Mijn abdicatie als uw Forumqueen

12-11-2014 17:08 668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummers!



Zoals u allen weet, is het Vivaforum onlangs ingrijpend verbouwd. Het lijkt mij een goed moment om deze gebeurtenis aan te grijpen, om de stap, die ik al enige jaren overweeg, nu daadwerkelijk te nemen.



Ik heb het altijd als een uitzonderlijk voorrecht beschouwd een groot deel van mijn leven in dienst van ons forum te kunnen stellen en overeenkomstig mijn opdracht invulling te mogen geven aan het forumkoningschap. Daarbij was Het Groepje mij vele jaren tot grote steun.



Tot op de dag van vandaag heeft deze mooie taak mij veel voldoening geschonken. Het is inspirerend zich bij forummers betrokken te voelen, mee te leven met verdriet en te delen in tijden van vreugde en nationale trots. Dat heb ik eveneens mogen ervaren in alle pijlers van mijn koninkrijk, waar ik ook altijd veel warmte en hartelijkheid heb ondervonden. Ik treed dan ook niet terug omdat het ambt mij te zwaar zou vallen, maar vanuit de overtuiging dat de verantwoordelijkheid voor ons forum nu in handen van een nieuwe generatie moet liggen.



Het is met het grootste vertrouwen dat ik op 1 december van dit jaar het forumkoningschap zal overdragen aan mijn opvolg(st)er, de nu nog de onbekende kroonprins(es) van Viva. Hij of zij moet ten volle op de toekomstige taak voorbereid zijn. Hij of zij zal ons forum met toewijding dienen, getrouw de forumregels onderhouden en met al zijn of haar talenten een eigen invulling geven aan het forumkoningschap.



Omdat het mij niet is gegeven mijn taak door erfopvolging over te laten, zal er gekozen worden uit het volk zelf, wie mijn taak zal overnemen. Op u, als forummers rust daarom een zware verantwoordelijkheid. .



Gesterkt voel ik mij door de gedachte dat het plaatsmaken voor mijn opvolger niet betekent dat ik afscheid neem van ú. Ik hoop dat ik velen van u nog dikwijls kan ontmoeten. Ik ben u diep dankbaar voor het vertrouwen dat u mij heeft gegeven in de vele mooie jaren waarin ik uw forumkoningin mocht zijn.



Als u een en ander overwogen hebt, en mogelijkheden ziet om mijn ambt over te nemen, dan kunt u dat in dit topic kenbaar maken.



Indien er meer kandidaten zijn zal er een poll geplaatst worden door mijn adjudanten.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik stem voor het kind van elninjo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 12 november 2014 @ 17:10:

Ik stem voor het kind van elninjo.
Alle reacties Link kopieren
Geen minderjarigen, dat zult u zeker verstaan en billijken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Zou La Holt genegen zijn deze mooie maar zware taak op zich te nemen?



En komt er nog een afscheidstoernee langs alle pijlers?
Een gevoel van wanhoop maakt zich van mij meester.
Een gedenkmunt wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Wat schuift dat?
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik, ik, ik!

Ik draag mijn kroon al met trots!
Alle reacties Link kopieren
Op zondag 30 november zal ik samen met mijn getrouwe adjudanten een afscheidstournee langs de pijlers houden, met uitzondering van de zwanger- en sekspijler, welke je in mijn ambt niet dient te bezoeken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ooowwww ik snap nu je leeuwenavatar pas



Ben duidelijk niet geschikt
Tjezus, wat vals
Ik mis een poll!
Alle reacties Link kopieren
I.p.v bloemen, champagne en cadeaus wil ik u verzoeken om een donatie te doen aan een nader door mij te bepalen goed doel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
De poll wordt pas geplaatst indien blijkt dat er meerdere geschikte opvolgers zijn.

Uiteraard heb ik zelf ook personen in mijn hoofd, welke ik geschikt acht.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Anders kiezen we een hele Koninklijke Familie. Haske gezellie.
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn dan weer meer kosten aan verbonden. U begrijpt toch wel dat ik dit ambt niet al die jaren onbezoldigd heb uitgevoerd.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 12 november 2014 @ 17:23:

Anders kiezen we een hele Koninklijke Familie. Haske gezellie.Precies, inclusief foute aangetrouwde familie
Tjezus, wat vals
Adieu Yasmijn,

Het ga je goed.

ik denk niet dat ik een geschikte forumkoningin ben, het gedoe met de modderaars laat me nagenoeg koud.
Alle reacties Link kopieren
Tevens ben ik voornemens om enkelen van u nog Koninklijk te onderscheiden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Oh, mag ik dan opteren voor de rol van afvallige nicht.
Alle reacties Link kopieren
Forummer Starshine, ik blijf in uw midden.

Ik leg slechts het ambt neer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik heb ook wel genoeg kapsones om zelf te solliciteren.

(in ieder geval als koningin naamswijziging ...)



Dan wil ik overigens wel voorstellen om als republiek

verder te gaan, of communistisch (a la Karl Marks, iedereen gelijk)...

Daar wil ik dan uiteraard wel democratisch over stemmen... .
Alle reacties Link kopieren
Helaas moet ik u mededelen dat dit forumrijk NIET als communistisch rijk voortgezet gaat worden.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven