Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014



ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Eerste
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Tweede
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
En derde!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
vierde
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Kunnen jullie wat zachter doen? Ik ben nog niet helemaal wakker.
Alle reacties Link kopieren






VIJFDE!!!!!!!!!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Zoooo..ook goedemorgen
7e of 8e of 9e enz...





12 alweer, wie had dat gedacht.
Goedemorgen!

Zit ik hier te grommen omdat ik niet kan quoten, uitgelogd, weer ingelogd, ava veranderd niets hielp. Kom ik erachter dat er gewoon een nieuw topic is en het oude gesloten, zucht.
Goedemorgen in deel twaalf!
@Enn, wat zie je er enig uit!
Ugh op de vroege morgen (kom op voor de zondag is dit vroeg) vind ik dat plaatje van de mod echt griezelig. Die ogen... Ik wil een gezellig plaatje! En koffie. En ontbijt op bed. Als ik nou lang genoeg blijf liggen snapt vriendlief de hint hopelijk. Of niet. Anyway GGGGOEEEEEEEEEDEMORRRRGENNNNNN (imiteert Gaston, die ik geheel tussen neus en lippen door maar wát graag weer terug wil meppen richting voice over hoek. Van die vette bek op tv krijg ik immer jeuk).
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!



Straks de kerstboom maar eens opzetten.



MrsS, hoe is het met Mason, al iets beter? Wat een toestand vannacht joh...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb zin in kerst!!!!! Ik ben zo blij dat ik geen rekening meer hoef te houden met die nepperT Straks eens de kerstboom naar binnen halen en een paar dagen uit laten hangen.
Ik ben er ook helemaal klaar voor weer...

Alle reacties Link kopieren
Het mag weer hè? Corny Kerstmuziek! 🎶



And there won't be snow in Africa this Christmas time. The greatest gift they'll get this year is life... ...Feed the world, let them now it's Christmas time! 🎶



Last Christmas, I gave you my heart. But the very next day, you gave it away. 🎶



I don't want a lot for Christmas, there is just one thing I need. I don't care about the presents, underneath the Christmas tree! 🎶



Les temps sont durs pour les rêveurs...
Leuke Ava, MissI. Veul beter dan die hondjes. Thnx!
Doe mij maar de kerstcd van Bert en Ernie!
Haha, das me op de vroege zondagochtend nog wat teveel, Sjors!



MrsSW, zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen? Hoe is het nu?



Net het boetes door vriend deurmat topic (ja ik loop wat achter) even gelezen...
quote:Fangtasia schreef op 07 december 2014 @ 09:50:

Ik heb zin in kerst!!!!! Ik ben zo blij dat ik geen rekening meer hoef te houden met die nepperT Straks eens de kerstboom naar binnen halen en een paar dagen uit laten hangen.



Kerstman is nepper dan de Sint hoor. Coca cola verzinsel.

Nu heb ik ook een hekel aan de kerstboom opzetten enzo...
Neeeeee Annapalona, tssssssk. Je lijkt mijn partner wel. De kerstman is echt en de rendieren ook. Die komen altijd even gezellig buurten op kerstavond! Echt, echt, echt waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven