Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014



ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 december 2014 @ 18:24:

Die TO maar de hele tijd: "maar ik kijk echt niet neer op gewone mensen hoor".

En de rest maar vertellen hoe gewoon ze zijn gebleven met hun familiewapen met af en toe zo'n kakkerhater er tussendoor. Echt TO is niet de ergste in dat topic.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 18:40:

[...]





Tuurlijk, mag ik je wachtwoord?Als ik daarna plaatjes mag plakken, natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 18:39:

Anyway, materialisme, niks mis mee.Helemaal niks mis mee. Het zou wat zijn als iedereen tevreden was met wat ie heeft.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom gewoon uit een arbeidersnest, nette armoe zeg maar. Schaam ik me niks voor. Is nutteloos, je schamen voor je afkomst, kun je toch niks aan doen.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat wordt duimen, Miss.I. Wat vond je erzelf van?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 18:49:

Ik kom gewoon uit een arbeidersnest, nette armoe zeg maar. Schaam ik me niks voor. Is nutteloos, je schamen voor je afkomst, kun je toch niks aan doen.Helemaal eens, hier idem. Heeft me veel geleerd.
quote:paulaner schreef op 12 december 2014 @ 18:44:

[...]



Ik nog 26, lijkt ook een eindeloos eind, doe er al 10 jaar over. 10 jaar, wow. Misschien is dit dan een betere ava??

http://t3.gstatic.com/ima ... 1ks2fWqUfcfJUSuePXsTk5Lxg



Hoe is het eigenlijk met je? Kom je thuis een beetje tot rust?
Alle reacties Link kopieren
MissI, interview gehad? Ik ga voor je duimen!
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 18:49:

Ik kom gewoon uit een arbeidersnest, nette armoe zeg maar. Schaam ik me niks voor. Is nutteloos, je schamen voor je afkomst, kun je toch niks aan doen.Die hele discussie is gewoon nutteloos. Wel erg grappig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fangtasia schreef op 12 december 2014 @ 18:50:

[...]





10 jaar, wow. Misschien is dit dan een betere ava??

http://t3.gstatic.com/ima ... 1ks2fWqUfcfJUSuePXsTk5Lxg



Hoe is het eigenlijk met je? Kom je thuis een beetje tot rust?

hahaha, ik heb hem opgeslagen, voor na de kerst dan.

Tot rust komen, ja een beetje, 4 kinderen hier in de rondte rennen is niet het recept voor rust.

Maar ik doe mijn best.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Straks kinderen naar bed en dan rust voor jou, Paulaner?
Alle reacties Link kopieren
Paulaner, weer thuis lees ik? Rustig aan doen (al is dat bijna onmogelijk met 4 stuks)
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 18:50:

[...]





Helemaal eens, hier idem. Heeft me veel geleerd.Leven is leren.
Ye ken.
Gww, is jouw zoon alweer thuis? Het is hier de laatse 2 weken verschrikkelijk slecht weer geweest!
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 18:55:

Straks kinderen naar bed en dan rust voor jou, Paulaner?

Over een half uur gaan er 2 naar boven, dan een uur later nog 1 (is nu in de stad met mama en oma) en de oudste tegen half 10.



Dan is er rust, ik heb mijn middag rust gemist, dus ik denk dat ik tegen 10 ook wel af ben..

Het laat zijn sporen wel na merk ik.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:00:

Gww, is jouw zoon alweer thuis? Het is hier de laatse 2 weken verschrikkelijk slecht weer geweest!Het was de dochter en ja. Ze heeft geweldig genoten. Zijn nog wezen paardrijden, in de blue lagoon gelegen, flink rondgereden en gewandeld en tussen de bedrijven door nog een paar x starnakel bezopen geweest
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 19:04:

[...]





Het was de dochter en ja. Ze heeft geweldig genoten. Zijn nog wezen paardrijden, in de blue lagoon gelegen, flink rondgereden en gewandeld en tussen de bedrijven door nog een paar x starnakel bezopen geweest
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets zinnigs gemist afgelopen 2 dagen?



Dit vond ik vreemd

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17285920



Alsof niet-mods daar kunnen posten
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 18:49:

Ik kom gewoon uit een arbeidersnest, nette armoe zeg maar. Schaam ik me niks voor. Is nutteloos, je schamen voor je afkomst, kun je toch niks aan doen.



Voordat iemand denkt dat ik ook zo'n omhooggevallen typetje ben zal ik het toelichten; mijn ouders waren rasechte Rotterdammers en zijn dat gelukkig ook altijd gebleven. Ook toen het financieel goed ging en wij in Kakkerland gingen wonen.



Misschien juist wel daarom dat ik dat brallerige gedoe zo slecht trek en inhoudsloos vind.

Bij ons thuis was het 'met je beide benen op de grond' en 'doe maar normaal dan doe je gek genoeg'.

Het geld dat er was, werd verdiend met hard werken. In Kakkerland zijn de hardste schreeuwers vaak degenen die het geld geërfd hebben en er zelf nooit ene donder voor gepresteerd hebben.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bedoel je nou het moderator mededelingen topic?
Het kan ook beide hoor; uit een redelijk bemiddelde familie komen én keihard werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:14:

Het kan ook beide hoor; uit een redelijk bemiddelde familie komen én keihard werken.



O, zeker wel, het een sluit het ander niet uit.

Maar er zijn er ook zat die lopen te pochen maar zelf (nog) geen bal gepresteerd hebben.

Oud geld, zeg maar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
een rasechte rotterdammer hoort toch in rotterdam te wonen?
Alle reacties Link kopieren
Btw, thanks voor het duimen, hopelijk blijkt het niet voor niets.

Het zou toch leuk zijn als ik bij mijn oude baan nog even kan melden dat ik al een nieuwe baan heb.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Spannend MissI, lijkt de functie je zelf ook leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven