Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Veel napraatplezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 19 december 2014 @ 19:35:

Kachels zijn vies

MrsW is een maniakale houthakker

Phoolan is haar leerling

Istar heeft een mooi jurrekie gescoord

Arseen is de nieuwe salmonella

De mening over kerstkaarten is verdeeld

Fluim had vanmiddag nog geen meds voor haar kies genomenEn onze forummer van het jaar 2014 kan niet zo goed spellen..
quote:HelgaV schreef op 19 december 2014 @ 21:45:

Oh, ik loep best vaak Loep me loep me say that you loep meeee
Ik heb jou in het begin geloept, Ketller. Je bent een oude bekende die niks persoonlijks post. Jammer voor mij, want ik weet dus niet wie je was. Dus nu ben je voor mij Ketller van de Napraat.
Word ik toch ***** wéér uitgelogd terwijl ik gewoon midden in een avondje forummen zit. Gaat top, met het oplossen van bugs. Maar dat mag ik in het bugtopic niet meer zeggen. Dus ik praat daar dan hier even over na, goed?
Ik word alleen op de tablet nog wel eens uitgelogd, verder gelukkig geen in- en uitlogproblemen!



Kom je wel weer makkelijk ingelogd?
Ik word hier om de haverklap uitgelogd, liefst als ik ergens een reactie wil plaatsen. Ik schrik er al niet eens meer van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 21:50:

Wat een onzin om een topic te sluiten omdat het een onzintopic is. Dan hadden ze de helft van mijn topics en posts ook wel weg kunnen halen, want ik schrijf eigenlijk hoofdzakelijk onzin. Maar ik ben hier Bekend, dus dan mag het wel of zo. Echt, wat een onzin.



Wat een onzin!

Jij post satire, of een kwinkslag, of een creatieve draai, of klets...

Maar geen onzin!



*lees dit tien keer hardop, maak een draai om je as en zeg: Ja juf*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik mijn laptop ontwaakt. Irritant is dat.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het forum juist heel stabiel, alles werk zoals het moet blijkbaar..

Vreemd die verschillen.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik kan wel weer inloggen, alleen staat er standaard een andere nick. Ook een nick van mij, maar die gebruik ik zelden, pas 1 keer sinds het nieuwe forum. En die krijg ik er niet meer uit. En dan denk ik iedere keer, muts, volgende keer een nick zonder * want dat is niet handig op de ipad



Ik kan soms twee dagen forummen zonder uitgelogd te worden, de andere dag is het ieder kwartier feest. Wel vaker op de ipad dan op de laptop, maar dat is vast rechtevenredig aan mijn gebruik van deze apparaten....
Wat raar Ginger.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie die inlog en eruit gooi problemen via de mobiel?

Want ik zit met m'n laptop en heb nergens last van.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
ik denk zomaar dat het aan jullie browser ligt.

had dat lange tijd bij ebay icm opera. dan wilde ik op de laatste secondes een bod zetten en flop was ik uitgelogd

zo ben ik met de nodige regelmaat goed over de rooie gegaan.

bleek ik er bij IE geen last van te hebben.

overigens kan ik daar nu zelfs oningelogd bieden in opera, dat is weer het andere uiterste
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 december 2014 @ 22:24:

Hebben jullie die inlog en eruit gooi problemen via de mobiel?

Want ik zit met m'n laptop en heb nergens last van.ik ook alleen op de laptop, en dus ook nergens last van
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 19 december 2014 @ 22:26:

ik denk zomaar dat het aan jullie browser ligt.

had dat lange tijd bij ebay icm opera. dan wilde ik op de laatste secondes een bod zetten en flop was ik uitgelogd

zo ben ik met de nodige regelmaat goed over de rooie gegaan.

bleek ik er bij IE geen last van te hebben.

overigens kan ik daar nu zelfs oningelogd bieden in opera, dat is weer het andere uitersteIk gebruik Chrome, IE vind ik een draak.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 december 2014 @ 22:24:

Hebben jullie die inlog en eruit gooi problemen via de mobiel?

Want ik zit met m'n laptop en heb nergens last van.Ik zit op de laptop, ik heb geeneens een mobiel (op die ouwe Nokia na dan). Ik gebruik Firefox. Maar ik lig er verder niet wakker van hoor, ik log gewoon weer in en forum vrolijk verder. In het begin dacht ik steeds dat ik een ban had .
In FF heb ik er nooit last van. In chrome soms.
Kortom, het is een Raadsel .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laptop met Chrome.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat een mega saai onderwerp. Ik overweeg gewoon om de Santé te gaan lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 22:11:

Ik word hier om de haverklap uitgelogd, liefst als ik ergens een reactie wil plaatsen. Ik schrik er al niet eens meer van.Ik dacht dat het gewoon na 24u was. Ik word iig altijd rond dezelfde tijd uitgelogd. Elke dag hetzelfde.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 19 december 2014 @ 21:04:

Ik heb doornroosje al een tijdje niet gezien hier? Verdacht....



doornroosje?Betrapt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 19 december 2014 @ 22:34:

Wat een mega saai onderwerp. Ik overweeg gewoon om de Santé te gaan lezen.



Dat je dat al niet al lang gedaan hebt. Krijg je een mooi kerstpakket, en dan doe je er doodgemoedereerd niks mee. Ondankbaar nest.



quote:Lady-Voldemort schreef op 19 december 2014 @ 22:36:

[...]





Dat je dat al niet al lang gedaan hebt. Krijg je een mooi kerstpakket, en dan doe je er doodgemoedereerd niks mee. Ondankbaar nest.



Erg hè, ik heb niet eens de titels op het voorblad gelezen Zon ondankbaar. Ik zag iets over groene smoothies staan en haakte al af.
Ik vind dat zo onvoorstelbaar. Mensen lopen al eeuwen met een lichamelijke klacht, openen 's avonds een topic en krijgen dan het advies de hap te bellen. Alsof dat allemaal niets kost. En elke keer zie ik mijn ER weer omhoog gaan door dit soort types.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven