schoenendoos, tik op het raampje en zeg heel vriendelijk : "alstublieft mevrouw, u vergeet iets" En dan krijgt ze die schoenendoos gewoon weer terug.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens gedaan.

Moeder met twee kinderen,kinderen hadden snoep en gooien zo de papiertjes van zich af.

dus ik zeg: "Hallo,jullie laten iets vallen hoorrr"



Krijg ik me toch een lilleke scherpe bek van moeders dat ik me er niet mee moet bemoeien!!!!!



Goh lekkere opvoeding,hoe moeilijk is het als je je kinderen leert gewoon hun troep te bewaren tot ze langs een prullenbak lopen?
Hier ook even een MC Donalds incident: Ik sta keurig in de rij, en het duurt vrij lang. Twee snotneuzen van een jaar of vijftien komen binnen en lopen door naar een lege kassa ( dus waar op dat moment geen MC Donalds medewerker achter de kassa staat). Binnen twee tellen komt er een medewerker aan lopen en zegt: kan ik u helpen tegen de jongens. De jongens geven hun bestelling door en op dat moment knapte er even iets in mij. ( dit was nl niet de eerste keer dat ik dit meemaakte). Ik liep naar de medewerker toe en eiste dat ik eerst geholpen werd omdat ik al in de rij stond. De jongens lachen wat schaapachtig, die hadden ook wel door dat ze gewoon brutaal waren. Wat doet die medewerker? Die maakt eerst de bestelling van de jongens af en daarna de mijne! Nou ik was in staat om de bedrijfsleider er bij te roepen maar ja, ik had al een rode kop omdat ik een keer op mijn strepen ben gaan staan, dus ik liet het er maar bij. Ik had mijn punt gemaakt in ieder geval. Ben normaal niet zo miereneukerig, maar ik zie het bijna elke keer gebeuren als ik bij de Mac kom. het is een keertje genoeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 29 juli 2011 @ 13:11:

Ik heb het ook wel eens gedaan.

Moeder met twee kinderen,kinderen hadden snoep en gooien zo de papiertjes van zich af.

dus ik zeg: "Hallo,jullie laten iets vallen hoorrr"



Krijg ik me toch een lilleke scherpe bek van moeders dat ik me er niet mee moet bemoeien!!!!!



Goh lekkere opvoeding,hoe moeilijk is het als je je kinderen leert gewoon hun troep te bewaren tot ze langs een prullenbak lopen?Die moeder had van mij geen lilleke bek terug gekregen maar wel een terechtwijzing. Aso's die vinden dat ze alles met een grote bek kunnen oplossen hebben aan mij een slechte.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 29 juli 2011 @ 13:36:

[...]





Die moeder had van mij geen lilleke bek terug gekregen maar wel een terechtwijzing. Aso's die vinden dat ze alles met een grote bek kunnen oplossen hebben aan mij een slechte.





Ik heb haar alleen maar aangekeken en mijn hoofd geschud.

tegen zoveel domheid valt niks te doen..
Alle reacties Link kopieren
Pas twee incidenten in dezelfde parkeergarage notabene.



Ik had boodschappen gedaan en loop naar mijn auto. Zit daar tussen de mijne en een andere auto een kind op de grond te plassen. Overal urine op de grond, laat dat nu net de kant zijn waar het autostoeltje zit. Ik had slippers aan, no way dat ik dan door een poel van pis ga waden. Dus ik kijk de vader aan, die zegt alleen: Tja, kinderen moeten soms wel eens nodig he? En hij hijst haar broekje op en loopt weg. Sta je dan... Kind uiteindelijk via de andere kant in de auto gewurmd. (Heb een driedeurs, dus is best lastig met een kind dat nog niet kan lopen.)



Andere keer, ook boodschappen gedaan. Kom ik terug, sta ik aan beide kanten zo strak ingeparkeerd dat ik de portieren alleen op een kiertje open kan doen. Geen mogelijkheid om kind in de auto te krijgen dus. Ik kon wel janken, want ik moest nu kind veilig in het winkelwagentje parkeren, voorbijganger vragen op haar te letten, auto uitparkeren (en ondertussen in de gaten houden of kind niet ontvoerd werd), auto stilzetten op rijbaan, kind in auto zetten, wagentje terugrijden en eindelijk trillend naar huis toe. Ik kon het niet laten een briefje onder de ruitenwisser te stoppen. Of het geholpen heeft weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven