Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:elfje12 schreef op 16 december 2014 @ 20:17:

Hoi Bieb! Het gaat gelukkig al weer wat beter.Fijn!quote:Dankzij veel rust en een paar pijnstillers.Daar heb ik ook wel zin aan. En aan witte chocolade likeur.
quote:Enn schreef op 16 december 2014 @ 20:12:

Ik mis ook altijd het leuks hier.Zelfde als altijd hoor, ik wilde er alleen een positieve draai aangeven.
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 20:18:

[...]





En dit bedoel ik dus. Maar blijkbaar is dat een hele rare gedachte volgens MissI.Omdat dat waarschijnlijk niet gaat werken omdat je dan dezelfde discussies op 2 topics krijgt. Met resultaat dat eentje dan het veld moet ruimen, en dat kan zo maar eens de huidige zijn..
Ik word een beetje trilobiet van deze discussie.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 december 2014 @ 20:11:

[...]



Ik wou de link plaatsen van het 'handwastopic', maar nu is het verdwenen!

Dat heb je dus gemist!@Annapalowna : Ik gaf Doornroosje antwoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Annapalona schreef op 16 december 2014 @ 20:18:

[...]





En dit bedoel ik dus. Maar blijkbaar is dat een hele rare gedachte volgens MissI.



Ik vind het nergens voor nodig dus, maar mordicus tegen ben ik ook niet.



Maar ik denk niet dat het ervan gaat komen. Een napraat-klets schijnt al een heel ding te zijn waarvoor de mods Toestemming moeten geven, laat staan een tweede napraat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fangtasia schreef op 16 december 2014 @ 20:16:

[...]





Foto openen, opslaan als en daar het formaat verkleinen? Of in het bestand zelf, instellingen openen en daar het formaat wijzigen. Of zoiets, ik doe maar altijd iets Ik probeer ook van alles, zit op de iPad, maar krijg het niet voor elkaar.
quote:Star schreef op 16 december 2014 @ 20:15:

[...]





Ja ja, probeer er maar onderuit te komen
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 20:22:

Ik word een beetje trilobiet van deze discussie.Ach kind, heb je weer last van eloquentie?
quote:oldwood schreef op 16 december 2014 @ 20:23:

[...]



Ik probeer ook van alles, zit op de iPad, maar krijg het niet voor elkaar.Je moet die Ipad met je vingers bedienen, niet met je kont
Hallo stora en Fang! Gelukkig wordt ik niet genegeerd
ik wil het liefst eerst terminaal gaan, maar heb nog geen enkele biljetdetector.
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 20:24:

[...]





Je moet die Ipad met je vingers bedienen, niet met je kont
quote:ketller schreef op 16 december 2014 @ 20:20:

[...]



Omdat dat waarschijnlijk niet gaat werken omdat je dan dezelfde discussies op 2 topics krijgt. Met resultaat dat eentje dan het veld moet ruimen, en dat kan zo maar eens de huidige zijn..



Is iets om rekening mee te houden inderdaad!



Ik denk dat deze ook wel eens opgedoekt kan worden om die zelfde reden. En dat zou ik zonde vinden. Maar van mij hoeft er niks te veranderen hoor. I luv it here



En ik ga zelf nu hier over op een ander onderwerp denk ik, zie wel wat er nog gereageerd word in het topic zelf en anders heb ik mijn best gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 16 december 2014 @ 20:12:

Ik ga me ophangen met de kerstverlichting weer verder met de boom versieren.





. Loopt de rat nog steeds rond?!
Oldwood, dat weet ik niet. Succes!



Fijne avond allemaal!
De zwichtels plotsen in de klump.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 20:22:

Ik word een beetje trilobiet van deze discussie.Met of zonder oogjes op stokjes??
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 20:23:

[...]





Ach kind, heb je weer last van eloquentie?Het is een designatie van het Hogere Denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 20:24:

[...]





Je moet die Ipad met je vingers bedienen, niet met je kont Is dat het ja kon je daar niet wat eerder mee komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 20:22:

[...]





Ik vind het nergens voor nodig dus, maar mordicus tegen ben ik ook niet.



Maar ik denk niet dat het ervan gaat komen. Een napraat-klets schijnt al een heel ding te zijn waarvoor de mods Toestemming moeten geven, laat staan een tweede napraat.Ik denk eigenlijk dat de mods het geen probleem vinden. Dat napraters-kletstopic mocht ook onmiddellijk en ze wilden het ook sticky maken. Dat is hetzelfde principe als dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 16 december 2014 @ 20:22:

[...]



@Annapalowna : Ik gaf Doornroosje antwoord.Sorry Enn!. En het is zonder W.. is een grapje en niet de woonplaat btw.


nu issie kleiner
en met randje... brb dus
Alle reacties Link kopieren
Ach, je wist dat ik het tegen jou had.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven