Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraatplezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
1
Alle reacties Link kopieren
2
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
3
Alle reacties Link kopieren
Wat zou zo'n mod nou denken?

Ik gooi een 2 jaar oud topic dicht over Mein Kampf, ik herhaal: 2 jaar oud.

Denkt zo iemand dat ze een groot stuk geschiedenis kan weggummen?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 12:50:

Wat zou zo'n mod nou denken?

Ik gooi een 2 jaar oud topic dicht over Mein Kampf, ik herhaal: 2 jaar oud.

Denkt zo iemand dat ze een groot stuk geschiedenis kan weggummen? t kan maar weg zijn he...
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 12:50:

Wat zou zo'n mod nou denken?

Ik gooi een 2 jaar oud topic dicht over Mein Kampf, ik herhaal: 2 jaar oud.

Denkt zo iemand dat ze een groot stuk geschiedenis kan weggummen?





Echt te zielig voor woorden dit.

Ik hoop dat er binnenkort in het nieuws weer een discussie over Mein Kampf ontstaat. Kijken of we er dan wél weer over mogen praten.



(Ik herhaal dit maar even hier, want dat was wel een heel lullig moment om de vorige napraat te sluiten. En ik wil deze discussie wel voortzetten).



Heeft happy daddy ook nog een ban gekregen?
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daarom heb ik mijn 2 centen ook maar weer hier neergegooid.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Oh, mogen we nou ook al niet meer over Mein Kampf praten? Waar mogen we eigenlijk nog wel over praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 13:02:

Oh, mogen we nou ook al niet meer over Mein Kampf praten? Waar mogen we eigenlijk nog wel over praten?





O nou.



Het is een prachtige dag hier, ik ben losgegaan net in het tuincentrum en ik ga zo de tuinmeubelen met olie insmeren.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
TVP
Sjongejongejongejonge........
quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 13:04:

[...]





O nou.



Het is een prachtige dag hier, ik ben losgegaan net in het tuincentrum en ik ga zo de tuinmeubelen met olie insmeren.Tuinmeubelen? De kindertjes in Afrika hebben niet eens een huis, laat staan een tuin, en dan ga jij hier een beetje zitten te lullen over je tuinmeubelen? En olie is hartstikke slecht voor het moljeu weet je dat? Ik heb de mods gevraagd dit abjecte topic te verwijderen, tsss.
quote:ClassyLadeee schreef op 22 mei 2015 @ 13:06:

TVPZeg dan wat leuks, zoals fijne dag! ofzo.
Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 13:07:

[...]





Tuinmeubelen? De kindertjes in Afrika hebben niet eens een huis, laat staan een tuin, en dan ga jij hier een beetje zitten te lullen over je tuinmeubelen? En olie is hartstikke slecht voor het moljeu weet je dat? Ik heb de mods gevraagd dit abjecte topic te verwijderen, tsss.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 22 mei 2015 @ 13:12:

[...]



Zeg dan wat leuks, zoals fijne dag! ofzo.



Sorry!



Een hele fijne dag dames
Sjongejongejongejonge........
quote:Wompie schreef op 22 mei 2015 @ 13:13:

Fijne dag!
quote:ClassyLadeee schreef op 22 mei 2015 @ 13:16:

[...]





Sorry!



Een hele fijne dag dames Veel gezelliger
Van hetzelfde Classyladeee
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic quote:yasmijn schreef op 22 mei 2015 @ 12:50:

Wat zou zo'n mod nou denken?

Ik gooi een 2 jaar oud topic dicht over Mein Kampf, ik herhaal: 2 jaar oud.

Denkt zo iemand dat ze een groot stuk geschiedenis kan weggummen?



Ik begrijp het dus ook niet, vandaar mijn opmerking in het mod topic.



Maar zoals ik al zei: misschien moeten de mods onderhand een lijst publiceren met verboden onderwerpen op dit forum.

Hoewel dat wel een beetje raar zou zijn he, censuur......
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote: Gatti



22-05-2015, 12:39

Ik ben behoorlijk geschrokken van 't topic van BP omdat ik wel 't een en ander herken van vroeger. Hoewel ik eigenlijk niet meer zou moeten schrikken omdat er al zoveel door haar, in welke naam dan ook, is geschreven.

Mijn jeugd was er ook een met een moeder met psychische problemen, en ook ik zette mij enorm af tegen haar omdat ik haar stom en raar vond, en ik wou vooral een normaal gezin zijn.



Ik dacht altijd, toen ik volwassen was, dat ik er helemaal geen last van had. Mijn moeder was zo, jammer dan.

Helaas had ik er onbewust heel veel last van, ben een meester in wegstoppen. Ik kwam heel sterk en ook wel hard over. Totdat ik 't niet meer vol kon houden en een burn out kreeg. Toen kwam alles eruit. En vooral 't gemis aan moeder die er voor mij was.

Nu snap ik waarom ze zo was en begrijp ik haar, als kind snapte ik er niets van.



Ik denk me daarom een beetje te herkennen in de dochter van BP. Ik hoop echt heel erg dat ze hulp gaat zoeken.



Je post in het vorige deeltje lijkt een beetje weg te vallen omdat het werd gesloten en daarvoor vond ik hem te belangrijk, dus ik quote hem hier nog even



Ik hoop ook echt, voor de dochter, dat BP gaat inzien dat niet haar dochter, maar zijzelf moet veranderen en daar heeft ze duidelijk hulp bij nodig. Alleen dan valt er nog wat te redden voor de dochter, het arme kind.

Het is een kwestie van tijd voordat de dochter het verschil gaat zien tussen hoe haar moeder haar behandelt en hoe andere moeders zijn (als ze dat niet nu al doet). En dan zijn vermoedelijk de rapen gaar voor BP, want dan gaat het meisje het helemáál niet meer accepteren, als ik kijk naar hoe ze zich nu al afzet.

Echt onbegrijpelijk, hoe liefdeloos en hard ze is voor haar dochter. Alsof het kind op de wereld is gezet om gestraft te worden. Ze behandelt haar als een volwassene en als het kind het niet snapt, wordt ze gestraft als een volwassene.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat ze nu alleen maar uit is op wraak ipv dat ze gaat nadenken over wát er gezegd is en iets doet met de adviezen.



bestpittig in "Centraal Moderatortopic I|"





Arme dochter
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven