mzsteriax

12-05-2007 18:41 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mzsteriax





Wie puzzelt er mee?

Vanmiddag heb ik na drie dagen deel 1 uitgespeeld en ben ik begonnen in deel 2.



Dit is het puzzelavontuur Mzsteriax, waarbij goede antwoorden uit meerdere woorden of tekens kunnen bestaan en een fout antwoord een keiharde 404 oplevert. Alleen de dapperste, sluwste, meest creatieve geesten zullen ook dit tweede avontuur kunnen volbrengen. Ons streven: méér uitdaging en minder slaap :-). Lees de aanwijzingen goed en "verwacht het onverwachte". Bekijk de puzzels van alle kanten, want wat dáár staat is alles wat je krijgt. Geen extra hints, geen extra hulp. Bij elke puzzel is slechts één antwoord mogelijk, het antwoord dat wij verwachten! Je bent gewaarschuwd. Verwacht nooit van Jan 't Normale en ook Kees kent Krankzinnige Kronkels, dus als je wat invult om verder te gaan, is dat op eigen risico. Wie na 6 delen de eindstreep haalt mag zich voorbereiden op een verrassing. Wat dat is, zeggen we nog niet. Laat eerst maar eens zien wat je kunt. Let op: Geen hoofdletters gebruiken. Veel succes! Breinstein Forum
Alle reacties Link kopieren
Ik was heel fanatiek aan deel 2 begonnen, maar ben ergens halverwege opgehouden. Kon me niet meer zo boeien. Succes iig
Alle reacties Link kopieren
Er is hier al een topic over van mensen die het uitgespeeld hebben. Misschien moet je daar eens gaan kijken. Je kan er veel tips vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven