Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enorme mosterd, laat maar.. Had niet door dat ik op de eerste ipv laatste pagina zat te lezen.



#gaatslapeniserduidelijkaantoe
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 26 november 2014 @ 23:13:

-:Oh echt?! Wauw! Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Erotiek is in dit topic zwaar verboden, meiden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:35:

Erotiek is in dit topic zwaar verboden, meiden.Godzijdank
Alles komt goed, alleen de rest niet
Gefeliciteerd Thor
Alle reacties Link kopieren




Dit soort plaatjes mogen niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 november 2014 @ 23:37:

Gefeliciteerd ThorNamens de hele groep.



Ook van mij, Thordis.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB, wat doe je me aan.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 26 november 2014 @ 22:55:

[...]





Ligt er aan op welke van de 2 groepen. De ene groep is heel laag niveau en die liggen allemaal voor 21.30 op bed, dan kan ik er ook vroeg in en om half 7 gaat de wekker.



De andere groep gaat wat later en dan ben ik vaak wel tot 00.00 uur in de weer, omdat ik pas wil slapen als iedereen slaapt. Dan is mijn nacht wat korter, maar wij hoeven er eigenlijk nooit uit of er moet iemand ziek zijn ofzo.



Als ik dienst moet ik er altijd uit voor een sectio ( of 2), een zwangere die het niet redt met de weeën en nog de rest van de ècht acute shit.



Volgende week weer dienst, ik ga maar een playlist maken van die leuke damesgroepjes, dat scheelt vast in het humeur die nacht.



Bow wow wow bijv, met de lp hoes die niet mocht

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... jungle.jpg
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik voel wel wat voor een Napraat-meet.







Maar dan wel meisjes-onder-elkaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:35:

Erotiek is in dit topic zwaar verboden, meiden.Mogen die halfnaakte mannen-avatars op 'seks' dan wel?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:37:

[afbeelding]



Dit soort plaatjes mogen niet.





Wat is dit dan? Biodanza tijdens Halloween?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:40:

Ik voel wel wat voor een Napraat-meet.



[img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... fXirmQi5am[/img]



Maar dan wel meisjes-onder-elkaar.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 november 2014 @ 23:40:

[...]







Wat is dit dan? Biodanza tijdens Halloween?



Wil je niet weten.



Drie arme zielen op handen en voeten, door een maniak met mond op sluitspier aaneengenaaid. The Human Centipede leverde de Nederlandse regisseur Tom Six (I Love Dries) een internationale cultstatus op. Nu is hij terug met The Human Centipede II, waarin een verse psychopaat de eerste film op dvd ziet en besluit om zelf een nog langere duizendpoot te bouwen. Een vette knipoog naar de bezorgde reacties op deel een. Maar de British Board of Film Classification neemt het risico van nabootsing bloedserieus. The Human Centipede II is in het Verenigd Koninkrijk verboden. Niemand mag hem zien. Niet in de bioscoop, maar ook niet op dvd of als download. Veel te gevaarlijk, want de film erotiseert foltering. Kijkers kunnen op slechte ideeën gebracht worden. Straks gaan alle Britten in hun kelders opgewonden aan de slag met naald en draad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 26 november 2014 @ 23:40:

[...]





Mogen die halfnaakte mannen-avatars op 'seks' dan wel?



Tsja,..... dat vroeg ik me ook al af, net.

Heel bizar eigenlijk. Misshien ligt het aan de pijler waar je zo'n plaatje plakt. Het was trouwens echt geen schokkend plaatje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:42:

[...]





Wil je niet weten.



Drie arme zielen op handen en voeten, door een maniak met mond op sluitspier aaneengenaaid. The Human Centipede leverde de Nederlandse regisseur Tom Six (I Love Dries) een internationale cultstatus op. Nu is hij terug met The Human Centipede II, waarin een verse psychopaat de eerste film op dvd ziet en besluit om zelf een nog langere duizendpoot te bouwen. Een vette knipoog naar de bezorgde reacties op deel een. Maar de British Board of Film Classification neemt het risico van nabootsing bloedserieus. The Human Centipede II is in het Verenigd Koninkrijk verboden. Niemand mag hem zien. Niet in de bioscoop, maar ook niet op dvd of als download. Veel te gevaarlijk, want de film erotiseert foltering. Kijkers kunnen op slechte ideeën gebracht worden. Straks gaan alle Britten in hun kelders opgewonden aan de slag met naald en draad.Niet googlen, Enn!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ow....



Geef mij dan maar Biodanza: http://www.geenstijl.nl/m ... nd_lacht_om_biodanza.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 26 november 2014 @ 23:44:

[...]





Niet googlen, Enn!





Nee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Even lezen voor het slapen gaan...

Naïef denken dat ik vredig zal dromen over meidenbandjes...



BGB staat nu even voor Bedankt Gemene Brrrrrrrrrrr
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2014 @ 23:43:

[...]





Tsja,..... dat vroeg ik me ook al af, net.

Heel bizar eigenlijk. Misshien ligt het aan de pijler waar je zo'n plaatje plakt. Het was trouwens echt geen schokkend plaatje.





Waarom mag de blote tiet van fluim's plaatje niet en mogen de blote mannentieten van avatars wel?



Die avatars zijn zóó opwindend aanstootgevend suf immers
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 26 november 2014 @ 23:51:

[...]





Waarom mag de blote tiet van fluim's plaatje niet en mogen de blote mannentieten van avatars wel?



Die avatars zijn zóó opwindend aanstootgevend suf immersStel je vraag in het modtopic. Want ik heb geen idee. Yas is hier de baas; ik niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedenken mensen toch zulke ranzigheid? Serieus, ik kom echt van een elfjes-kaboutertjes-planeet.

Heus niet om me braver voor te doen dan ik zou zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis2.0 schreef op 26 november 2014 @ 23:13:Fucking cool! Een leuke ook nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 26 november 2014 @ 23:54:

Hoe bedenken mensen toch zulke ranzigheid? Serieus, ik kom echt van een elfjesplaneet.Count me in.
Alles komt goed, alleen de rest niet
even nog terugkomend op Patty, die foto stond in de playboy, en playboy is van sanoma

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven