Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014



ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Misschien om niet gevonden te worden op dat onderwerp?
dus de t erachtert en iemand op zn muil slaan, tegendraads zijn

en voor de rest is alles hetzelfde alleen andere benamingen

en dat er wonen veel homoos wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:46:

Ik voorzie in napraat 13 een hele grote rel.Geef even vast een aanleiding inleiding
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 12 december 2014 @ 19:50:

Waarom noemt TO in het topic over de g.vangenis, een gevangenis 'g.vangenis?



Het staat niet alleen in de titel, maar ook in de OP zelf... Ik vind het maar raarMoeilijker te googelen?
Hahaha, geniale luckytv!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:51:

[...]



Moeilijker te googelen?Maar op het woord 'gevangenis'?
Ik ben even naar een ander topic
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:55:

Ik ben even naar een ander topic [afbeelding]Uitgerekend tweede helft april 2015?
Alle reacties Link kopieren
Nog niet vol genoeg.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Eitje, ik heb jou even gestaft op het cm topic. Je mag daar nl. niet off topic posten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 12 december 2014 @ 19:50:

Waarom noemt TO in het topic over de g.vangenis, een gevangenis 'g.vangenis?



Het staat niet alleen in de titel, maar ook in de OP zelf... Ik vind het maar raarWeet ik ook niet, maar het komt uit een soort rijmpje met versprekingen.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 19:55:

Ik ben even naar een ander topic [afbeelding]Nou nou, rellerT, jij durft....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 20:02:

Eitje, ik heb jou even gestaft op het cm topic. Je mag daar nl. niet off topic posten.Okee, Simone.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
I.n H.et k.ader v.an a.noniemiteit, z.al i.k v.oortaan m.ijn b.erichten z.o t.ypen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 december 2014 @ 20:02:

Eitje, ik heb jou even gestaft op het cm topic. Je mag daar nl. niet off topic posten.D.oet m.e n.iks
quote:Steinbeck schreef op 12 december 2014 @ 19:51:

Misschien om niet gevonden te worden op dat onderwerp?Of G. Vangenis is de naam van haar gedetineerde vriend.
Alle reacties Link kopieren
Ik zapte even en nu zit ik in een of andere documentaire over apen.

Wat vind ik dat toch bijzondere dieren.



In het verlengde daarvan: ik heb van de week "Dawn of the planet of the apes" gezien.

Had deel 1 ook al gezien en uiteraard de oorspronkelijke film uit de 70'er jaren.

Die vind ik ook zó fascinerend. Ik had toen ik klein was de film al eens gezien en die was altijd blijven hangen.

Maar nu ik volwassen ben en weer gekeken heb, is het nog veel fascinerender
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
ik zou nu best wel een groot stuk taart lusten
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 20:05:

[...]





Of G. Vangenis is de naam van haar gedetineerde vriend.



Ja, dat zal het zijn

Maar ja dyslexie en dan schrijf je het een beetje verkeerd. G. van Genis
Waarom wordt er eigenlijk na zo'n 3000 berichten een nieuw topic geopend? Het werkt nog gewoon toch.
Nou dat treft; ik combineer mijn 2 hobby's tegenwoordig



quote:Steinbeck schreef op 12 december 2014 @ 20:08:

Waarom wordt er eigenlijk na zo'n 3000 berichten een nieuw topic geopend? Het werkt nog gewoon toch.Anders wordt het forum te langzaam, zeggen ze.
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 20:07:

ik zou nu best wel een groot stuk taart lusten



alsjeblieft:



quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 20:10:

[...]





Anders wordt het forum te langzaam, zeggen ze.okay.
Ik denk dat alle bugs zijn opgelost en de mods dus niets meer te doen hebben dus moeten ze slotjes zetten om aan de eindejaarsquotum te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven